Miksi miksi miksi

ihmettelen_kovasti

Minkä takia te typerykset vielä otatte pikavippejä? Eikö ole ollut jo vuosia täysin selvää järjettömimmällekin pipipäälle, että nuo ovat vain ja ainoastaan laillistettua ryöstöä?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksisiksisiksi

Oletko kokeillut simpliaa, sieltä lohkeaa rahaa ihmettelijöillekin.

• tätätätätätätät

Simpliasta ei lohkea mitään, kun ei se mitään lainaa edes myönnä, vaan myy yhteystiedot vippifirmoille.
        Kannattaa pysyä kaukana, ei tuolla ole edes firman nimeä, y-tunnusta tai osoitettakaan esillä =)

• yugugyy88y8

Pieni pikavippi ei paljon maksa. Ihmettelisit pikavippien sijasta mieluummin parintuhannen euron luottolimiittejä, joissa on 100-200 prosentin vuosikorko.

• miettijä-

mihinkähän ihmiset käyttävät pikavipeistä saatuja rahoja? kaljaan?

• lainaavelkojenmaksuun

Toiset käyttävät aikaisempien vippien maksamiseen. Kallista rahaa se on.

• hvughvuvbb
        lainaavelkojenmaksuun kirjoitti:

Toiset käyttävät aikaisempien vippien maksamiseen. Kallista rahaa se on.

Toiset ruokaan ja tupakkaan.

• simpliaisthebest

Käyttipä rahaa mihin tahansa, simplia auttaa. Simpliasta lohkeaa... !

• eiGraaninmalja

simpliasta ei lohkea luottoa enempää kun sen hakijan luoton ja mitä sillä tekee jos kurraa vain omat vaipat. Raha saadaan jostain tehdystä työstä. Simpliastakin saa vain ennakko maksun, lipun vaippojen kuraamiseen.

• eigraaninmanja

Ei simpliakaan ole vaippaikäisiä varten. Voit hyvin kurata omat vaippasi äläkä tule tänne aikuisten palstalle.

• työtön_jumala

Sossu maksaa niistä osan pois.

• xhjsdshcs

Ei sentään jos olet peruspäivärahalla. Mutta jos olet työssä, eläkkeellä tai ansiosidonnaisella, sinulla on sen verran tuloja, että niistä voidaan ulosmitatakin jotain, niin silloin sossu maksaa sinulle rahana pakolliset ulosottomenot siltä osin kuin minimitoimeentulotukiraja alittuu. Toisaalta tiliotteessa näkyvät pikavipit lasketaan tuloina mukaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe