Merkkiliikkeessä teetettynä hinta on alle 500€. Turha on vouhottaa ettäse on kallista puuhaa. Merkkiliikkeessä teetettynä vaihtotyölle osille tulee kahdenvuoden takuu, työlle yhden vuoden takuu.
Citröen c5 jakopään vaihto
9
67
Vastaukset
- kätevämäntä
Minulle 500e on ainakin kallis koska olen työmarkkinatuella ja saa vähän yli 500€ käteen kuussa. Tosin olen niin näppärä käsistäni että pystyn itse vaihtamaan jakohihnan vaikka liikevaloissa odotellessa. 500€ on ryöstöhinta. Hihna purkamolla on 5 egee.
- Kyselijänä
Onko autopurkaamoja vielä olemassa ?
- hyväkyyti
Eihän se pelkästään se hihnan vaihto riitä, tuleehan siihen kiristin rullat ja vesipumppu ynnä muuta sellaista. Minusta hinta on kohdallaan, tuleehan siihen takuu mukaan.
- kätevämäntä
Kun tekee itse tulee hyvin tehtyä. Siinä takuuta. Vesipumppu kyllä kestää pitenpäänkin kuin vaihtovälin. Kevyesti. Kiristin rullat voi pestä ja uudelleen käyttää. 5 egee itsetehtynä. Vaatii vain vähän sorminäppäryyttä ja älyä.
Uusavuttomilta nyhdetään 500€. Voi taivas varjele! - ergonomia
On kallista autoilu!
- meres
Eihän tuo 5€ hinta koskenut muuta, kun vain käytettyä ja hajottamosta ostetua hihnaa.
Niitä tosin kysytään hajoittamoilta hyvinkin paljon, joten niitä kannattas ostaa varastoon ainakin yks kappale ja pitää aina autossa mukana..- purkaamolta.paskaa
Purkaamon hihnat saattaa revetä paskaks parin kilometrin ajon jälkeen.
Kumiseos haurastuu ajan kuluessa, vaikka moottoria ei olis käytetty sekunttiakaan.
- kätevämäntä
Citikan hihna kyllä kestää käytettynäkin koska ne tehdään laku-pettereiden alahuulista.
- HagalundinC5
mun mielestä ei ole kallista, jos miettii miten paljon saa lisäkilometreja esim 10 vuotta vanhaan c5:aan.
Autohan ei itse ole kallis joten tää on halpaa huvia kun saa ohjustaa Citikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472