Sä nyt olet niin

qwertyuiopåasdfghjklö

yksinkertainen, ettet tajua edes, vaikka rautalangasta vääntäis.

31

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitensitäväännetään

      Sori mutta mitä sä tarkoitat, mikä on rautalangan vääntö?

      • fendermiäs

        Ei sitä väännetä vaan venytetään.


      • osaatkosäsitä
        fendermiäs kirjoitti:

        Ei sitä väännetä vaan venytetään.

        Mitenkä, en kuullukaan?


      • huijasitmua
        fendermiäs kirjoitti:

        Ei sitä väännetä vaan venytetään.

        Mix sä valehtelit että sitä väännetään?


      • fendermiäs

        Osaan venyttää. Stratocaster ja paksut kielet.


    • Näinonn

      Mutta pupunen on aina viisas.

    • elluhalloyb

      Joskus on hyvä olla yksinkertainen
      Omasta tahdosta..(*_*)

    • Mitteekätuotarautalankoo

      Viettelemmään...
      Antaa kitaran vaan palaa! : D

    • mieluumminentajuaisi

      Tajuan ja sekös vasta hankalaa siitä tekeekin.

    • öhöhööhhöhöhöhö

      yksikertaane höhö öhö öhö öhöh...

    • näinsevaanmenee

      Ihminen joka noin pystyy sanoa kenelläkään on itse yksinkertainen/yksinkertaisempi, eikä ainakaan omaa sydämen sivistystä pätkääkää!!!!

    • Rautalanka onkin amatööreille, ratakiskosta vääntämään, niin johan menee viesti perille.

    • Metsästäjäs

      Sotkeuduit rautalankaan, kuin kani silmukkaan. Nyt on aikasi tullut ja hetkesi koittanut.

    • TaasPulassa

      Jaa, miyäs sää nyt oot taas mennyt vääntämään? Jonku solmunko, mitä et edes itse saa auki?

    • kerroo

      en

      kerro fiksumpana

      Pysty kuitenkaan

    • oikeaaaikaaodotellessa

      Niin mitä pitäs tajuta? Olen kyllä tajunnut alusta asti koko jutun... lähdin vaan mukaan sun peleihis. Sitä saa mitä tilaa.

    • Hul.lujen.huone

      Nimimerkkisi "qwertyuiopåasdfghjklö" keksiminen taisi olla henkisesti vaativa ja voimia verottava prosessi kaltaisellesi nerollekin?

    • Kertaus_opintojen_äiti

      Jaa yksinkertainen? Juu olenhan mä kerran pissiny aitalankaan eikä se tuntunu yhtään kivalta yäääää

    • valtakunta

      Minä olen aina ollut outo mutta se on aina kiehtonut selitän yksinkertaisemman asian että hoksaat sen itse mutta et pystyisi edes itse kertomaan ilman lukematta.

    • qwertyuiopåasdfghjklö

      Kylläpä kolahti ja moneen. Vaikken tiedä edes, keitä te olette. Puhumattakaan, että te tietäisitte kuka minä olen. Pitäköön vaan tunkkinsa, kele.

    • jajutellen

      toimiskohan siinä kosketus paremmin, pikkuhiljaa eteenpäin

    • mustaafarmari

      Teletappi on ollut taas siellä täällä ja tuolla :D

      • titidiiii

        KIITOS tiedosta! musta farmari on pongattu kyllä, vaikkei lähiaikoina. Aika ingognito toimintaa teletapilta...hävettäis olla se


    • Muntaiteellinen

      näkökantani on kyllä paremminkin piirrosten tulkinassa, joten tee joku piirros, PLIIIISSSSSS, jookos pussss 💗

    • yksinkertainenolio

      En nii pitää sanoa suoraan tai voisitko kiitos vääntää rautakangesta.

      • hauislöytyy

        se on helppo homma, kun on lihaksia


    • rautaesirippu

      Saatuu.. satuu

    • myösyksinkertainen

      Yksinkertaiset ei tajua rautalangan päälle mitään. Rautalanka on heille vain rautalanka. Täällä lienee yksinkertaisten kerho, eivät tajua mut sä yrität selittää :).

    • Eisetävittuilesetäneuvoo

      Ei kannata selittää, ne jotka ei ymmärrä ei vaan ymmärrä.

    • Vääräkuvio

      Katkerapa olet ja mistä? Ei ketään pelkästä yksinkertaisuudesta haukuta. Mitä tuo ei tajua? Sinun sanomisiako?oisko siihen aihetta olla tajuamatta. Mikä mättää teidän kuviossa kun ette ymmärrä toisianne?

    • onsiinäkin

      Pyhä yksinkertaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe