KLARNA kiertelee ja kaartelee... Kokemuksia?

Tarkkarahasta

Aiemmat kokemukseni Klarnasta ovat olleet hyviä, olen ostanut tuotteen laskulla, saanut sen ja maksanut laskut aina eräpäivään mennessä. Olen tilannut heidän kautta aika useinkin eri nettikaupoista.

Nyt jokin aika sitten kun yritin tehdä tilausta melko pienellä summalla niin Klarna ei yhtäkkiä ollutkaan minulle maksuvaihtoehtona. Muutama viikko sitä ennen kuitenkin olin tallentanut ostoskorin eräässä toisessa nettikaupassa keskeneräisenä ja paljon suuremmalla summalla ja silloin Klarnan Lasku oli vielä valittavissa.

Olin yhteydessä Klarnaan mutta sieltä tulee vaan jatkuvaa selitystä siitä miten tilauksen voi tehdä muillakin maksutavoilla ja kun kysyn perustetta millä laskuvaihtoehto on hylätty niin he kertovat vaan yleiset perusteet mutta eivät suostu kertomaan mikä tiedoissani mättää. Mainitsivat sentään että näkevät kyllä että maksuhistoriani sinne on hyvä, mutta muuta eivät kerro. Ja useaan kertaan olen siis kysynyt, ja asiakaspalvelu vastaa kyllä, mutta aina saman konemaisen selityksen...

Haluaisin tietää perusteen koska minulla ei pitäisi olla mitään maksuhäiriömerkintöjä missään, maksan aina kaikki laskuni ajallaan jne. Nyt pelottaa että onko esim jossain joku käyttänyt tietojani ominaan tmv... :/

Klarna ei kuitenkaan suostu auttamaan, vaan jauhaa sitä samaa ja järjesti kyllä niin että tilaukseni nyt on hyväksytty, mutta sille nyt on aivan sama tässä vaiheessa kun kuumottelen että tietojani on käytetty väärin tai joku on varastanut henkilötunnukseni tmv...

Onko kellään kokemusta tämmöisestä ja mistä tuon tiedon voisi saada itselle ja asian selvitettyä??

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        333
        2909
      2. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        106
        2194
      3. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        120
        1630
      4. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        73
        1154
      5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

        Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
        Ikävä
        71
        1042
      6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

        Miehelle kysymys :)
        Ikävä
        61
        993
      7. Voi nainen...

        Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
        Ikävä
        41
        950
      8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

        Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
        Maailman menoa
        148
        934
      9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

        Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
        Maailman menoa
        290
        852
      10. Naiselle kysymys

        Mitä oikein näet minussa?
        Ikävä
        41
        763
      Aihe