Minkä takia te typerykset vielä otatte pikavippejä? Eikö ole ollut jo vuosia täysin selvää järjettömimmällekin pipipäälle, että nuo ovat vain ja ainoastaan laillistettua ryöstöä?
Miksi miksi miksi
11
<50
Vastaukset
- siksisiksisiksi
Oletko kokeillut simpliaa, sieltä lohkeaa rahaa ihmettelijöillekin.
- tätätätätätätät
Simpliasta ei lohkea mitään, kun ei se mitään lainaa edes myönnä, vaan myy yhteystiedot vippifirmoille.
Kannattaa pysyä kaukana, ei tuolla ole edes firman nimeä, y-tunnusta tai osoitettakaan esillä =)
- yugugyy88y8
Pieni pikavippi ei paljon maksa. Ihmettelisit pikavippien sijasta mieluummin parintuhannen euron luottolimiittejä, joissa on 100-200 prosentin vuosikorko.
- miettijä-
mihinkähän ihmiset käyttävät pikavipeistä saatuja rahoja? kaljaan?
- lainaavelkojenmaksuun
Toiset käyttävät aikaisempien vippien maksamiseen. Kallista rahaa se on.
- hvughvuvbb
lainaavelkojenmaksuun kirjoitti:
Toiset käyttävät aikaisempien vippien maksamiseen. Kallista rahaa se on.
Toiset ruokaan ja tupakkaan.
- simpliaisthebest
Käyttipä rahaa mihin tahansa, simplia auttaa. Simpliasta lohkeaa... !
- eiGraaninmalja
simpliasta ei lohkea luottoa enempää kun sen hakijan luoton ja mitä sillä tekee jos kurraa vain omat vaipat. Raha saadaan jostain tehdystä työstä. Simpliastakin saa vain ennakko maksun, lipun vaippojen kuraamiseen.
- eigraaninmanja
Ei simpliakaan ole vaippaikäisiä varten. Voit hyvin kurata omat vaippasi äläkä tule tänne aikuisten palstalle.
- työtön_jumala
Sossu maksaa niistä osan pois.
- xhjsdshcs
Ei sentään jos olet peruspäivärahalla. Mutta jos olet työssä, eläkkeellä tai ansiosidonnaisella, sinulla on sen verran tuloja, että niistä voidaan ulosmitatakin jotain, niin silloin sossu maksaa sinulle rahana pakolliset ulosottomenot siltä osin kuin minimitoimeentulotukiraja alittuu. Toisaalta tiliotteessa näkyvät pikavipit lasketaan tuloina mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279