Rinne, Rask vai Koskinen?

worldcup

Mitä mieltä olette kuka olisi heistä paras leijonien ykkösmaalivahdiksi? Itse kannatan ehkä Raskia, Rinne ei oikein vakuuttanut viime kaudella. Koskinenkin voisi olla loistava villi kortti, ken tietää.

7

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylärinne

Epäilen, että Rinnettä ja Raskia peluutetaan aluksi saman verran ja katsotaan kumpi on kuumempi veska. Luulisin, että Rinne on ykkönen.

• pheka

Koskinen vois kyllä ottaa homman, mutta jos veikataan, niin Rinne se tulee olemaan.

• lehtonenniemi

Mä en tajuu miks ne ei ottanu kari lehtosta tai antti niemeä ku ei sinne voi otta ketä tahansa turisti matkalle

• taju

Kyllä kuka tahansa voi lähteä turistimatkalle Torontoon, ellei asu suljetuissa maissa.

• taju

Koskinen on kova. Tietysti kapeassa kaukalossa vähemmän pelannut, mutta ei se haittaa. Änäritähdet pitää jonain nonamena ja paskovat kuitenkin vaan housuunsa taas, jos meillä onkin euromokke maalilla.

• lehtonenniemi

juu mut pitää ajatella silleen että jos vaikka rinne tai rask loukkaantu nii siellä on 3 nhl ykkösveskaa nii ei joudutaa siihen tilanteeseen että aiotaan jotai kokematonta veskaa pitää maalissa vaikka koskinen ei nyt oo niin kokematon mutta on sitäkin parempia maalivahteja. ja Usa ja Kanadakin otta top 3 maalivahtii että siinä mieles suomi ois voinut ottaa Niemen tai Lehtosen

• t.aju

Tietystikin pitää, mutta ei Koskinen välttämättä ole yhtään Niemeä tai Lehtosta huonompi maalivahti; voi olla päivän kunnoltaan jopa parempi. Näistä kolmesta myös ainoa, jonka kansainvälinen ura on selkeästi nousussa. Ainut epäilyksenaihe Koskisen suhteen on kapea kaukalo, johon pitää sopeutua nopeasti - mutta ei sekään nyt mikään ylivoimainen ongelma laadukkaalle maalivahdille ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe