Tonttu Toljanteri Joulukalenteriin 2017

TonttuToljanteri2017

Yleisradion pitkän joulukalenteri perinteen aikana on nähty kaikenlaisia joulukalentereita. Jotku ovat jääneet elämään, ja toiset sitten taas eivät: Histamiini, Postisen Olga, Miita-Täti ja Tonttu Toljanteri. Toljanterin ylivoimaisuutta suosiossa ei voi ylittää. Sen kertoo yksiselitteisesti sarjojen määrä. Toljanteri vetosi kaikiin katselioihin vauvasta vaariin. Huumori oli hauskaa ja asioita käsiteltiin omalaisesti: unipöpössä nykyajan kiireisyyttä, Oikean joulun salaisuudessa tutun ja turvallisen muutamista konsultin toimesta, ja tuhmaiässä itsensä hyväksymistä sellaisena kun on. Toljanteria tehtiin kuusi joulukalenteria, kaksi sarjaa ja yksi elokuva. Sitten ne loppuivat. Nyt on paluun aika. Kerään adressia jolla yritetään kääntää Ylen pää ja palata laadukaisiin joulukalentereihin, eli Tonttu Toljanterin jouluna 2017. Adressin voit allekirjoittaa täällä -> http://www.adressit.com/tonttu_toljanteri_takaisin_joulukalenteriin_2017

8

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papepipopupy

      Taitaa Joulukalenteri 2017 olla jo kuvattu.

      • papepipopupy

        Tarkoitin 2016. Edellisen kommentin voikin sitten unohtaa.


      • Tonttu__

        Juu, tämän vuoden joulukalenteri on jatkoa vuoden 2014 joulukalenterille! Missä oli se koira.

        Joulukalenterin nimi on Jäätävä seikkailu.

        Mutta aloittaja sanoikin, että Tonttu Toljanteri tulisi vuoden 2017 joulukalenterissa :)

        Olisihan se hyvä, jos jatkuisi vielä.


      • Tonttu__

        P.S Allekirjoitin adressin :) Siellä muuten on sellanen lisänäkyvyysjuttu esim. 5 päivää maksaa 5euroa.


      • Tonttu__

        *Lisänäkyvyys juttu


    • unti

      Miksi talvisoan vänrikistä ja 47:sta yritetään tehdä tonttua. Käyttäkää oikeata tonttua niin kauan kun se hengittää. Toljanteri kehiin, ei tästä mitään muuten tule!

    • Mcffg

      Tonttkggjkgrfv be

    • TheKirja

      Toiveesi kävi toteen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe