Suvakeille katastrofaalinen pettymys. Sananvapaus on toistaiseksi voimassa.
.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/mv-lehti-jatkaa-taas-1.157113
OIKEUDENPÄÄTÖS--MV-LEHTI SAA JATKAA
19
186
Vastaukset
- Totuus-Jatkuu
Uudempi linkki.
.
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/karajaoikeuden-salainen-paatos-mv-lehti-saa-jatkaa/bR4kSpvX - Naura-Mukana
SUVAKIT........BBBUUUUUUUAAAAAAHHHHHHAHHAHHAAHHAAAA.
........................HOHOHOOOHOHOHOHOHOHOOOOO. ! - mv.haisee.vaan
Mv-ajakit ovat niin katastrofaalisen tyhmiä, etteivät edes osaa lukea toisen linkkiä, vaan aina tekevät oman uuden.
Naura mukana! TOTUUS!
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD- Surullinen-Suvakki
Pettyneen SUVAKIN purkaus.
- mv.haisee.vaan
Surullinen-Suvakki kirjoitti:
Pettyneen SUVAKIN purkaus.
Pettynyt?
Minähän iloitsen siitä, että edelleen on mv ja sen päivä päivältä vedätetymmät ja tyhmemmät rasistilukijat, joita saa panna niin halvalla ja lipan alta kuin vain Suomen käräjäoikeus sallii ilman kunnianloukkaussyytepelkoa tai vastuuta sanomisistaan, koska sananvapaus.
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - mv.haisee.vaan
Hihihihihihihi pikku tötsyt naamaan taas nii johan jaksaa huudella kaikkiea sontaa rasisteille.....:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oli iha sika kova meno eile lahden keskustus ai hitto sitä kundien määrää :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
sitte pari rasistii huus homoiks ja mentii purkaa raivo bussi pysäkin laseihin......:DDDD natsi poliisi koitti pysäyttää mut juostii karrkuu..:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ne fasistit nähtävästi hyökkäävät vaa .:DDDhomojen kimppuuun vaikka onhan neki homo sapieenssei kans eli homoi.........:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mut mitä voi olettaa rasisti natsi poliiseista ku vaa kiusaa normaaleja ihmisiä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ei haittaa mua yhtää ku tiedän olevan pari viisaampi ku ne kaikki :DD - mv.haisee.vaan
mv.haisee.vaan kirjoitti:
Hihihihihihihi pikku tötsyt naamaan taas nii johan jaksaa huudella kaikkiea sontaa rasisteille.....:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oli iha sika kova meno eile lahden keskustus ai hitto sitä kundien määrää :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
sitte pari rasistii huus homoiks ja mentii purkaa raivo bussi pysäkin laseihin......:DDDD natsi poliisi koitti pysäyttää mut juostii karrkuu..:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ne fasistit nähtävästi hyökkäävät vaa .:DDDhomojen kimppuuun vaikka onhan neki homo sapieenssei kans eli homoi.........:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mut mitä voi olettaa rasisti natsi poliiseista ku vaa kiusaa normaaleja ihmisiä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ei haittaa mua yhtää ku tiedän olevan pari viisaampi ku ne kaikki :DDOttaa se koville sulla näköjään sekä mun olemassaoloni, että omasi
;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Niin kovin haluaisit olla minä ja olla fiksu ja asiallisesti artikuloiva ykkönen, että jo kuudessa minuutissa osasit vastata, vaikka noinkin pöhnässä olet, mutta oletkin vain kiukkuinen sekoileva lahtelainen nettikiusaava trolli, jolla ei oo elämää :/ - mv.haisee.vaan
Äbbfffläääääääää bläääääääh äääh piriiii ihhhh!!!! ;DDDDDDDDD iha sikke hienoo vastailla itelleni ja keskustella maailman parhaan ihmisen kanssa joka sattuu olee minä itse :DDDDDDDDDDDDDDDDD ottaako rasisteja sipuliin kun eivät pysty yhtä korkealaatuiseen keskusteluun kuin minä ???? :DDDDDDDDDD iiiiihqq piriiiiiiii tänää taas lahden keskustaan taputtelee poikia pepulle :DDDDDDD iihihihiihihihihih!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mv.haisee.vaan kirjoitti:
Äbbfffläääääääää bläääääääh äääh piriiii ihhhh!!!! ;DDDDDDDDD iha sikke hienoo vastailla itelleni ja keskustella maailman parhaan ihmisen kanssa joka sattuu olee minä itse :DDDDDDDDDDDDDDDDD ottaako rasisteja sipuliin kun eivät pysty yhtä korkealaatuiseen keskusteluun kuin minä ???? :DDDDDDDDDD iiiiihqq piriiiiiiii tänää taas lahden keskustaan taputtelee poikia pepulle :DDDDDDD iihihihiihihihihih!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDHei vaan häirikköklooni, nyt voin jättää sinut ihan puhisemaan niihin tötsyihisi kun ei sinulla ollut sitten eilisen ole ollut mitään asiallista tai järkevää kommenttia, muuta kuin nappasit nimimerkkini häirintätarkoituksessa. Olit huono parodia jopa sinun standardeillasi :(
Minä sen sijaan jatkan nyt rekisteröitynä mv-"lehden" haukkumista.
Revi siitä.
suvakkien ja elitistien suomi-p.korea: vain heillä sananvapaus ja oikeus panetella, valehdella, pimittää faktoja, haistattaa. mutta mvlehti sallii näillekin häröille sananvapauden. siis vissi ero oikeudenmukaisuudessa. totuus satuttaa niitä joilla likaiset jauhot.
- hyvin.meni
Hakemuksen käräjäoikeudelle MV-lehden sulkemiseksi jätti Helsingin poliisilaitoksen rikostarkastaja Harri Saaristola.
Saaristola todennäköisesti kuuluu poliisiin viime vuosina pesiytyneisiin vihervasemmistolaisiin.- Pistiäisen-Muna
Poliisiviranomaisiin ujutettu viher-vassari-demari Troijalainen, jonka tehtävksi on määrätty järjestelmään sisältäpäin mädättäminen.
- pisteoikeudelle
Torjuntavoitto ihmiskauppiaita vastaan!!!
matubisnekset kärsii vai???
mv- lehden poimimat esimerkit: spärrä eukko, donsentin riisku, orimattilan heppa jne.
heheheh hoho ....... kertoo suoraan millaisen aineksen kanssa suvakkius lihoo tässä maassa - näiden kanssa ollaan tekemisissä.
Ei kovinkaan älykästä porukkaa! ja nuoko paasaa täällä huoltosuhteen puolesta???
NE TEKEE MAMUILLA BISNESTÄ ITSELLEEN
stanan kantturat ja ukon rähjäkkeet??!!?
ja tältä sukupolvelta viedään jopa eläkesäästöt ja tulevilta sukupolvilta kaikki mahdollisuudet kasvuun, kun ne maksaa suvakkien tekemää velkaa....!!
Suvakit stanant...vai lynkkauksia Turkin malliin. Siinä meillä suvaitsevat.- mv.haisee.vaan
Bisnesajattelu ei sullakaan lainkaan tule mieleen, kun mv-"lehteä" EI OLISI OLEMASSA ilman mamuja :D
Persaukinen espanjanmamu yritti aluksi tehdä rahaa ruokasoodalla, mutta huoltosuhde ei pelittänyt, tarvittiin mamuja ja irtopäitä :D
Opportunisti huomasi tilaisuutensa tulleen ja julkaisee ja rasistisella vastakkainasettelulla tekee joka kerta rahaa, kun käyt lukemassa ja ilomielin vie sun eläkesäästösi ja mahdollisuutesi sekä henkiseen, että taloudelliseen kasvuun.
Sinä se emä-suvakki vasta olet kun annat tämmöisen itseäsi vedättää :D - mv.haisee.vaan
IIIIIIIHH mun ihanat bisnes ideat ei oo ikinä pettän!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eka kasvattaa kukkaa himas piilossa eikä kerro kelee sit myy kadulla :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD miksei kukaa oo vielä tajunnu että sen voi just yksityistää ku minä eikä tarvi olla ison ringin jäsen????? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
iiiiiiihihhihihihih piriiiii ja viinatamppoonia vkl <<3<3<3<3<3<33< :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD iiih kyllä lahdessa tänää taas riekutaan rasistien kustannuksella DDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mv.haisee.vaan kirjoitti:
IIIIIIIHH mun ihanat bisnes ideat ei oo ikinä pettän!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eka kasvattaa kukkaa himas piilossa eikä kerro kelee sit myy kadulla :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD miksei kukaa oo vielä tajunnu että sen voi just yksityistää ku minä eikä tarvi olla ison ringin jäsen????? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
iiiiiiihihhihihihih piriiiii ja viinatamppoonia vkl <<3<3<3<3<3<33< :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD iiih kyllä lahdessa tänää taas riekutaan rasistien kustannuksella DDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDNyt kuules hörhöparka radikalisoiduin sun suhteesi ja toteutin oman käden oikeutta ilman käräjäoikeutta ja laitoin lopun sun sananvapaudellesi minun nimimerkilläni.
- mv.haisee.vaa
mv.haisee.vaan kirjoitti:
Nyt kuules hörhöparka radikalisoiduin sun suhteesi ja toteutin oman käden oikeutta ilman käräjäoikeutta ja laitoin lopun sun sananvapaudellesi minun nimimerkilläni.
ÄFFFFFFFFFÄÄÄHBLÄRRRRRFFFFF ÄÄÄÄÄÄÄH vittu unohdin heti salasanan ku kirjauduin ulos :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pari tötsyy välissä tekee ihmeitä pienelle homppeli sapienssille.......;DDDDDDDD pitäis vissiii koittaa vähäse raitistuuuuu ja hommaa jotai duunii :DDDDDDDDDDDD makekii sai kesähommia siivoojan.....pitäis vissii kans itekkii ottaa jotain kesäl vasta..............ehkä iha jotain harjotelluu et tottuu töihi:DDDDDDD
D:DDDDd sillee..:DDD pajareis jooo XDDDDDDDDD
- NOWIN
Kuinkapa ulkomainen palvelin olisikaan suljettu viranomaispäätöksellä.
Toki veronmaksajien rahoja olisi voinut vielä haaskata lisäselvityksillä. - Mahumetti
Kuka tekis rikosilmoituksen Ylen ja Hesarin toiminnasta ?
Etenkin Ylen toiminta on käsittämättömän yksipuolista tiedonvälitystä maksaville asiakkailleen eli meille veronmaksajille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262608Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351493KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.591482Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet631421Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771289- 1171204
Oon vähän pettynyt
Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi1081028- 851020
Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?
Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.239973En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista
Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si3934