Humalistonkadun pankkiautomaatti poistunut

Penninen

Nyt sitten Humalistonkadun pankkiautomaattikin poistettiin. Näin sitä ihmiset pakotetaan kortilla maksamiseen kun käteistä ei saa kohta enää mistään?

8

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äimistynyt

      Koko konttori katosi myös mitään tilinomistajille kertomatta.

      Palvelu oli ystävällistä katoamiseen saakka. Minne muuten katosi palveluhenkilökunta ?

    • mitäköyhistä

      Pankinjohtrajat tarvitsevat enemmän voittoja, walruskin joutui lähtemään veropakolaiseksi Ruotsiin. Pian tulee myös maksut nostoista, siitäkin walrus saa muutaman miljoonan vuodessa lisää.

    • LähikorttiOK

      Kaikkihan ne piakkoin poistuu ja miksi ihmeessä maksaisitkaan rahalla, kun sen ostoksen saa kortilla maksettua helpommin!?

      • cashmoney

        kyllä ne korteilla maksajat on niitä joiden takia kaupan kassalla saa jonottaa.


    • Rahakas

      Näin on. Kiusa se on pienikin kiusa.

      !,75 euroa maksetaan kassalla kortilla. Vaikka jonoja on tapahtumien tauoilla, halutaan pieni ostos maksaa silti kortilla eikä tasarahalla.

    • SeteliOnSaastainen

      No, onneksi pian loppuu pakosta kaikilla se rahojen laskeminen ja jatkuvasti kassoilla kuuluva höpötys: "Odotas, kun minulla on varmaan/ehkä se viisisenttinen pussissa ja saat tasarahan"! Joskus löytyy ja joskus ei. Itse maksan pankkikortilla, jossa on lähimaksusiru, ettei tarvitse edes näpytellä mitään, vaan heilauttaa korttia 1-2 sekunnin ajan lukulaitteen kyljessä. Onneksi on oma S-pankkikortti ja eipä tarvitse runkkareiden, narkkien etc. saastaisten taskujen pohjilla olleita paskaisia rahoja käsitellä!

    • SeteliEiSaaastainen

      Erehdyt. Väitteesi ei perustu tieteelliseen näyttöön.
      Otahan SeteliOnSaastainen sekuntikello ja ota aika kassoilla vähintään 20 asiakkaalta ja vertaa.

      • HautaanEhditKyllä

        Mihin sinulla sitten on niin helvetin kiire kaupassa? Kiire löhöämään sohvalle sipsipusseinesi, vaika hautaan? Mutta hyvä vinkki sinulle: Mene sunnuntaina kauppaa klo 21 aikoihin, niin saat asiasi hoidettua nopeasti ja kanssaostajat ei kiusaa mielenterveyttäsi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe