Onhan ne ostaessa komeita, mutta ainakaan minulla ei nuput aukea. Edellisen ostin nupuillaan eikä yhtään auennut, nyt ostin kukkivana ja kukat kestäneet aika kauan, mutta nuput ruskistuu. Parvekkeella kohtalaisen valoisassa paikassa, mutta ei suoraa paahdetta. Eiköhän ne tykkää kun vaihtaa isompaan ruukkuun vai mistä johtunee. Nykyään kuolee tavallisetkin krysanteemit tai ei kuki, viimeksi tuli ötököitä. Ennen kukkivat aina koko kesän.
Jättikrysanteemit kukkiiko
2
501
Vastaukset
- Parvekeidea
Ruukunvaihto saattaa hyvinkin olla syynä. Anna olla ostamassasi ruukussa valoisassa paikassa ja pitäisi kukkia 15 asteeseen asti alkusyksystä. Parveke.fi -sivustolta lisää myös muuta parvekeasiaa :)
- heitinpois
Lehdet vihreät, mutta turha säilyttää kun kukat ja nuput ruskeina. Olisikohan pitänyt kastella enemmän, isoissa ruukuissa ei oikein tiedä kun pinta pysyy kosteana, syvemmältä oli kuitenkin aika kuivaa. Luulisi lehtienkin roikkuvan jos pulaa vedestä, mutta ehkä kukinta kärsii ensin. Olisi voinut laittaa ruukussaan isompaan, silloin ei ainakaan juuret kärsisi.
Täytyypä käydä kurkkaamassa tuolla sivulla, ostin uusia kasvejakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056