Nyt lähti DNA vaihtoon !

DNAhaistaVittu

Elikkäs DNA.lta tuli kirje, jonka mukaan Onni S liittymä lopetetaan ja tilalle pakko ottaa huomattavasti kalliimpi liittymä, jossa pakko maksaa surkean hitaasta netistä.

Vaihdoin tänään operaattoria ja nyt olen Globetelin asiakas.
Siellä huomattavasti edullisemmat liittymät.
Suosittelen kaikille, jotka joutuivat DNA:n kusetuksen uhriksi...

https://globetel.fi/

25

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koksko

      Dnan Onni S ja M liittymien uusmyynti on lopetettu jo 2014 alkupuolella. Pari vuotta sitten keväällä joku puhelinmyyjä kauppasi jotain toista liittymää mutta en huolinut. Operaattori ei pakota ketään hankkimaan mitään, koska se on niiden omien etujen vastaista! Mulla on Onni M joka toimii toistaiseksi kuten ennenkin.

      • eitutkintaa

        nii, ja kilpailevilla aivan sama hinta onko kartellia?


    • miettijä-

      Mulle ei tuota kirjettä ole vielä tullut, mutta varmaan pian tulee.
      Onni S on kakkosliitymänä. saattaapi olla, että luovun siitä kokonaan, jos on pakko vaihtaa 2.90€/kk hintaiseen perus-liittymään. Eipä tuota oikeastaan tarvitse.
      Maailma kehittyy. Turha tässä yhteydessä on puhua kusetuksesta......

      • Saunalahden latausliittymä on kätevä kakkosliittymänä. Sille riittää, että lataa kymmenen euroa joka toinen vuosi eli siis 42 senttiä kuussa ja senkin voi käyttää.


      • miettijä-
        okaro kirjoitti:

        Saunalahden latausliittymä on kätevä kakkosliittymänä. Sille riittää, että lataa kymmenen euroa joka toinen vuosi eli siis 42 senttiä kuussa ja senkin voi käyttää.

        pitääpä laittaa tämä prepaid mahdollisuus muistiin........oli jo kokonaan unohtunut moiset.


      • miettijä- kirjoitti:

        pitääpä laittaa tämä prepaid mahdollisuus muistiin........oli jo kokonaan unohtunut moiset.

        Kyse siis on latausliittymästä. Saunalahti Prepaid on aivan eri asia. Prepaid ostetaan kiskalta. Latausliittymästä tehdään sopimus.


      • korjaaj_a
        okaro kirjoitti:

        Kyse siis on latausliittymästä. Saunalahti Prepaid on aivan eri asia. Prepaid ostetaan kiskalta. Latausliittymästä tehdään sopimus.

        prepaidin voi myös tilata kotiin suoraan postilaatikkoon


    • Kusetusta_kaikki

      Samantapaista kusetusta elisa pyörittää. Olen tässä kummastellut, kun vuosi vuodelta on vaan kentät heikentyneet, ja asiasta olen useaan kertaan ollut elisan mulkkuihin yhteydessä, että puhelut katkeilee nykyisin jatkuvati, eikä tekstivistin lähetyskään tahdo onnistua. Nyt tuli vastaus, jossa valehdeltiin, että minulle on jo parisen vuotta ilmoitettu, että kuulun ns. katve alueeseen, enkä moista ilmoitusta ole koskaan saanut. Perkele televisiossa johdetaan kansaa harhaan kaiken kattava elisa paska mainoksilla jatkuvasti, ja tämä on todellisuus, ettei perusasiat edes toimi.
      Asia menee piakkoin kuluttajavirastolle, ja julkiseksikin ajattelin asian pistää, ja voisihan television kuluttajasuoja ohjelmaankin kokeilla päästä asian kanssa, että millastaq kusetusta nykyisin joka taho puuhaa, oli kyse sitten puhelinliittymistä, roskapankeista, jotka kusettavat ihmisiltä edelleen alati nousevia palvelumaksuja, kun kerran joutuu nykyisin vallan itse itseään palvelemaan, Nordean paska hyvänä esimerkkinä. Taisi tulla veroparatiisi touhut kalliiksi kun kulut vaan nousee, ja rahan nostokin laitetaan maksulliseksi, ja vielä e-kusetus laskujakin aletaan lähettelemään.

      • syitämonia

        Myös puut voi kasvaa talon lähellä tai jossain liittymän ja maston lähellä. Tutuilla pellolle istutettu koivikko heikentää yhteyksiä etenkin kesällä.


    • GlobetelAikakausi

      Kirje tuli eilen dna:lta ja Onni tosiaan lopetetaan.
      No siinähän lopettavat. Muualta onneksi vielä löytyy liittymiä ilman internet pakollisuutta.
      0,59€/kk ja puhelut 0,059/min...Maistuu

    • Kjkjk

      Vähän sama kuin dna pakotti vaihtamaan alle 3e/kk matkanetin 5e nettiin...

    • Ilmannettiä

      Miltä operaattorilta löytyy ilman nettiä oleva liittymä? Tarpeeni on kauko-ohjauslaite joka käyttää vain tekstareita.

      Nyt on Onni, joka pakkovaihdetaan 5 kertaa kalliimaksi nettiä sisältäväksi liittymäksi.

    • Naurista

      Huutista teille jotka valitatte 2,9€/kk maksuista. Taitaa työttömillä Jareilla ja Pertsoilla olla massit vähissä. Ei operaattori halua kaltaisianne loisia asiakkaiksi :D

      • rahatmuualle

        Ja sen kyllä huomaa hoh hoh hoh! Lähetellään viiden Euron maksumuistutuksiakin, vaikka on suoraveloitus ja rahaa tilillä 70 000 Euroa.


      • kannustaja-

        onneksi saa ihan vapaasti maksaa enemmän kuin muut. ei ole pakko


    • nokimura

      Näin ollen on tullut aika valita tie, joka on ainakin osittain erilainen kuin aikaisemmin valitut tiet.

    • globetel
    • DNAOnni

      Jep Kiitos DNA !! Onneksi voi aina vaihtaa Puhelinoperaattoria.

      • TeeänAmaaaa

        Senkun vaihdat, luuletko että jotain kiinnostaa mitä sinä teet?
        Mikä on halvempi?


      • c....p
        TeeänAmaaaa kirjoitti:

        Senkun vaihdat, luuletko että jotain kiinnostaa mitä sinä teet?
        Mikä on halvempi?

        dna on ihan paska ,yrittää kusettaa ihmisiä,minullekkin tuli kirje että liittymä vaihtuu,kuukausi maksu nousi 66centistä 2.90e.aikamoinen korotus tyhjästä ja tuli siihen muitakin lisämaksuja,nyt tuli tämän paska dna operaattorin VAIHTO.


      • ihmettelijä-
        c....p kirjoitti:

        dna on ihan paska ,yrittää kusettaa ihmisiä,minullekkin tuli kirje että liittymä vaihtuu,kuukausi maksu nousi 66centistä 2.90e.aikamoinen korotus tyhjästä ja tuli siihen muitakin lisämaksuja,nyt tuli tämän paska dna operaattorin VAIHTO.

        missä se kusetus on? kirje tuli ja saat tehdä mitä haluat.
        varmaan haluaisit pitää samaa liittymään vielä 100 vuoden päästä...ja nykyisellä hinnalla.


      • DDNA

        "kuukausi maksu nousi 66centistä 2.90e.aikamoinen korotus"

        Tuohan on sopimusrikkomus .. mitä sanoo Kuluttajasuojalautakunta ?


      • Ziisus.-
        DDNA kirjoitti:

        "kuukausi maksu nousi 66centistä 2.90e.aikamoinen korotus"

        Tuohan on sopimusrikkomus .. mitä sanoo Kuluttajasuojalautakunta ?

        herää pahvi!


    • Pissoff

      Iso on korotus prosentteina .. kaikki kun eivät tarvitse puhelimeen nettiä

    • tyhjästänyhjästä

      Minulla nousi juuri perusliittymän hinta 2.99:stä 5 euroon, siis kk maksu. En tarvitse paljon soitella mutta maksan silti sen vitosen joka kk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe