Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

OneCoin Tiedoitus 55.0

OC-sioittaja

Koittakaa luupäät jo pikku hiljaa ymmärtää että tämä ei ole mitään höpöhöpöä! Serboslovakiassa voi ostaa kulta kelloja ja Bosnia Montenegrossa spagettia. Ja netti sivulla oli kuva että Ruotsissakin voi ostaa jotakin. Video kuvattiin pää konttorilla. Ruja söi kakkua.

Se on tänä päivänä semmonen homma että raha siirrot on tulevaisuutta. Kohta OneLife Mobile App Builder on valmis ja OreFonex. Sitten meikä poika muuttaa Bosnia Montenegroon. Siellä aurinko paistaa ja vastustajia harmittaa. Mitään ette voi.

Ruja laittaa tokenit supertieto-koneeseen ja splittiparometri tuplaa tienauksen. Intialaiset matemaagikot on ratkaisseet alkorytmin. Kolikoita tulee 120 biljardia, kaikille riittää. Nyt kannattaa ostaa hick tech tapletteja. Kohta aukeaa kauppa paikat.

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

10

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PayTM

      Outo juttu, ettei maailmalla valuutta-asiantuntia tunne ollenkaan Onecoinia, ai nii sillä on pari miljoonaa käyttäjää kun muilla on yli satakertaisesti..

      http://aijaa.com/0dkpWj


      Alkuperäinen artikkeli täydellisenä (maksaa):

      http://lehdet.kauppalehti.fi/958f8402-37e1-494f-8aee-34474232af14/12

      Outo juttu, ettei heillä ole pankkitilejä, nyt on ja ihan ILMAISIA siirtoja kännykällä, nyt vedettiin matto Onconnilta kolikkokasan alta. Laajenee ympäri maapalloa, eli kohta sinäkin PayTM:llä siirrät rahat ilmaseksi !

    • KryptoCaravaan

      Arska ja Kake lupasivat siirtää niin paljon valuuttaa, kun jaksavat kantaa tai karavaaniin mahtuu. Älä huoli, anna Kaken ja Arskan huolita. Lompakkosi kevenee kummasti, ihan kuin siellä ei koskaan olisi ollutkaan mitään. Sitten ei enää huolta huomisesta, valuuttasi siirtyvät varmoissa käsissä sinne.

      Poste restannte, Karavanaarit haukkuvat ja mitään voi voi.

    • Kielioppiaedeshieman

      Yhdyssanat on monelle meille ongelma.

      • OC-sioittaja

        Minä oon sioittaja enkä mikään Lönruut. Kaikkki ei voi olla Lönruutteja. Kirjoitetaanko se oikeasti Bosnia-Montenegro vai?


      • MrGard

        Parasta täällä palstalla.


      • hahhahhahahhaa
        OC-sioittaja kirjoitti:

        Minä oon sioittaja enkä mikään Lönruut. Kaikkki ei voi olla Lönruutteja. Kirjoitetaanko se oikeasti Bosnia-Montenegro vai?

        Joo, hauskinta nuo yhdyssanavirheet. Tässä juttusi virheelliset sanat, osa ehkä tehty tarkoituksella, kuten alkorytmin:

        pikku hiljaa
        Bosnia Montenegrossa
        netti sivulla
        pää konttorilla.
        raha siirrot
        OreFonex. (Forex)
        meikä poika
        Bosnia Montenegroon.
        supertieto-koneeseen
        splittiparometri
        matemaagikot

        tapletteja.
        kauppa paikat.


    • UUtistoimittaja

      Käyttikö Ruja SpittipanoMetriä kun hnkkiutui raskaaksi ja alkoi hommata kryptoprinsessaa.
      lapsivesikin on samaa kun Alkorytmipullossa.

    • Vainukoira
    • höpöhöpöä

      Ei ole Onecoin höpöä vaan höpö, höpö, höpö, höhö ja höpöä. Yksinkertaisille henkilöille tarkjitettu joilla ei ole aivoja ajatella itse. Voiko maan päällä olla noin typeriä luusereita?

    • RuskiLäjä

      Ruja söi kakkua. Kakussa oli kuva onecoinista ja kakku oli laillinen. Onecoin aurinko paistaa 24/7 mutta vastustajilla sataa vettä ja lompakko kastuu. Kannattaisi pitää raha netti sivulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe