Tänään 21.8.2016 saimme olla mukana katolisessa messussa Pyhän Laurin kirkossa Lohjalla YLE-areena
http://areena.yle.fi/1-3142485#autoplay=true
MESSU LOHJALLA
6
<50
Vastaukset
- luterilainen.ex
KATOLISET ovat suurin kristillinen yhteisö, johon Suomessa lukeutunee vain muutama tuhat henkilöä. Seurasitteko messua tänään?
- vastaan.kun.kysyt
Seurasin ja rehellisesti on sanottava etten koskaan ole kokenut niin tekopyhää ja rituaalimaista kauhua ja sääliä herättävää Jumalanpalvelusta. Kerran ortodoksi palveluksessa oli samankaltainen elämälle vieras ilmiö.
Käsittämätön messu. Oli kuin oltaisi Raamatun tekstikin haluttu muuttaa, kirjoittaa ikään kuin uusiksi.
- uamuva
Minä taas koen ev lut-kirkossa kylmiä tunteita, istutaan paikoillaan sali kaikuu ja vain ihmisten selkäpuolet siinä tarjoutuu katseltavaksi -sanaa-kuunnellessa.
- ajattele.va
Tottumus on meillä toinen luonto. Sana on kuitenkin se kaikkein tärkein, ei suinkaan rituaalit ja suitsukkeet, vaatteet ja kuvat, ei -kullan kimalluskaan.
Symboleihinko turtuisimme?
- sillaix
Suotta on sanailla uskonnoista niitä on maailmassa jokainen aikuinen valitkoon mieleisensä ja olkoon valintaansa tyytyväinen, eihän uskonnon vaihto ole epäluonnollista?
Olkoon kukamitäon ja valintoja voi vapaasti käyttää ''hyödyksi'' tai ''vahingoksi''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376