Miksi vesi maistuu pahalle?

paskavesi

Olen asunut porissa puoli vuotta enkä ole vieläkään tottunut veden makuun. Miksi vesi maistuu pahalta?

17

2941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkendalvater

Ota vesi keittiön hanasta. Jos otat vessan pöntöstä viin saattaapi paska maistua.

• cpolavi

Porissahan on maan parhaita vesijohtovesiä. Kannattanee tarkistaa talon vesijohtoverkosto jos maistuu pahalta.

• paskavesi

Höpöhöpö ei ole parhaita. Olen juonut vettä useassa paikassa porissa ja aina pahaa. Muualta tulevat sukulaiseni ihmettelevät miksi vesi maistuu paskalta. Veikkaan että kyllä se keskisuomalainen vesi on parempaa kun porin paskavesi jota joutuu puhdistamaan jotta siitä saisi juomakelpoista ;)

• tosiko.vesi-
        paskavesi kirjoitti:

Höpöhöpö ei ole parhaita. Olen juonut vettä useassa paikassa porissa ja aina pahaa. Muualta tulevat sukulaiseni ihmettelevät miksi vesi maistuu paskalta. Veikkaan että kyllä se keskisuomalainen vesi on parempaa kun porin paskavesi jota joutuu puhdistamaan jotta siitä saisi juomakelpoista ;)

Porissa on hyvänmakuinen vesi. Ei tarvitse veikata, koska tiedän.
        Taitaa paskanmakuinen suu olla sukuvika

• paskavesi
        tosiko.vesi- kirjoitti:

Porissa on hyvänmakuinen vesi. Ei tarvitse veikata, koska tiedän.
        Taitaa paskanmakuinen suu olla sukuvika

On se kumma että muualla ei suu maistu paskalta. Taitaa olla siellä perus porilainen kirjoittamassa, tympeä ja äärimmäisen helposti provosoituva, ottaa henkilökohtaisena loukkauksena porilaisen veden arvostelun :D

• tosiko.vesi
        paskavesi kirjoitti:

On se kumma että muualla ei suu maistu paskalta. Taitaa olla siellä perus porilainen kirjoittamassa, tympeä ja äärimmäisen helposti provosoituva, ottaa henkilökohtaisena loukkauksena porilaisen veden arvostelun :D

Ei se minua ota päähän, jos suussasi kaikki muuttuu paskanmakuiseksi.
        Ongelmasi takia puheesikin on muuttunut paskapuheeksi.

• Etanolia

Siitä se Porilaisten outous johtuu ;)

• talossa.vikaa

oisko talon vesijohtoverkko tiensä päässä?

• osmonieminen

Paskavedellä suu täynnä paskaa kun juo=paskanmakuinen vesi. Sukulaiset myös syövät paskaa.

• tosiko.vesi

Osuit asian ytimeen.

• Ainaki meidän taloon länsi-Poriin tulee iha hyvämmakust vettä.

• Jdjejwkwld

Porin vesi ja vesihuolto on todettu suomen parhaaksi. Ja suomen vesi ja vesihuolto noin yleensä valittu maailman parhaaksi. Eli Porissa maailman paras vesi noin yleisellä tasolla. Toki jossain pikkukunnassa voi olla parempi.

• Kirurgianluutnantti

Mutta tämähän ei aloittajan järkeen mahdu. Opiskellessani Turussa totesin että ei edes kahvia voi silloisen Koulukadun asunnon veteen keittää. Samoin Hesassa Kluuvin alueella oli kyllä niin karmean makuinen vesi että hampaidenpesuunkin haettiin kaupasta vissyä.

• Porinvaari

En juo vettä.Juon pontikkaa.

• nautintalisääntyy

Onko se tehty hyvänmakuiseen veteen?

• Porilaisethan

laskevat paskavetensä jokeen ja ottavat siitä juomavetensä. Miksei se siis maistuisi pahalta?

• peräreikä316

Keväällä (2016) tedtsttiin nonin viikon ajsn tekopohjavettä, joka otettiin Kokellijoesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2705
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      418
      2236
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2146
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      1930
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1759
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1679
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1186
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1142
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1049
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      64
      945
    Aihe