kummitus talot/paikat kokemuksia

totuusontuollaulkona

no hei, onko kiuruvedellä kukaan kuullut puhuttavan kummitustaloista tai paikoista missä tapahtuu jotain paranormaalia?
onko kellään kokemuksia tälläisesta jutusta?
mielenkiinnolla odotellaan kummituskokemuksia/outoja valoilmiöitä nähneen tarinan...
kiitos.

19

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaallatapahtuu

      tuossa olis muutama juttu kerrottavana yheltä suolta . siellä suolla palaa joku valo tai tuli vaikka on vetistä aluetta. se tuli on ollut silloin kun on kuutamo eli niinsanotusti valoisan yön aikaan, ei siis pimeällä. maantie menee ihan vierestä ja olemme todenneet sen ehkä virvatuleksi joka vaihtaa paikkaa suolla mutta emme keksi syytä täysikuulle ja sen oudolle äänelle. eli ei varsinaisesti kummitusjuttu mutta aika säväyttävä kokemus kuitenkin.

      toinen juttu samalta perältä jossa sijaitsee vanha asumaton talo, paikkahan on korpea ja todellakin autio mutta tienläheisyydessä niin sieltä olen huomannut ohi ajaessani jonkun vilahtavan useastikkin talon taakse, mielestäni hahmo näyttää hevoselta tai hirveltä joka säikähtäisi autonvaloa ja juoksisi. tämä suovalo ja liikkuva hevonen on tapahtunut samalla ajoreissulla muutamia kertoja, sattumaa vai eikö?

    • suoukko

      Onko kyseessä suo jossa paloi konepaja? Ettei ole konepajamiehen haamu lymyilemässä auman kupeella?

      • Anonyymi

        Missä tämä suo sijaitsee.missä hallipalo?


    • notwannabe

      No joo, olin yhdessä wanahassa talossa yötä jossa sängyn vieressä käveli joku mutta mitään ei näkynyt vaikka oli valoisaa ja huonekalut siirtyi ilman mitään näkyvää syytä.
      ihmettelin vain hieman ja sanoin ääneen että vittuako riehut siinä, häivy siitä.

      • Anonyymi

        Peltohovissa yksi naistarjoilija varmasti kummitus. Säikähdän joka kerta hänet nähdessäni. Viimeksi hän kertoi menevänsä kampaajalle, mihin vastasin, ettei paska pöyhimällä parane. Uhkasi porttikiellolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peltohovissa yksi naistarjoilija varmasti kummitus. Säikähdän joka kerta hänet nähdessäni. Viimeksi hän kertoi menevänsä kampaajalle, mihin vastasin, ettei paska pöyhimällä parane. Uhkasi porttikiellolla.

        Sen piä kyllä muistutta
        Pyyhkimätöntä p...... Ä


    • henkiennäkijä

      minä olen

      • HaamuEtsivä

        Minä en ole


    • apparation

      Onhan noita kokemuksia omasta kotitalosta, mutta en niistä tänne ala kirjoittelemaan. Olen myöskin kuullut jonkin verran kokemuksia muilta kiuruvetisiltä ja parista huhun mukaan kummittelevasta paikasta. Paikkojen sijaintia en kylläkään osaa sanoa. Olen huomannut, että yllättävän useilla on jonkinlaisia selittämättömiä kokemuksia. Kannattaa ottaa asia puheeksi tuttujen kanssa, jos asia kiinnostaa. Olettaen tietenkin, että porukka on sellaista, jolle asiasta ylipäätään kannattaa puhua.

    • 12344321

      Valtuustosalissa tapahtuu toisinaan outoja juttuja.

    • tulivalot

      siinä pyhännällepäin mentäessä vasemmalla on se suo rajantuntumassa. se valo näkyi eilen 23.00 aikoihin ohi ajaessa

    • 987789

      siellä ukot kuvoo soijin teeriä, lämmitellöövät tulilla oli pakkas yö

    • MiraInkeri

      Sanotaa että yhe Hyvärisen tytär joka kuoli joskus 10v sitte kummittelis Paloaseman takana. Kuulema joku hahmo liikkuu siellä öisin.

      • KeskonOrjat

        Ei ollut vaan sen täti josepiina...martin tytär alenevassa polvessa ja oli serkku jaakolle tuomarilassa...pitivät pikku kauppaa kylällä.


      • Suihinki

        Joo sille taisin menettää poikuuteni siellä metässä otti täti suihinki.


      • Anonyymi

        Palli-Pekka siellä kummittelloo:)


      • Anonyymi
        Suihinki kirjoitti:

        Joo sille taisin menettää poikuuteni siellä metässä otti täti suihinki.

        Valetta, et oo menettäny poikuuttasi vielä. Unta oot vaan nähny.


    • taksikyytikö

      Naapuriin männöö johhii valo ussein uamuyöstä varsinnii viikonloppusin. Kolomen neljän välillä uamuyöstä männöö ja kohta het tulloo takasin.

    • SipiläHoitaa

      Kempeleen vokissa kummittelee raiskaajan haamu...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe