Muutama päivä sitten meni 500 päivää rikki selibaatissa ja vieläkin päiviä kertyy mittariin. Tämä tempaus ei ole ollut mitenkään helppo, koska kohdalleni on käynyt samoin kuin vastaavassa elokuvassakin ,että naispuoliset kaverit/kolleegat ovat koetelleet miehisen kestävyyteni rajoja. Olen kasvanut vahvaksi... tunnen olevani voittamaton! Naiset ei tätä miestä ohjaile! Mutta pitäisikö lopettaa tämä hölmöily? En edes kiihotu enää helposti ,joka ennen tuntui todella kivalta... voikohan tästä seurata jotain peruuttamatonta :D??
P.S Naiset on edelleen se mun juttuni :D
Selibaatissa 500 päivää.
5
91
Vastaukset 5
- ville111
selibaatti, 30:ssä päivässä,,,
- xdfsdf43535
Et vaan saa naista siinä syy. Älä selitä muuta
Kas, no sehän se olikin syy;)! ja minä kun oon miettunyt että mistäköhän se nyt johtuukaan ;D
- Haluttomat
VAAN 500? Mä en oo edes enää laskenut. Siitä on niin kauan, että halut menneet. Ja kun näitä juttuja täältä lukee, niin menee viimeisetkin :'P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629