Merkkiliikkeessä teetettynä hinta on alle 500€. Turha on vouhottaa ettäse on kallista puuhaa. Merkkiliikkeessä teetettynä vaihtotyölle osille tulee kahdenvuoden takuu, työlle yhden vuoden takuu.
Citröen c5 jakopään vaihto
9
125
Vastaukset
- kätevämäntä
Minulle 500e on ainakin kallis koska olen työmarkkinatuella ja saa vähän yli 500€ käteen kuussa. Tosin olen niin näppärä käsistäni että pystyn itse vaihtamaan jakohihnan vaikka liikevaloissa odotellessa. 500€ on ryöstöhinta. Hihna purkamolla on 5 egee.
- Kyselijänä
Onko autopurkaamoja vielä olemassa ?
- hyväkyyti
Eihän se pelkästään se hihnan vaihto riitä, tuleehan siihen kiristin rullat ja vesipumppu ynnä muuta sellaista. Minusta hinta on kohdallaan, tuleehan siihen takuu mukaan.
- kätevämäntä
Kun tekee itse tulee hyvin tehtyä. Siinä takuuta. Vesipumppu kyllä kestää pitenpäänkin kuin vaihtovälin. Kevyesti. Kiristin rullat voi pestä ja uudelleen käyttää. 5 egee itsetehtynä. Vaatii vain vähän sorminäppäryyttä ja älyä.
Uusavuttomilta nyhdetään 500€. Voi taivas varjele! - ergonomia
On kallista autoilu!
- meres
Eihän tuo 5€ hinta koskenut muuta, kun vain käytettyä ja hajottamosta ostetua hihnaa.
Niitä tosin kysytään hajoittamoilta hyvinkin paljon, joten niitä kannattas ostaa varastoon ainakin yks kappale ja pitää aina autossa mukana..- purkaamolta.paskaa
Purkaamon hihnat saattaa revetä paskaks parin kilometrin ajon jälkeen.
Kumiseos haurastuu ajan kuluessa, vaikka moottoria ei olis käytetty sekunttiakaan.
- kätevämäntä
Citikan hihna kyllä kestää käytettynäkin koska ne tehdään laku-pettereiden alahuulista.
- HagalundinC5
mun mielestä ei ole kallista, jos miettii miten paljon saa lisäkilometreja esim 10 vuotta vanhaan c5:aan.
Autohan ei itse ole kallis joten tää on halpaa huvia kun saa ohjustaa Citikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.714921Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571675- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191073Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71985IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875