Poikaystävä

Moi. Eli olen 04 tyttö, kuka etsii 04 poikaa Haminasta tai Husulasta. Minä olen
12 v. , 164 cm pitkä ja mukava tyttö. Haluaisin asiallisia vastauksia. Minulla ei ole instagramia tai snapchattia, mutta on whatsappi.
9233
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Toivottavasti löydät hänet :D

Äänestä

Tuskin, koska olen lauta.

Äänestä

Miks 04 tarvii poikaystävää?

Äänestä

Kuule kyllä se poikaystävä löytyy ihan jostain muualta kuin suomi24:stä sitten kun sen aika on:D

Äänestä

Ei noin nuori tarvitse vielä minkäänlaista poikakaveria. Itse olen syntynent 01 poika eikä ole vielä itsellä ollut mitään tarvetta alkaa seurustelemaan.

Äänestä

Joo o varmaan kannattaaki etsiä 04 poikia Suomi24 :D

Äänestä

Missä helvetissä on Husula

Äänestä

Tuu mulle juttelee. Oon Oulusta. Mulle voit tulla juttelee, ilman pelkoa siitä, että minä kiusaisin sinua.

Äänestä

Aha sellainen whartsapp-nörtti.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

esteri12 kirjoitti:

Moi. Eli olen 04 tyttö, kuka etsii 04 poikaa Haminasta tai Husulasta. Minä olen
12 v. , 164 cm pitkä ja mukava tyttö. Haluaisin asiallisia vastauksia. Minulla ei ole instagramia tai snapchattia, mutta on whatsappi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu