OIKEUDENPÄÄTÖS--MV-LEHTI SAA JATKAA

Suvakin-Painajainen

19

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naura-Mukana

      SUVAKIT........BBBUUUUUUUAAAAAAHHHHHHAHHAHHAAHHAAAA.
      ........................HOHOHOOOHOHOHOHOHOHOOOOO. !

    • mv.haisee.vaan

      Mv-ajakit ovat niin katastrofaalisen tyhmiä, etteivät edes osaa lukea toisen linkkiä, vaan aina tekevät oman uuden.

      Naura mukana! TOTUUS!

      ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • Surullinen-Suvakki

        Pettyneen SUVAKIN purkaus.


      • mv.haisee.vaan
        Surullinen-Suvakki kirjoitti:

        Pettyneen SUVAKIN purkaus.

        Pettynyt?

        Minähän iloitsen siitä, että edelleen on mv ja sen päivä päivältä vedätetymmät ja tyhmemmät rasistilukijat, joita saa panna niin halvalla ja lipan alta kuin vain Suomen käräjäoikeus sallii ilman kunnianloukkaussyytepelkoa tai vastuuta sanomisistaan, koska sananvapaus.

        ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • mv.haisee.vaan

        Hihihihihihihi pikku tötsyt naamaan taas nii johan jaksaa huudella kaikkiea sontaa rasisteille.....:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oli iha sika kova meno eile lahden keskustus ai hitto sitä kundien määrää :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        sitte pari rasistii huus homoiks ja mentii purkaa raivo bussi pysäkin laseihin......:DDDD natsi poliisi koitti pysäyttää mut juostii karrkuu..:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        ne fasistit nähtävästi hyökkäävät vaa .:DDDhomojen kimppuuun vaikka onhan neki homo sapieenssei kans eli homoi.........:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mut mitä voi olettaa rasisti natsi poliiseista ku vaa kiusaa normaaleja ihmisiä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        ei haittaa mua yhtää ku tiedän olevan pari viisaampi ku ne kaikki :DD


      • mv.haisee.vaan
        mv.haisee.vaan kirjoitti:

        Hihihihihihihi pikku tötsyt naamaan taas nii johan jaksaa huudella kaikkiea sontaa rasisteille.....:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oli iha sika kova meno eile lahden keskustus ai hitto sitä kundien määrää :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        sitte pari rasistii huus homoiks ja mentii purkaa raivo bussi pysäkin laseihin......:DDDD natsi poliisi koitti pysäyttää mut juostii karrkuu..:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        ne fasistit nähtävästi hyökkäävät vaa .:DDDhomojen kimppuuun vaikka onhan neki homo sapieenssei kans eli homoi.........:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mut mitä voi olettaa rasisti natsi poliiseista ku vaa kiusaa normaaleja ihmisiä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        ei haittaa mua yhtää ku tiedän olevan pari viisaampi ku ne kaikki :DD

        Ottaa se koville sulla näköjään sekä mun olemassaoloni, että omasi

        ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Niin kovin haluaisit olla minä ja olla fiksu ja asiallisesti artikuloiva ykkönen, että jo kuudessa minuutissa osasit vastata, vaikka noinkin pöhnässä olet, mutta oletkin vain kiukkuinen sekoileva lahtelainen nettikiusaava trolli, jolla ei oo elämää :/


      • mv.haisee.vaan

        Äbbfffläääääääää bläääääääh äääh piriiii ihhhh!!!! ;DDDDDDDDD iha sikke hienoo vastailla itelleni ja keskustella maailman parhaan ihmisen kanssa joka sattuu olee minä itse :DDDDDDDDDDDDDDDDD ottaako rasisteja sipuliin kun eivät pysty yhtä korkealaatuiseen keskusteluun kuin minä ???? :DDDDDDDDDD iiiiihqq piriiiiiiii tänää taas lahden keskustaan taputtelee poikia pepulle :DDDDDDD iihihihiihihihihih!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • mv.haisee.vaan kirjoitti:

        Äbbfffläääääääää bläääääääh äääh piriiii ihhhh!!!! ;DDDDDDDDD iha sikke hienoo vastailla itelleni ja keskustella maailman parhaan ihmisen kanssa joka sattuu olee minä itse :DDDDDDDDDDDDDDDDD ottaako rasisteja sipuliin kun eivät pysty yhtä korkealaatuiseen keskusteluun kuin minä ???? :DDDDDDDDDD iiiiihqq piriiiiiiii tänää taas lahden keskustaan taputtelee poikia pepulle :DDDDDDD iihihihiihihihihih!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Hei vaan häirikköklooni, nyt voin jättää sinut ihan puhisemaan niihin tötsyihisi kun ei sinulla ollut sitten eilisen ole ollut mitään asiallista tai järkevää kommenttia, muuta kuin nappasit nimimerkkini häirintätarkoituksessa. Olit huono parodia jopa sinun standardeillasi :(

        Minä sen sijaan jatkan nyt rekisteröitynä mv-"lehden" haukkumista.

        Revi siitä.


    • suvakkien ja elitistien suomi-p.korea: vain heillä sananvapaus ja oikeus panetella, valehdella, pimittää faktoja, haistattaa. mutta mvlehti sallii näillekin häröille sananvapauden. siis vissi ero oikeudenmukaisuudessa. totuus satuttaa niitä joilla likaiset jauhot.

    • hyvin.meni

      Hakemuksen käräjäoikeudelle MV-lehden sulkemiseksi jätti Helsingin poliisilaitoksen rikostarkastaja Harri Saaristola.
      Saaristola todennäköisesti kuuluu poliisiin viime vuosina pesiytyneisiin vihervasemmistolaisiin.

      • Pistiäisen-Muna

        Poliisiviranomaisiin ujutettu viher-vassari-demari Troijalainen, jonka tehtävksi on määrätty järjestelmään sisältäpäin mädättäminen.


    • pisteoikeudelle

      Torjuntavoitto ihmiskauppiaita vastaan!!!

      matubisnekset kärsii vai???

      mv- lehden poimimat esimerkit: spärrä eukko, donsentin riisku, orimattilan heppa jne.
      heheheh hoho ....... kertoo suoraan millaisen aineksen kanssa suvakkius lihoo tässä maassa - näiden kanssa ollaan tekemisissä.

      Ei kovinkaan älykästä porukkaa! ja nuoko paasaa täällä huoltosuhteen puolesta???

      NE TEKEE MAMUILLA BISNESTÄ ITSELLEEN

      stanan kantturat ja ukon rähjäkkeet??!!?

      ja tältä sukupolvelta viedään jopa eläkesäästöt ja tulevilta sukupolvilta kaikki mahdollisuudet kasvuun, kun ne maksaa suvakkien tekemää velkaa....!!

      Suvakit stanant...vai lynkkauksia Turkin malliin. Siinä meillä suvaitsevat.

      • mv.haisee.vaan

        Bisnesajattelu ei sullakaan lainkaan tule mieleen, kun mv-"lehteä" EI OLISI OLEMASSA ilman mamuja :D

        Persaukinen espanjanmamu yritti aluksi tehdä rahaa ruokasoodalla, mutta huoltosuhde ei pelittänyt, tarvittiin mamuja ja irtopäitä :D

        Opportunisti huomasi tilaisuutensa tulleen ja julkaisee ja rasistisella vastakkainasettelulla tekee joka kerta rahaa, kun käyt lukemassa ja ilomielin vie sun eläkesäästösi ja mahdollisuutesi sekä henkiseen, että taloudelliseen kasvuun.

        Sinä se emä-suvakki vasta olet kun annat tämmöisen itseäsi vedättää :D


      • mv.haisee.vaan

        IIIIIIIHH mun ihanat bisnes ideat ei oo ikinä pettän!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eka kasvattaa kukkaa himas piilossa eikä kerro kelee sit myy kadulla :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD miksei kukaa oo vielä tajunnu että sen voi just yksityistää ku minä eikä tarvi olla ison ringin jäsen????? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        iiiiiiihihhihihihih piriiiii ja viinatamppoonia vkl <<3<3<3<3<3<33< :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD iiih kyllä lahdessa tänää taas riekutaan rasistien kustannuksella DDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • mv.haisee.vaan kirjoitti:

        IIIIIIIHH mun ihanat bisnes ideat ei oo ikinä pettän!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eka kasvattaa kukkaa himas piilossa eikä kerro kelee sit myy kadulla :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD miksei kukaa oo vielä tajunnu että sen voi just yksityistää ku minä eikä tarvi olla ison ringin jäsen????? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        iiiiiiihihhihihihih piriiiii ja viinatamppoonia vkl <<3<3<3<3<3<33< :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD iiih kyllä lahdessa tänää taas riekutaan rasistien kustannuksella DDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Nyt kuules hörhöparka radikalisoiduin sun suhteesi ja toteutin oman käden oikeutta ilman käräjäoikeutta ja laitoin lopun sun sananvapaudellesi minun nimimerkilläni.


      • mv.haisee.vaa
        mv.haisee.vaan kirjoitti:

        Nyt kuules hörhöparka radikalisoiduin sun suhteesi ja toteutin oman käden oikeutta ilman käräjäoikeutta ja laitoin lopun sun sananvapaudellesi minun nimimerkilläni.

        ÄFFFFFFFFFÄÄÄHBLÄRRRRRFFFFF ÄÄÄÄÄÄÄH vittu unohdin heti salasanan ku kirjauduin ulos :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD pari tötsyy välissä tekee ihmeitä pienelle homppeli sapienssille.......;DDDDDDDD pitäis vissiii koittaa vähäse raitistuuuuu ja hommaa jotai duunii :DDDDDDDDDDDD makekii sai kesähommia siivoojan.....pitäis vissii kans itekkii ottaa jotain kesäl vasta..............ehkä iha jotain harjotelluu et tottuu töihi:DDDDDDD

        D:DDDDd sillee..:DDD pajareis jooo XDDDDDDDDD


    • NOWIN

      Kuinkapa ulkomainen palvelin olisikaan suljettu viranomaispäätöksellä.
      Toki veronmaksajien rahoja olisi voinut vielä haaskata lisäselvityksillä.

    • Mahumetti

      Kuka tekis rikosilmoituksen Ylen ja Hesarin toiminnasta ?

      Etenkin Ylen toiminta on käsittämättömän yksipuolista tiedonvälitystä maksaville asiakkailleen eli meille veronmaksajille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe