Naisnarsisti

aprobatur

ainakin perheidylin hajoaminen toisten nähden on sellainen asia mikä saa narsistinaisen ihan suunniltaan. Menet sanomaan juoposta pojasta tai miehestä joka löysi uuden heti kun avioliitto kariutui.

Nämä on niitä tuulella käyviä naisia, joiden seurassa on tosi vaikea olla.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvot-oma.erinomaisuus

      Kasvojen menetys on se kaikkein pahin, julkisivun on oltava kunnossa.
      Narsisti haluaa aina itse lähteä kohoamalla ylemmäs, kyseessä on aina jonkinlainen statuksen kohotus, kuvitteellinenkin kelpaa :D

      • gghhfy

        Narsisteille on todella tärkeää, että on kulissit pystyssä ja julkisivu kunnossa. Kaiken pitää näyttää hyvältä ulospäin, hyvin pärjäävältä, menestyvältä perheeltä.


    • dfsdfsdf

      Mitä veetä teille muiden asiat kuuluu, "menee sanomaan juoposta pojasta". Taidat olla täysi MÖLLI.

    • dfsfsdf

      Sun nimi kuuluisi olla oikeasti impobatur..

    • Jjhjkjgjk

      Oma naisnarsuni halusi viimeiseen asti pitää omilta vanhemmiltaan piilossa ongelmamme. Teatteria piti esittää jos tulivat kylään jne. Lopulta kun jätin hänet, seuraukset olivat kamalat. Kulissit romahti, hänestä kuoriutui vieläkin hirviömäisempi. Onneksi emme saaneet lapsia.

      • Jäikö_

        Jäikö naisnarsusi?


      • Jjhjkjgjk
        Jäikö_ kirjoitti:

        Jäikö naisnarsusi?

        Jäikö? Siis jätin hänet ja en ole emän missään tekemisissä. Jouduin vaihtaa numeroni, facessa luonnollisesti estot jne. Vahinko vain että tietää missä asun.


      • Siksi_
        Jjhjkjgjk kirjoitti:

        Jäikö? Siis jätin hänet ja en ole emän missään tekemisissä. Jouduin vaihtaa numeroni, facessa luonnollisesti estot jne. Vahinko vain että tietää missä asun.

        Siksi vain kysyin, kun narsistit eivät tahdo osaansa tyytyä, jos jätetyiksi tulevat.
        Narsistien kanssa menee sekaisin jättämiset ja jätetyksi tulemiset. Minunkin narsistini "jätti" minut. Yhtäkkiä kuin seinään kesken rakkaussuhteen. Ei kuitenkaan pysynyt poissa. Ei pysyisi vieläkään poissa, jos en itse olisi taiten ujuttamalla lopulta jättänyt häntä aikuisten oikeasti.


      • Jjhjkjgjk
        Siksi_ kirjoitti:

        Siksi vain kysyin, kun narsistit eivät tahdo osaansa tyytyä, jos jätetyiksi tulevat.
        Narsistien kanssa menee sekaisin jättämiset ja jätetyksi tulemiset. Minunkin narsistini "jätti" minut. Yhtäkkiä kuin seinään kesken rakkaussuhteen. Ei kuitenkaan pysynyt poissa. Ei pysyisi vieläkään poissa, jos en itse olisi taiten ujuttamalla lopulta jättänyt häntä aikuisten oikeasti.

        Hän sai jo kostonsa kun tuli jätetyksi. Hän siis teki sen jälkeen minulle vielä todella pahaa. En usko että tulee vaivaamaan minua enään mitenkään. Jälkikäteen olen löytänyt jotain positiivista tuosta helvetistä hänen kanssaan. Se oli hyvin opettavainen kokemus ja pääsi aivan lähietäisyydeltä seuraamaan ihmistä kellä ei ole minkäänasteista syyllisyydentuntoa ja kuka voi tehdä toiselle mitä vaan. Tuo suhde lujitti vaan sitä että osaan arvostaa omia tiettyjä piirteitäni ja vaalia niitä. Hämmästyttävää kyllä kuinka hän osasi vetää teatteria ystäviensä edessä ja meidän suhteessamme taas julmuus on liian lievä sana kuvaamaan häntä. Tai sitten en tiedä vaan kaikkea. En tiedä lopulta minkälaista hänellä oli ystäviensä kanssa kun en ollut näkemässä. Sen tiedän että hän hautoi kostoa parille entiselle poikaystävälleen. Niistä hän jaksoi aina puhua kun olimme yhdessä.
        Olen myöskin tavallaan ymmärtäväinen häntä kohtaan vaikka hän miltei tappoi minut. Hänellä oli todella vääristynyt suhde vanhempiinsa. Sieltähän ne tuntuu lähtevän.


      • Narsisteilla
        Jjhjkjgjk kirjoitti:

        Hän sai jo kostonsa kun tuli jätetyksi. Hän siis teki sen jälkeen minulle vielä todella pahaa. En usko että tulee vaivaamaan minua enään mitenkään. Jälkikäteen olen löytänyt jotain positiivista tuosta helvetistä hänen kanssaan. Se oli hyvin opettavainen kokemus ja pääsi aivan lähietäisyydeltä seuraamaan ihmistä kellä ei ole minkäänasteista syyllisyydentuntoa ja kuka voi tehdä toiselle mitä vaan. Tuo suhde lujitti vaan sitä että osaan arvostaa omia tiettyjä piirteitäni ja vaalia niitä. Hämmästyttävää kyllä kuinka hän osasi vetää teatteria ystäviensä edessä ja meidän suhteessamme taas julmuus on liian lievä sana kuvaamaan häntä. Tai sitten en tiedä vaan kaikkea. En tiedä lopulta minkälaista hänellä oli ystäviensä kanssa kun en ollut näkemässä. Sen tiedän että hän hautoi kostoa parille entiselle poikaystävälleen. Niistä hän jaksoi aina puhua kun olimme yhdessä.
        Olen myöskin tavallaan ymmärtäväinen häntä kohtaan vaikka hän miltei tappoi minut. Hänellä oli todella vääristynyt suhde vanhempiinsa. Sieltähän ne tuntuu lähtevän.

        Narsisteilla ei ole ystäviä. Heillä on vain lähteitä.
        http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/NarSupply.html
        "Me kaikki etsimme ympärillämme olevista ihmisistä positiivista palautetta. Nämä vihjeet muovaavat joitakin käyttäytymisemme piirteitä. Siinä että narsistikin tekee näin, ei ole mitään erikoista. Mutta narsistisen ja normaalin persoonallisuuden välillä on kaksi merkittävää eroa.

        Ensimmäinen ero on laadullinen. Tavallinen ihminen ottaa mielellään vastaan kohtuullisen määrän huomiota, hyväksyntää ja ihailua - sanallista ja sanatonta. Mutta jos sitä on liian paljon, hän kokee sen rasittavana ja välttää sitä.

        Narsisti sen sijaan on alkoholistin mentaalinen vastine. Hän pyytää lisää ja yhä lisää. Hän ohjaa koko käyttäytymistään, itse asiassa koko elämäänsä, hankkimaan näitä miellyttäviä huomionosoituksen herkkupaloja. Hän juurruttaa ne johdonmukaisesti yksipuoliseen kuvaansa itsestään. Hän käyttää niitä säädelläkseen epävakaata oman arvonsa ja itsekunnioituksen tunnettaan."


    • Kulisseista

      Kulisseista. Ei kannata lähteä suhteeseen, jos ei kykene edes kulisseja pitämään pystyssä. Mitä se itse suhde sitten enää onkaan, jos edes kulissit eivät pysy.
      Omaan parisuhdesoppaan ei saisi sotkea muita. Muilla on omat ongelmansa. Jos toinen on narsisti tai psykopaatti, niin silloinhan on tietenkin hengenvaarassa ja muut ihmiset pitää suojata. Apua pitää hakea ammattilaisilta eikä muiden ihmisten mukaanveto ole itsestäänselvää.
      Jos minun tuttavapiirissäni liikkuu narsisteja, niin en halua heitä suin surminkaan yksiinkään juhliini, enkä halua samaan juhliin heidän kanssaan. Ainoastaan jos on ihan pakko. Harkitsen naispuolisten kavereiden jättämistä, jos heillä kuulostaa olevan narsisteja tuttavapiirissään. Kuulostelen vain etäältä. Kaverini tuntuvat vaistoavan ongelmat eivätkä saatakaan minua yhteen "niiden" kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe