Moi. Eli olen 04 tyttö, kuka etsii 04 poikaa Haminasta tai Husulasta. Minä olen
12 v. , 164 cm pitkä ja mukava tyttö. Haluaisin asiallisia vastauksia. Minulla ei ole instagramia tai snapchattia, mutta on whatsappi.
Poikaystävä
esteri12
9
166
Vastaukset
- hiljainen.kostaja-
Toivottavasti löydät hänet :D
- esteri12
Tuskin, koska olen lauta.
- Ekgbr
Miks 04 tarvii poikaystävää?
Kuule kyllä se poikaystävä löytyy ihan jostain muualta kuin suomi24:stä sitten kun sen aika on:D
Ei noin nuori tarvitse vielä minkäänlaista poikakaveria. Itse olen syntynent 01 poika eikä ole vielä itsellä ollut mitään tarvetta alkaa seurustelemaan.
Joo o varmaan kannattaaki etsiä 04 poikia Suomi24 :D
Missä helvetissä on Husula
Tuu mulle juttelee. Oon Oulusta. Mulle voit tulla juttelee, ilman pelkoa siitä, että minä kiusaisin sinua.
- eeeeklsks
Aha sellainen whartsapp-nörtti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334