Kukaan ei Seppo syntyessään.

Kohtkakolkytpari

Täällä "vähän" kokeneempi konkari pohtii asentoa, jossa molemmat voisivat ottaa rennosti, eli ns. väsymysasentoa. Lähetyssaarnaaja. rasittaa ukkoa, ratsastus akkaa ja lusikka on vaan liian koettu. 69 on tuttu.
Nyt haetaan siis asentoa, johon jaksaa taipua vaikka maratoonin jälkeen.

Fyysisesti rasittunut mielikin saattaa olla yllättävän pirteä, joten ideoita, videoita yms. otetaan mielellään vastaan. ;)

4

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seppomutteiteppo

Seppo syntyessään?

Magnum naisen suuhun. Siis, takaapäin.

Oikein semmoinen maskuliininen takaapäin.

Tyyny alle säälistä.

• HehHehHeee

EIhän kukaan Seppo olekaan syntyessä. Vasta sen jälkeen kun vanhemmat kyseisen nimen lapselleen antaa :D:D:D:D

• suoliperä

nainen jalat yhdessä selimakuulla itse käyn päälle hajareisin ja työnnän munan sisään tekee hyvää etupilluiselle naiselle kun herkistää klittaa ja saa orkut jalat yhdessä
      sitten siirryn takaapäin asentoon ja puristelen kiinteitä isoja tissejä ja lasken runsaasti mälliä sisään pilluun joskus kyllläkin lipsahtaa ja meneekin peräsuoleen

• Oma ehdotukseni asennoksi, jossa kumpikin pääsee helpolla, löytyy tästä linkistä nimellä "Afternoon Delight". Mies käy kyljelleen ja nainen selinmakuulle nostaen jalkansa miehen lantion yli. Helppo asento kummallekin, kun tekee mieli vain laiskasti liikkua.

http://www.netmums.com/life/100-kamasutra-sex-positions

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7558
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3622
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1846
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1060
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      943
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      911
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      807
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      732
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      729
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      662
    Aihe