T GDI moottorit

kiiaamietin

Joko on käyttökokemuksia T GDI eli turbo suoraruiskumoottoreista eli noista Gamma moottoreista?

Nelivetoisena kun saisi noita tavallisiakin malleja....

6

2948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SpotCRDI

Siis Kioissahan käytetään CRDI moottoreita, jonlainen minullakin on Sportage maastoautossani. Kyseisestä konetyypistä löydät vaivattomasto googlettamalla kaikkea tietoa.

• itämaan_tietäjä

Hyvin tuli taas esiin, millanen on tiedon taso, kun itäauto ostetaan ja sen jälkeen ollaan maailman omistajaa. Sumuvalot viäl päälle, että kaikki näkee, miten luxusvarusteltu auto on kyseessä ;-D

• kiiaamietin

Onhan myös Kia itäauto, josta haabeilen ja hankin heti, kunhan rahoitusyhtiö näyttää vihreää valoa.
        Muistahan noiden sumuvalojen osalta niiden oikea käyttö, eli kertaan ne sinulle: suomessa sumuvalojen käyttö on sallittu ajettaessa valaisettomalla tiellä sumussa tai sateessa. Laki sekä minä kiellän sumuvalojen käytön valaistuilla taajamateillä. Tuo luksusvarustelu on mielenliintoinen asia, itsellä on autoni omatoimisesti luksusvarusteltu lisävaloin ja kiiltävällä paloputken ulostulolla.

• pöhpöhpöh

Kuinkas hyvin gasoline palaa tuossa CRDI moottorissa. saako silloin nokivasaralla ajaa ilman käyttövoimaveroa, kun vaan tekee ilmoituksen Trafille että ajelee gasoline:lla?

• jakoketjusamaVW

No tarviiko kestoa ainakaan miettiä kun pitkät takuut.Ei tarvi asiakkaan itse maksella remontteja niinkuin VW tuotteissa.

VW myönsi ketjujakopään olleen huono kun toi sitten markkinoille -14 jakohihna TSI koneet?

Jo nämä uudetkin VW tuotteet porsii?

• kiiamietin

Mitävittuatelässytätte. Onko niistä turbo gdi moottoreista kokemuksia vai ei? Crdi on diesel ja niiden kyttökokemuksia on oorumit täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      46
      3200
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      509
      1942
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1920
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      81
      1751
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1522
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1408
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1332
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1190
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      112
      1154
    Aihe