Kun mull on yks shettis ja yksi issikka ne tulee tosi hyvin toimeen, vaikka niillä on paljon kokoeroa JA ne ei syö toisten ruokia vaikka joku kuvittelee! Mutta kannatta eka totuttaa ne, silleen että ne on kaverit ja vasta silloin voi laittaa ne pihattoon.
Issikka voi olla kaikkien rotujen kaveri
7
859
Vastaukset
- Miksieivoisi
Miten se kokoero siihen kaveruuteen vaikuttaa?
- Anonyymi
pikkiksessä oli suokkivarsa ja pieni risteytysponi yhdessä. risteytysponi oli pomo! vaikka varsa oli isompi ja olisi koollaan voinut helposti ajaa sen tiehensä! ei pienempi tosiaankaan jää aina isomman jalkoihin! varsa kasvoi mutta risteytysponi pysyi sen pomona. vaikka oli noin 128 cm
ja suokki isona normin suokin kokoinen joten olisi helposti voinut hätistää sen tiehensä.
nim. exhevostelija
- 1ssu
kyllä ne voivat olla yhdessä.
- Voisaatanaa
Tutulla on shettis ja melkein 1000kg painava suokki. Ne on parhaita kavereita.
- Issikkaeitullutoimeen
Joo, mutta poikkeuksia on.
- Anonyymi
niin voikin. islanninhevonen tai muutkaan hevoset eivät ole rasisteja! rasisti ja rasismi on ihmisen keksimä termi! vaikka Mortti olisi muuttanut issikoiden joukkoon se olisi hyväksytty. nim. exhevostelija
- Anonyymi
ihmiset keksi termin rasisti! Vertti olisi hyvin tullut jessen kanssa toimeen. ja Vertti oli tosi kiltti. ei kumpikaan tosin ollut tätä rotua. hevoset eivät ole rasisteja. tulisi toimeen vaikka Gidran rotuisen kansssa jos sellainen tallilta löytyisi.
nim. exhevostelija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423