KLARNA kiertelee ja kaartelee... Kokemuksia??

Tarkkarahasta

Aiemmat kokemukseni Klarnasta ovat olleet hyviä, olen ostanut tuotteen laskulla, saanut sen ja maksanut laskut aina eräpäivään mennessä. Olen tilannut heidän kautta aika useinkin eri nettikaupoista.

Nyt jokin aika sitten kun yritin tehdä tilausta melko pienellä summalla niin Klarna ei yhtäkkiä ollutkaan minulle maksuvaihtoehtona. Muutama viikko sitä ennen kuitenkin olin tallentanut ostoskorin eräässä toisessa nettikaupassa keskeneräisenä ja paljon suuremmalla summalla ja silloin Klarnan Lasku oli vielä valittavissa.

Olin yhteydessä Klarnaan mutta sieltä tulee vaan jatkuvaa selitystä siitä miten tilauksen voi tehdä muillakin maksutavoilla ja kun kysyn perustetta millä laskuvaihtoehto on hylätty niin he kertovat vaan yleiset perusteet mutta eivät suostu kertomaan mikä tiedoissani mättää. Mainitsivat sentään että näkevät kyllä että maksuhistoriani sinne on hyvä, mutta muuta eivät kerro. Ja useaan kertaan olen siis kysynyt, ja asiakaspalvelu vastaa kyllä, mutta aina saman konemaisen selityksen...

Haluaisin tietää perusteen koska minulla ei pitäisi olla mitään maksuhäiriömerkintöjä missään, maksan aina kaikki laskuni ajallaan jne. Nyt pelottaa että onko esim jossain joku käyttänyt tietojani ominaan tmv... :/

Klarna ei kuitenkaan suostu auttamaan, vaan jauhaa sitä samaa ja järjesti kyllä niin että tilaukseni nyt on hyväksytty, mutta sille nyt on aivan sama tässä vaiheessa kun kuumottelen että tietojani on käytetty väärin tai joku on varastanut henkilötunnukseni tmv...

Onko kellään kokemusta tämmöisestä ja mistä tuon tiedon voisi saada itselle ja asian selvitettyä??

7

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla on Klarnasta vain hyviä kokemuksia.
      Tosin kerran minulle tapahtui vastaavanlaisesti kun yritin vaihtaa sähköpostia toiseen.
      Eli täytin erin sähköpostin kuin millä olen aina normaalisti tilannut, jolloin Klarna vaihtoehto poistui kokonaan. Muuten en osaa sanoa mistä voisi johtua..

    • Tarkkarahasta

      Aiemmat kokemukset Klarnasta ovat minullakin hyviä, mutta nyt olen pettynyt. Ilmeisesti kuitenkin vastaavaa on sattunut aika monelle, mitä olen nyt ottanut selvää...

    • saxhscihhichiqchjc
    • mikäonvialla

      Minulla aika sama tilanne. En pysty tilaamaan laskulla mistään, vaikka olen maksanut ajallaan, eikä klarnalle ole maksuja nyt. Olen yrittänyt selvitellä asiaa, asiakaspalvelussa tosiaan aina sama konemainen vastaus. Lupaavat aina selvitellä asiaa, koskaan ei vastausta tule! Olen todella kyllästynyt ja suuttunut koko klarnaan! Miten kehtaavat kohdella asiakkaita näin. Monella ongelma klarnan kanssa.

    • Swedennuuskaa

      Ruottalainen virma

    • Huhhuhmitäkorkoja

      Kovat on korot ainakin

    • Nnmky

      Eikö viranomaisten olisi aika puuttua Klarnan toimintaan.Kuinka näin mielivaltainen toiminta saa jatkua vuodesta toiseen.Nyt tarvittaisiin tositoimia viranomaisten taholta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe