Muutama päivä sitten meni 500 päivää rikki selibaatissa ja vieläkin päiviä kertyy mittariin. Tämä tempaus ei ole ollut mitenkään helppo, koska kohdalleni on käynyt samoin kuin vastaavassa elokuvassakin ,että naispuoliset kaverit/kolleegat ovat koetelleet miehisen kestävyyteni rajoja. Olen kasvanut vahvaksi... tunnen olevani voittamaton! Naiset ei tätä miestä ohjaile! Mutta pitäisikö lopettaa tämä hölmöily? En edes kiihotu enää helposti ,joka ennen tuntui todella kivalta... voikohan tästä seurata jotain peruuttamatonta :D??
P.S Naiset on edelleen se mun juttuni :D
Selibaatissa 500 päivää.
5
75
Vastaukset
- ville111
selibaatti, 30:ssä päivässä,,,
- xdfsdf43535
Et vaan saa naista siinä syy. Älä selitä muuta
Kas, no sehän se olikin syy;)! ja minä kun oon miettunyt että mistäköhän se nyt johtuukaan ;D
- Haluttomat
VAAN 500? Mä en oo edes enää laskenut. Siitä on niin kauan, että halut menneet. Ja kun näitä juttuja täältä lukee, niin menee viimeisetkin :'P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196196Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625131SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun664256SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023854Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123611Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203168SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352489Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271597