Yleisradion pitkän joulukalenteri perinteen aikana on nähty kaikenlaisia joulukalentereita. Jotku ovat jääneet elämään, ja toiset sitten taas eivät: Histamiini, Postisen Olga, Miita-Täti ja Tonttu Toljanteri. Toljanterin ylivoimaisuutta suosiossa ei voi ylittää. Sen kertoo yksiselitteisesti sarjojen määrä. Toljanteri vetosi kaikiin katselioihin vauvasta vaariin. Huumori oli hauskaa ja asioita käsiteltiin omalaisesti: unipöpössä nykyajan kiireisyyttä, Oikean joulun salaisuudessa tutun ja turvallisen muutamista konsultin toimesta, ja tuhmaiässä itsensä hyväksymistä sellaisena kun on. Toljanteria tehtiin kuusi joulukalenteria, kaksi sarjaa ja yksi elokuva. Sitten ne loppuivat. Nyt on paluun aika. Kerään adressia jolla yritetään kääntää Ylen pää ja palata laadukaisiin joulukalentereihin, eli Tonttu Toljanterin jouluna 2017. Adressin voit allekirjoittaa täällä -> http://www.adressit.com/tonttu_toljanteri_takaisin_joulukalenteriin_2017
Tonttu Toljanteri Joulukalenteriin 2017
8
823
Vastaukset
- Papepipopupy
Taitaa Joulukalenteri 2017 olla jo kuvattu.
- papepipopupy
Tarkoitin 2016. Edellisen kommentin voikin sitten unohtaa.
- Tonttu__
Juu, tämän vuoden joulukalenteri on jatkoa vuoden 2014 joulukalenterille! Missä oli se koira.
Joulukalenterin nimi on Jäätävä seikkailu.
Mutta aloittaja sanoikin, että Tonttu Toljanteri tulisi vuoden 2017 joulukalenterissa :)
Olisihan se hyvä, jos jatkuisi vielä. - Tonttu__
P.S Allekirjoitin adressin :) Siellä muuten on sellanen lisänäkyvyysjuttu esim. 5 päivää maksaa 5euroa.
- Tonttu__
*Lisänäkyvyys juttu
- unti
Miksi talvisoan vänrikistä ja 47:sta yritetään tehdä tonttua. Käyttäkää oikeata tonttua niin kauan kun se hengittää. Toljanteri kehiin, ei tästä mitään muuten tule!
- Mcffg
Tonttkggjkgrfv be
- TheKirja
Toiveesi kävi toteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795385
- 1263867
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj413616- 663294
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262828Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72349- 242121
- 2022045
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4371695Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91598