Tietääkö kukaan että onko kotkassa/karhulassa gloryholea jossa pääsisi imemään isoa anonyymisti :)?
Gloryhole kotkassa?
7
1918
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mäkin haluun tietää oks paikkaa kuka haluu imee
Se pitää johonkin yleiseen wc tehdä, käykää matkuksen juustoportissa katsomassa mallia, on Kuopion eteläpuolella.
Tuolla kotka-hamina moottoritien vessassa haminaan päin mentäessä on reikä väliseinässä.Aika paksu on vaan seinä,kukahan kävisi korjaamassa reikää paremmin sopivaksi.
- Anonyymi
Tuolla olen ottanut kyrpää suuhun tuosta reiästä.Tosin seinä oli niin paksu että vain kullin nuppi yletti toiselle puolelle,sehän riittääkin että saa mehut suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla olen ottanut kyrpää suuhun tuosta reiästä.Tosin seinä oli niin paksu että vain kullin nuppi yletti toiselle puolelle,sehän riittääkin että saa mehut suuhun.
Haluutko vedellä mun kaa
- Anonyymi
Jos haluat että sinut runkataan yleisessä vessassa niin laita spostia [email protected]
- Anonyymi
Glory holea aktiivisena missään?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477