Tarpeeksi kestävää miestä ei ole olemassa?

kiimainennainen91

Minulle ainakaan.

Haluan harrastaa seksiä joka on jotain täyden irstailun ja tantran väliltä, oikeaa termiä tuskin olemassa. Kolmen miehen kanssa (ei samaan aikaan) olen harrastanut seksiä jopa 10-15 tuntia ja ei.. ei riitä.

Kaiken seksin lisäksi kaipaan ja toki ansaitsenkin hierontaa/silittelyä osakseni.

Onko olemassa miestä, joka:

-tykkää naida todella pitkään
-rakastaa tyydyttää naista
-kestää/kiihottuu, kun nainen suorastaan käskee ohjeita seksin lomassa
-panee suuhun
-panee peppuun
-tykkää, jos otan useamman tunnin suihin
-haluaa nuolla
-on voimakas
-on hellä.
-jonka erektio tarvittaessa pysyy vuorokauden
-haluaa hieroa
-haluaa antaa piiskaa ja läpsii mielellään


Väitän, ettei tällaista miestä ole. Olen turhautunut.

78

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

      Nuorempana voi naida vaikka 4-6 kierrosta naisen kanssa mutta kun ikää tulee niin tauot pitenee mutta jos mies laukee niin kyllä se 30-60 min päästä voi naida uudestaan ja tämäkin riippuu siitä kuinka kiinostumut mies on pitkistä seksisessioista ja niin edelleen. 20-40 v iän aikana seksi oli että ensimmänen varvi poistaa paineet ja toinen kierros tuo tyydytyksen ja kolmas gruunaa kaikken ja aikaa menin 1-3 tuntia.

      • kiimainennainen91

        Niin.. Haluan sen 1-3 h käyttää esileikin esileikkiin, joten lienen oikeassa, mulle ei ole miestä tässä maailmassa, joka vois tyydyttää mut :D


      • mekkk
        kiimainennainen91 kirjoitti:

        Niin.. Haluan sen 1-3 h käyttää esileikin esileikkiin, joten lienen oikeassa, mulle ei ole miestä tässä maailmassa, joka vois tyydyttää mut :D

        Kenellä miehellä riittää kiinnostus noin pitkiin esileikkeihin ja sehän ihan turhaa jos ei noppeemmin lämpiä naimakuntoon .


      • kiimainennainen91

        Turhaa? Tiedätkö tarkalleen, mikä siinä on turhaa? Seksiin panostaminen on turhaa? Nainen, joka todella haluaa panostaa seksiin on turha? Siis TURHAA, ajanhaaskausta??? Hitto vieköön äijät! :D


    • naisiinkyllastynyt

      ihme ettei vapaaehtoisia ole lähtenyt ilmoittautumaan, sellasii noi naiset on, niille riitä mikää, älä yhtää ihmettele ettei kukaan ole asiasta kiinnostunut

    • HaluanSutKuumana

      Onko olemassa miestä, joka:

      -tykkää naida todella pitkään
      Yleisin syy lopetukseen on että naisella on pillu liian hellänä ja seinämät supistelee liian kivuliaasti.

      -rakastaa tyydyttää naista
      Tyydyttää, kiusoitella ja löytää "heikot kohdat". esim sopivalla hetkellä näykätä korvanlehteä.

      -kestää/kiihottuu, kun nainen suorastaan käskee ohjeita seksin lomassa.
      Eipä ole naista tullu vastaan joka on näin spontaani.

      -panee suuhun
      Ei ole päässyt kokeileen deepthroattia joten miksei?

      -panee peppuun
      Jos siitä kiksit saat niin kyllä..

      -tykkää, jos otan useamman tunnin suihin
      Riippuu päivästä.. ikävä kyllä liian herkkä laukeamaan suihinoton yhteydessä.. mutta jos jatkat tuosta huolimatta niin voishan tuota kokeilla.

      -haluaa nuolla
      Voi kyllä <3

      -on voimakas
      Viikottain tulee kyllä treenattua mutta mikään "six-päkki ukko" en ole

      -on hellä.
      tarvittaessa

      -jonka erektio tarvittaessa pysyy vuorokauden
      Riippuu panetuksesta ja päivästä.. kanssa kuinka hyvää seksiä on tarjolla (kertaakaan en ole siis hyvää seksiä saanu)

      -haluaa hieroa
      Jos tarkoitat aistihierontaa tuoksuöljyllä niin juu.

      -haluaa antaa piiskaa ja läpsii mielellään
      Ei ole piiskaaminen kiinnostanu.. mutta lettiin on tullu tartuttua takaapäin naidessa ja lähetyssaarnaajassa kaulaa purtua.

      Jos olisin vapaillamarkkinoilla todennäköisesti koittaisin ottaa suhun (kiimainennainen91) yhteyttä ja katsoa mitenkä "kemiat kohtaa".

      Mutta pysyn uskollisena ja harrastan ennalta arvattavan perustylsää seksiä avokkini kanssa.

      • kiimainennainen91

        "-on voimakas" -tällä en viitannut fyysiseen voimaan tahi lihaksiin, vaan henkiseen voimakkuuteen, jotta on ylipäänsä mahdollista leikkiä dominointikivaa toisen kanssa.


    • Elämänkevätt

      Juu ja elämässä ei oo aikaa muuhun ku panemiseen. Mistä näitä idiootteja sikiää.

      • kiimainennainen91

        Juu ja elämässä ei ole aikaa kuin muiden arvosteluun, mistä näitä hiekkapilluja löytää...


      • Elämänkevätt

        Juu eipä hiekkaa löydy tippaakaan mut on elämässä muutakin ku paneminen. ...tai voithan tietysti alkaa seksityöläiseksi. Onnea vaan.


      • kiimainennainen91

        Mistä päättelet, että elämäni olisi vain ja ainoastaan pelkkää panemista ja miksi ihmeessä hukkaat elämääsi seksipalstaa trollaten, kun aihe on sinulle toisarvoinen? Seksityöläiseksi pitäisi ruveta? Huoraksi? Estoton nainen on samantien huora? Se, että nautin ja tiedän mistä nautin ei jotenkin vastaa prostituoidun toimia. Miten alennatkaan kanssasisariasi vanhoollisella asenteellasi ja mauttomalla tuomitsemisellasi. Taidat olla kateellinen siitä, että joku toinen nainen uskaltaa nauttia ja haluaa nauttia seksistä sinun nyppiessä hiekanjyviä estyneestä siveellisestä raamatullisen kasvatuksen saaneesta vaginastasi? Mä tykkään myös naisista, (jep, sairas, rietas nymfomaani poikkeuma oon ;) voisin laittaa sut unohtamaan tärkeysjärjestyksesi nuollen sua kymmenen tuntia sormilla avittaen, niin sais hiekat ja asenteet kyytiä. Ainoa ongelma on se, etten työnnä sormiani paskaan. Hyviä panoja sulle synkkään syksyyn! ;)


      • Elämänkevätt

        Tämä kommenttisi paljasti sen mitä heti epäilin. Jalkovälissäs roikkuu munat. Turha väittää muuta, naiset ei kirjoita tollasta tekstiä.


      • kiimainennainen91

        Ciao bebe, vaikka käytkin kuumana muhun, niin mimmi oon.. ;) perusteluja en sulta lähde enää tivaamaan sulta muru, tiedän, että sun on vaikeaa niitä löytää pseudoanalyysejasi tukemaan <3 ihanaa päivää sulle.


    • Kokeneempikinkku

      Kun opit saamaan orgasmin helpommin et enää halua mitään maraton seksiä.
      Itselle ainakin riittää joskus yksi orkku per kerta joskus useampi mut ei siihen tarvii tuntitolkulla uhrata.
      Monesti pikaseksi vaikkapa sovitus kopissa tai muuten vähän katseilta piilossa antaa parhaat orkut.
      Koita saada seksistä enemmän irti niin siitä se aukee.

      • kiimainennainen91

        Höh ja pöh. Saan orgasmin vaikka parissa minuutissa jos niin haluan, mutten halua.. Sillä maratonilla pääsee transsiin, hetkeen ennen orgasmia ja kun se orgasmi tulee niin niitähän sitten tulee, monta isoa mahtavaa tajunnan räjäyttävää orgasmia. Haluatko kertoa mulle lisää mitä on tässä opittava? Voin vannoa, etten neuvoja kaipaa vaan ihmisen, joka myös tykkää NAUTTIA. Hieno juttu, että sulle riittää yksi ja nopeasti, mut mulle asia ei ole yhtä yhdentekevä. ;)


      • Tuo tantramaisuus on juuri sitä, mihin minäkin olen innostunut. En ole tantrakursseja käynyt, mutta lukenut ole aiheesta kylläkin.
        Aikaa, läheisyyttä, vartalon hidasta hieromista toista vasten, tunnustellen vartalon värähtelyjä...ajatukset miltei nollassa....


      • kiimainennainen91

        Unohtuen hetkeen...


      • Juuri niin, keskittyen tuntemaan pillusi pienemmätkin liikkeet, liikutan penistäni, ainoastaan vatsanpohjan lihaksia käyttäen, ja tunnen vartalosi värisevän...


      • kiimainennainen91

        Nyt sinä kiusoittelet, yllytät... ;)


      • Ehkä kiusoittelen, mutta tuonlaisesta seksistä nautin ja olen nauttinut, eniten...


    • Oho, nyt laittaa nainen, miehen koville:). Lupaan täyttää useimmat kohdat vaatimuksistasi, mutta en aivan kaikkia.

      Asiallisesti mua voi lähestyä treffi puolella, samalla nimimerkillä.

    • Kokeilisinkyllä47

      Muuten kyllä, mutta ei erektio vuorokautta kestä kenelläkään. Tuntien paneminen vaatii rauhallisempia jaksoja. Sata lasissa ei pikajuoksija kestä kauaa ja maratoonarilla sata lasissa tuntuu neljältäkympiltä. Sori, maratoonarit. Ymmärtänette huumoria. Piiskaa tuntuu oudolta, läpsimistä voit yllyttää. Hierominen ja tantramainen läheisyys on cool.
      Aika maratoonari suihinottaja olet.

      • kiimainennainen91

        :) .


      • Kokeilisinkyllä47

        Kokeilisin kyllä :)
        Haluaisitko sinä?


      • kiimainennainen91

        Jospa tietäisin susta vähän enemmän, niin tietäisin halunikin paremmin.. Tutustummeko?


      • Kokeilisinkyllä47

        Miksei. Laita postia vaikka peravaan69
        Ät. gmail.com sitten voidaan tutustua ja asutaanko samalla säteellä.


      • Kokeilisinkyllä47

        Luulen, että yllätyt positiivisesti olemuksestani. Vietetään hieno päivä :)


      • Joopass

        Hyvä provo kyllä. ..Kukaan normaali nainen ei ota useampaa tuntia suihin tai on todella surkee suihinottaja. Kenenkään erektio ei pysy vuorokautta. Keksi pentu parempia satuja.


      • kiimainennainen91

        Tuntematonta sinulle, mahdollista minulle. Aina on epäilijöitä. Puhun totta, enkä tämän enempää lähde asiaa todistelemaan.


      • Kokeilisinkyllä47

        Ei kestä vuorokautta. Sehän oli toive, ei asiantuntemuutta :) Miksi mollata, jos voi huomioida? Pidättäytymällä ja tantramaisuudella päivän saisi kulumaan. Läheisyydestä nauttimisen aikana saa levättyä. Juotavaa ja syötävää pitäisi varata :)
        Tuommoinen vaatii tutustumista ja luottamusta. Sitten se on hyvää.


      • kiimainennainen91

        Osuit juuri asian ytimeen! :)


      • Hetimullekaikki

        Sait minut kiinnostumaan aiheesta, itse kun edustan toista ääripäätä, eli kiihotuin nollasta sataan sekunneissa.
        Ompa minua verrattu ferrariksi ton mun kiihotus nopeuden vuoksi.
        Eli miten olet oppinut hillitsemään itsesi, mulla kun on pakko saada sisään melko nopeasti jotain ja mieluiten tietysti sitä kalua.
        Minä siis tunnen lähinnä kipua jos en saa nopeasti tyydytystä.
        Eli tulisin varmaan hulluksi moisesta pitkityksestä.
        Hmmm Kerrohan vähän. ..kiinnostaa kovasti


      • kiimainennainen91
        Hetimullekaikki kirjoitti:

        Sait minut kiinnostumaan aiheesta, itse kun edustan toista ääripäätä, eli kiihotuin nollasta sataan sekunneissa.
        Ompa minua verrattu ferrariksi ton mun kiihotus nopeuden vuoksi.
        Eli miten olet oppinut hillitsemään itsesi, mulla kun on pakko saada sisään melko nopeasti jotain ja mieluiten tietysti sitä kalua.
        Minä siis tunnen lähinnä kipua jos en saa nopeasti tyydytystä.
        Eli tulisin varmaan hulluksi moisesta pitkityksestä.
        Hmmm Kerrohan vähän. ..kiinnostaa kovasti

        Hmm.. Aloin masturboimaan kuuden ikäisenä, käytin siihen jo silloin paljon aikaa ja keskityin saamaan sarjattaisia orgasmeja alkuun. Meditoin paljon ja pyrin tarttumaan hyviin hetkiin, mitä elämä tuo tullessaan. Tiedätkös, fiilistelen itse elämää.. :) mitään kikkoja ei ole, täytyy keskittyä, vapautua estoista ja tietoisesti pyrkiä unohtamaan kaiken, sukeltaa kosketuksessa, kylpeä himossa ja halussa, olla toisen ihmisen kanssa yhtä pysähtyen uuteen todellisuuteen..

        En tiedä oletko ollenkaan naisiin päin, mutta jos olet, voisin ehkä auttaa sua keskittymään. Olen taitava ohjaamaan ja pidän huolta, että seksi kanssani on välitöntä ja syvällistä. Vaikka samalla voin olla aika hurja ;)

        Jos nyt jotain vinkkejä voisin sinulle antaa..Keskity muru, rytmitä miehen liikkeitä ja tunnustele tarkkaan yksityiskohtaisesti miltä penis tuntuu, millituuman tarkkuudella.. NAUTI.


      • Hetimullekaikki

        No kyllä ihan hetero taidan olla.Tosin olen kyllä myös hyvin seksuaalinen ja vedän kyllä puoleeni miesten lisäksi myös naisia.
        Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun on nainen ehdottanut, että haluaisi pitää minua hyvänä.
        Ei sitä koskaan tiedä.
        Mistä päin olet? Ja toinen kysymys oletko koskaan osallistunut ryhmäkseksiin,


      • kiimainennainen91

        Vaikutat mielenkiintoiselta ;) olen osallistunut kyllä, kuinka niin?


      • kiimainennainen91

        Asun lähellä Hämeenlinnaa.


      • Hetimullekaikki

        No itse en ole vielä rohjennut ja olen miettinyt, että voisin osallistua jonkun toisen naisen kanssa. Noita miehiä niihin tuntuisi riittävän mutta jotenkin ois kiva kun ois toinen nainen porukassa mukana Miltä kuulostaa. Voitas eka tutustua toisiimme ja sitten miettiä jatkoo.


      • Kokeilisinkyllä47

        Ei aivan poissuljettu vaihtoehto tuommoinenkaan, mutta niistä voisi jutella laatupäivän jälkeen, mutta jos tutustutte ja me -91, niin meitä olisi useampi tuttu.


      • Hetimullekaikki
        Kokeilisinkyllä47 kirjoitti:

        Ei aivan poissuljettu vaihtoehto tuommoinenkaan, mutta niistä voisi jutella laatupäivän jälkeen, mutta jos tutustutte ja me -91, niin meitä olisi useampi tuttu.

        Niin eikä se mitä me puuhataan ole pois teiltä.Te voitte pitää oman juttunne ja me tässä kehitellä omamme.


      • Kokeilisinkyllä47

        Pahoittelen, taisin vähän tunkeutua. Ei ole pois, toista ei voi, enkä haluakaan omistaa. Avoimuus luo luottamusta, luottamus tuo sen lopun silauksen. Silloin pääsee pelkän fyysisyyden yli, henkiselle tasolle. Silloin koskeus tuntuu hivelevän hyvältä.


      • kiimainennainen91
        Hetimullekaikki kirjoitti:

        No itse en ole vielä rohjennut ja olen miettinyt, että voisin osallistua jonkun toisen naisen kanssa. Noita miehiä niihin tuntuisi riittävän mutta jotenkin ois kiva kun ois toinen nainen porukassa mukana Miltä kuulostaa. Voitas eka tutustua toisiimme ja sitten miettiä jatkoo.

        Vaikea kuvitella, että ryhmäseksissä voisi onnistua se, mitä tässä nyt itse haen.. Kolmea mieltä luulisi olevan todella vaikea saada sellaiseen harmoniaan. Voihan sitä aina koittaa, jos kuitenkin natsais.. Missäs päin asut? Ei varmaan hävitä mitään jos tutustutaan jokatapauksessa, seksillä tai ilman ;)


      • Dri..nd
        kiimainennainen91 kirjoitti:

        Asun lähellä Hämeenlinnaa.

        No sitten meillä on lyhyehkö matka. Sopisiko jo vaikka ensi maanantai 12.9.?


      • Kokeilisinkyllä47

        Minulla tulee matkaa puolitoista tuntia, joten lähempääkin löydät, minulle matka ei ole pitkä. Mitä haet, siitä se riippuu. Hotellivierailuissa on oma tunnelmansa, nekin onnistuvat, jos leikit sujuvat :) Mieti asiaa.
        Samaa mieltä, käyttämäsi harmonia sana on hyvä, se on kahdenkeskistä. Kun katsoo toista silmiin... Se on luontevaa tai ei. Sinulla sitä voisi olla. Tarkoitit asuinpaikka kysymyksellä varmaan Hetimullekaikkea, jospa hänkin löytyy täältä netin saloista seuraksesi.


      • Anonyymi
        kiimainennainen91 kirjoitti:

        Vaikutat mielenkiintoiselta ;) olen osallistunut kyllä, kuinka niin?

        Moi. Minäkin olen sitä mieltä, että kaipaisit vähintään kaksi miestä, niin miesten lauetessa toinen olisi koko Ajan messissä. Aika monta listastä pystyis hoitaa. Mutta tuo aika voisi olla liikaa. Mutta jos kaksi olisi sinussa kiinni kokoajan, niin varmasti kaikki olisi tyydytettyä.
        Olisi ihana kokeilla noin erottista mimmiä.
        T : Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Minäkin olen sitä mieltä, että kaipaisit vähintään kaksi miestä, niin miesten lauetessa toinen olisi koko Ajan messissä. Aika monta listastä pystyis hoitaa. Mutta tuo aika voisi olla liikaa. Mutta jos kaksi olisi sinussa kiinni kokoajan, niin varmasti kaikki olisi tyydytettyä.
        Olisi ihana kokeilla noin erottista mimmiä.
        T : Jaakko

        Miehen laukeaminen tapahtuu vain minun luvallani.


    • Kokeilisinkyllä47

      Pidättäytymisellä tarkoitin siemensyöksystä pidättäytymistä ihan vaan välillä jarruttelemalla. Silloin yhdyntä voi kestää pitkään ja panoksia säästyy pitkään päivään :)
      Toinen on kieltämättä vaatteet päällä pidättäytyminen ja siitä olisi hyvä aloittaa tutustuminen ja ajaa molemmat kiihkon partaalle. Halaillen ja hyväillen, tunnustellen...
      Seuraavalla kerralla sitten hotelliin, ellei pokka petä molemmilla jo ensi tapaamisella...
      Tavatessa huomaa kyllä, toimiiko nuo jutut ja jos toimii... what a day :)

      • kiimainennainen91

        Voih.. Kuulostaa hyvältä ;) ei sitä tiedä, vaikka olisit etsimäni rakastaja.. Sähköpostitse yritin ottaa yhteyttä sinuun, tuli bumerangina takaisin (?).


    • Kokeilisinkyllä47

      Kokeilepa vielä. Kokeilin itse ja numero melkein jäi pois. Ja tietenkin ätin tilalle @
      Kiitos, kun sanoit ongelmasta.

    • hämemkiihk37v

      Hei vastasit mulle niin vastaan nyt tässä sulle..kuullostaa ihanalta että olet noin kiimanen pakkaus..olisi kiva tutustua ja tavata mutta ensin tutustua..laita mailii nii jutellaan lisää. Itse siis hämppärin läheltä ja todella kiihottaa nuo sinun juttusi..naiminen on elämää ja kaikilla on oikeus nauttii siitä pitkään ja pitkään heh;)m37v

    • Dri..nd

      Moi, kiimanainen91! Jn tällaisia miehiä, ainakin minä olen. Kiinnostaako testata?

    • Anonyymi

      Löysin ihmetyksekseni etsimäni aika pian tämän aloituksen jättämisen jälkeen. Kestävyyttä ja pohjatonta kokeilunhalua löytyi nuoresta ja melkoisen kokemattomasta miehestä. Silkkana seksinä ei suhde sitten pysynytkään, vaikka kovin vastaan pyristelinkin.. Noh, tässäpä ollaan vieläkin. :D

      Ensimmäinen puoli vuotta meni hurjastellen, sen jälkeen hissunkissun hiipunut arkisen seksin puolelle ja maratonit jääneet 1krt/vuosi tasolle.


      Ei nykymiehet kestä harrastuksiain.



      Näin se on.

    • Anonyymi

      Muuten kuulostaa hyvältä ja minulle sopivalta, mutta ei se kyllä vuorokautta stondaa. En usko , että kellään muullakaan...
      Keskusteluahan tuo aloitus kyllä herättää...

      • Anonyymi

        Kyl se lähemmäs sen vuorokauden voi stondaa.. :)

        -ap


    • Anonyymi

      Kaverilla ois mökki siinä ihan h-linnan lähellä. Hiukan lahteen päin. Ollaan tulossa puutalkoisiin parin viikon päästä. 5 kundia. Osaatko hiukan valmistaa ruokaa, jos nappaisimme sut mukaan. Voitas sopia. Että pitkin päivää sais kuka vaan tulla panemaan ja saunassa illalla saisit ihan kuinka monelta vaan. Ois vähän isompaa kyrpää ja sitten sellaisia normeja. Ukkomiehiä kaikki, joten asiasta ei sitten kauheasti huudella. Sauna voi kyllä lämmetä parikin kertaa päivässä.
      Lähetkö messiin?
      T :Jaakko

      • Anonyymi

        Kiitos tarjouksesta,
        muttei tuo sovi..

        Ymmärrän hyvin "käytettynä" olemisen mahdollisen nautinnon.. Mutta -
        Olen kuningatar, en sisäkkö.


      • Anonyymi

        Olet viestitellyt Klukkalan rouvan kans pyydä mukaan mökille😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet viestitellyt Klukkalan rouvan kans pyydä mukaan mökille😎

        Ei kipeellä ranteella voi puurokattilaa sekoittaa😉


      • Anonyymi

        Hei Jaakko😗😗 kuulostais ihanalta..käsikin kunnossa parin viikon päästä uskoisin😗 Mira


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Jaakko😗😗 kuulostais ihanalta..käsikin kunnossa parin viikon päästä uskoisin😗 Mira

        Moi Mira. Joko käsi toimii? Voisiks lähtee messiin. Osaaksä sitten vähän tehdä ruokaa. Ei mitään vaikeeta. Pitäisit huolen myös saunasta, kun olemme sytyttäneet sen? Pitiks mun tulla kuitenkin tarkistamassa sitä kättä jo aikaisemmin?
        T: Jaakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Mira. Joko käsi toimii? Voisiks lähtee messiin. Osaaksä sitten vähän tehdä ruokaa. Ei mitään vaikeeta. Pitäisit huolen myös saunasta, kun olemme sytyttäneet sen? Pitiks mun tulla kuitenkin tarkistamassa sitä kättä jo aikaisemmin?
        T: Jaakko

        Voisin lähtee...mitä enemmän mietin sitä enemmän tekee mieli..naisen kuuluu osata tehdä ruokaa..😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tarjouksesta,
        muttei tuo sovi..

        Ymmärrän hyvin "käytettynä" olemisen mahdollisen nautinnon.. Mutta -
        Olen kuningatar, en sisäkkö.

        Hah, näppärä kuningatar hoitaa tuon kännykällä ja miehen luottokortilla kovin kätevästi, ja pian kaartaa Toyota Yaris pihaan, ratissaan Turkin mies, peräkontti pullollaan suoraan ruokaa italialaisesta keittiöstä. 😆

        Mä en kyllä ymmärrä, miksi viisi ukkoa tarvisi halkosavotan lisäksi naisen jakamaan pillua ja kokkaamaan. Ei se ole hänen tehtävä - se kokkaaminen.

        Kyllä miehen pitää tehdä ruuat ja mielellään hyvät sellaiset. Nainen saa olla kuningattarena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lähtee...mitä enemmän mietin sitä enemmän tekee mieli..naisen kuuluu osata tehdä ruokaa..😗

        Sopiiko sulle Mira, että tulisin alkuviikosta joku päivä vaikka siihen urheilukentän parkkikselle ja ajetaan siitä vaikka teille hiukan neuvottelemaan. Mielellään joku aamupäivä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Hah, näppärä kuningatar hoitaa tuon kännykällä ja miehen luottokortilla kovin kätevästi, ja pian kaartaa Toyota Yaris pihaan, ratissaan Turkin mies, peräkontti pullollaan suoraan ruokaa italialaisesta keittiöstä. 😆

        Mä en kyllä ymmärrä, miksi viisi ukkoa tarvisi halkosavotan lisäksi naisen jakamaan pillua ja kokkaamaan. Ei se ole hänen tehtävä - se kokkaaminen.

        Kyllä miehen pitää tehdä ruuat ja mielellään hyvät sellaiset. Nainen saa olla kuningattarena.

        Ei me olla sellainen porukka, joka järjestää säännöllisesti jotain erotiikkaleirejä. Mun pitää myydä tämä kokonaisuus jätkille. Ajatuksella, että daami pitää meistä huolta. Turhaa murehdit siitä että hän joutuisi siellä raatamaan kuin joku talouskokki. Oltas ehkä selvitty hengissä ilman daamiakin. Jos oikein tarkasti mietit, niin luuletko, että oisko innokkaita apukokkeja myös tässä porukassa😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin lähtee...mitä enemmän mietin sitä enemmän tekee mieli..naisen kuuluu osata tehdä ruokaa..😗

        Ruualaittotaitoni on gourmet- tasoa. Siihen pätee samat säännöt kuin seksiinkin.. aikaa, rauhaa, keskittymistä sopivassa suhteessa ja lopputulos hipoo täydellisyyttä ja on kokonaisuutena sekä aistillinen että harmoninen.

        Tästäkin taidosta nauttii vain Kuninkaani.. ja silloin tällöin muut läheiseni. En voisi kuvitellakaan paapovani tuntemattomia, merkityksettömiä äijiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ruualaittotaitoni on gourmet- tasoa. Siihen pätee samat säännöt kuin seksiinkin.. aikaa, rauhaa, keskittymistä sopivassa suhteessa ja lopputulos hipoo täydellisyyttä ja on kokonaisuutena sekä aistillinen että harmoninen.

        Tästäkin taidosta nauttii vain Kuninkaani.. ja silloin tällöin muut läheiseni. En voisi kuvitellakaan paapovani tuntemattomia, merkityksettömiä äijiä.

        Oikea asenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me olla sellainen porukka, joka järjestää säännöllisesti jotain erotiikkaleirejä. Mun pitää myydä tämä kokonaisuus jätkille. Ajatuksella, että daami pitää meistä huolta. Turhaa murehdit siitä että hän joutuisi siellä raatamaan kuin joku talouskokki. Oltas ehkä selvitty hengissä ilman daamiakin. Jos oikein tarkasti mietit, niin luuletko, että oisko innokkaita apukokkeja myös tässä porukassa😉

        Hmm.. Eikö markkinointi voi pelaa ajatuksella, että te uroot pidätte daamista huolta? 🤔

        Ehdotus sisäkön roolista oli toki ystävällisessä hengessä esitetty, muttei viestiketjua oltu sen perusteella luettu tahi sitten oikein ymmärretty. Sen tyyppiset maratonit, joita halajan, ovat tolkuttoman kaukana siitä, että toimisin useamman miehen mällialustana, jota vuoron perään jyystettäisiin. Maratonin syvin olemus on saavutettavissa vain kahden mielen voimin ja siinäkin on riittämiin haastetta. Lopulta tietoisuuden raja hälvenee transsiin. Tilanne on sekä alkukantainen että syvällinen. Ja ne äänet, joita tuossa tilassa minusta kumpuaa- Onko se edes ihminen, joka saa äänensä tuossa kuuluviin vaiko nimenomaan ihminen, autenttisimmillaan? En ole koskaan kuullut missään vastaavaa. Eivät ole hekään törmänneet vastaavaan, jotka ovat saaneet ääneni heräämään.

        Vain ja ainoastaan fantasian tasolla nussittavan, mällintäyteisen kyökkipiian osa kiihottaa. Todellisuudessa vituttais ja armottomasti vituttaisikin.. Aivan liian halpa osa kaltaiselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruualaittotaitoni on gourmet- tasoa. Siihen pätee samat säännöt kuin seksiinkin.. aikaa, rauhaa, keskittymistä sopivassa suhteessa ja lopputulos hipoo täydellisyyttä ja on kokonaisuutena sekä aistillinen että harmoninen.

        Tästäkin taidosta nauttii vain Kuninkaani.. ja silloin tällöin muut läheiseni. En voisi kuvitellakaan paapovani tuntemattomia, merkityksettömiä äijiä.

        Näin ajattelinkin M. Tästä on tulossa sellainen reissu, mitä on kiva vanhana muistella😉


    • Anonyymi

      Hah, kaikki muut kohdat on ihan okei, mutta tuo vuorokauden ympäri oleva seisokki ja paneminen, no miksei. Tohtorilta saa seisokkinappeja ja kalliosta piriä. Kai siinä menisi vuorokausi putkeen temmipystyssä silmät seisoen jyystäen. 🤣

      Kyllä sitä nuorempana toki jaksoi. Näin keski-ikäisenä se arki kyllä tappaa tuollaiset megasessiot.

      Tottakai naista tulee pidettyä hyvänä ja kaikkea tehtyä, mutta nyt on kyllä kova vaatimustaso kestvyydessä.

      • Anonyymi

        Nykyinen mieheni veti alussa vitamiinivesiä jaksaakseen paremmin, saattoipa tuota cialistakin mennä :D Ennätys oli 20 tuntia.

        Ja kyllä tuo arki meihin nuorempiinkin vaikuttaa, valitettavasti.. Mutta onneksi arkinen seksi on myös hyvää ja tyydytysjärjestys on oikea- Me, Myself and I ja sen jälkeen on miehen vuoro.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen mieheni veti alussa vitamiinivesiä jaksaakseen paremmin, saattoipa tuota cialistakin mennä :D Ennätys oli 20 tuntia.

        Ja kyllä tuo arki meihin nuorempiinkin vaikuttaa, valitettavasti.. Mutta onneksi arkinen seksi on myös hyvää ja tyydytysjärjestys on oikea- Me, Myself and I ja sen jälkeen on miehen vuoro.

        Itsekäs ämä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen mieheni veti alussa vitamiinivesiä jaksaakseen paremmin, saattoipa tuota cialistakin mennä :D Ennätys oli 20 tuntia.

        Ja kyllä tuo arki meihin nuorempiinkin vaikuttaa, valitettavasti.. Mutta onneksi arkinen seksi on myös hyvää ja tyydytysjärjestys on oikea- Me, Myself and I ja sen jälkeen on miehen vuoro.

        Tottakai naisen tarpeet ensin, miehellä kun se nalli palaa loppuun, niin tulee vääjäämätön tauko.

        Eipä ole noiden lääkkeiden kansaa tullut pelattua, kun ei varsinaista tarvetta ollut toistaiseksi. Varmaan jos joutuisi tuollaisen megaaession eteen, olisi tämäkin asia edessä. Mulle ei ole ongelma riehua 20h putkeen töiden merkeissä, mutta siinä sitä olisi jotain, että pääsisi tamppaamaan bimatsua saman verran. Huh...

        Ehkä se tässä parisuhteen ikääntyessä menee usein myös laajemmalle alalle, kuin pelkkään jyystämiseen. Parhaat sessiot on yleensä, kun saadaan olla muutama päivä kaksin jossain kivassa hotellissa. Arki katoaa ympäriltä, niin pystyy keskittymään paremmin. Arki itsessän on aika monella suhteellisen perseestä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Tottakai naisen tarpeet ensin, miehellä kun se nalli palaa loppuun, niin tulee vääjäämätön tauko.

        Eipä ole noiden lääkkeiden kansaa tullut pelattua, kun ei varsinaista tarvetta ollut toistaiseksi. Varmaan jos joutuisi tuollaisen megaaession eteen, olisi tämäkin asia edessä. Mulle ei ole ongelma riehua 20h putkeen töiden merkeissä, mutta siinä sitä olisi jotain, että pääsisi tamppaamaan bimatsua saman verran. Huh...

        Ehkä se tässä parisuhteen ikääntyessä menee usein myös laajemmalle alalle, kuin pelkkään jyystämiseen. Parhaat sessiot on yleensä, kun saadaan olla muutama päivä kaksin jossain kivassa hotellissa. Arki katoaa ympäriltä, niin pystyy keskittymään paremmin. Arki itsessän on aika monella suhteellisen perseestä.

        "Tottakai naisen tarpeet ensin, miehellä kun se nalli palaa loppuun, niin tulee vääjäämätön tauko." <- Tämä perusteena siihen, miksi tyydytysjärjestys on kuvailemani. Enemmänkin tervettä itsekkyyttä ja omien tarpeiden arvostamista. Kuninkaani nautinto on yhtä arvokas ja siihen satsaan yhtä suurella intensiteetillä. Hänen ensisijainen tarpeensa on minun tyytyväisyyteni, todellinen herrasmies kun on. 🎩👑

        "Mulle ei ole ongelma riehua 20h putkeen töiden merkeissä, mutta siinä sitä olisi jotain, että pääsisi tamppaamaan bimatsua saman verran. Huh..." Hän, joka kykenee keskittymään samaan työhön tarmokkaasti sekä keskittyen 20 tuntia putkeen, kykenee mitä todennäköisimmin myös huikeisiin maratoneihin. Jos sellaiseen saa mahdollisuuden.

        "Arki itsessän on aika monella suhteellisen perseestä." Kyllä, olet oikeassa. Maratonin pahin vihollinen on nimetty- Arki.
        Mutta tietoisuus lomien mahdollistamista pitkistä kahdenkeskisistä kohtaamisista lohduttaa. Ja arkinen paineidenpurku- luontoinen seksi riittää hyvin juhlaa odotellessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tottakai naisen tarpeet ensin, miehellä kun se nalli palaa loppuun, niin tulee vääjäämätön tauko." <- Tämä perusteena siihen, miksi tyydytysjärjestys on kuvailemani. Enemmänkin tervettä itsekkyyttä ja omien tarpeiden arvostamista. Kuninkaani nautinto on yhtä arvokas ja siihen satsaan yhtä suurella intensiteetillä. Hänen ensisijainen tarpeensa on minun tyytyväisyyteni, todellinen herrasmies kun on. 🎩👑

        "Mulle ei ole ongelma riehua 20h putkeen töiden merkeissä, mutta siinä sitä olisi jotain, että pääsisi tamppaamaan bimatsua saman verran. Huh..." Hän, joka kykenee keskittymään samaan työhön tarmokkaasti sekä keskittyen 20 tuntia putkeen, kykenee mitä todennäköisimmin myös huikeisiin maratoneihin. Jos sellaiseen saa mahdollisuuden.

        "Arki itsessän on aika monella suhteellisen perseestä." Kyllä, olet oikeassa. Maratonin pahin vihollinen on nimetty- Arki.
        Mutta tietoisuus lomien mahdollistamista pitkistä kahdenkeskisistä kohtaamisista lohduttaa. Ja arkinen paineidenpurku- luontoinen seksi riittää hyvin juhlaa odotellessa.

        Hyvin jäsenneltyä ja perusteltua kommentointia. Harvinaista täällä ryhmässä välillä. Niin tyhjentävää, että hankala lisätä muuta.

        Arki tapaa kyllä talossa ja puutarhassa, aika tehokkaasti. Tapana ollut käydä vähän reissussa, ottaa hyvä hotelli muutamaksi päivää, ja harrastaa seksiä. Yllättäen nekin on jäissä. Taitaa olla aika monella sama. Toisaalta aika moni on myös kotonakin nyt ja ilmeisesti seksin määrä on kasvussa. Hyvä ne!

        Juu, ei varmaan olisikaan ongelma riehua 20h, mutta nappeja varmaan tarvii. Muuten on riittänyt tähän mennessä ihan luonnon seisokki. Toki iän myötä palautuminen on hieman hidastunut. Olen yleensä itse se määräävä ja pidän siitä, että nainen alistuu, joskin teen kaikkeni sen eteen, että hänellä on kivaa, mutta tosiaan se, että nainen määrää tahdin voisi olla - no sanotaanko vaikka erilaista.

        Mutta meillä kaikilla on omat jutut ja hyvä, jos ne rullaa.


    • Anonyymi

      laukeen heti mut sama montakertaa 53m

      • Anonyymi

        Yök!


    • Anonyymi

      No näinhän tässä sitten kävi että tämä kirjoitus tuli liian myöhään , joitakin vuosia sitten olisin täyttänyt kaikki listalta mutta nyt vakio suhteessa on harjoituksen puutteessa tuo pitkä seisokki varmaankin kadonnut tarpeettomana. Ennen meni 8h ja pesulle sitten uusi kierros.

      • Anonyymi

        Oottelet eroa vaan!


    • Anonyymi

      Saadaan sulle porukka panemaan.helposti 10 miestä niin tyydytetty olo on sen jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe