Mikä firma oli aikoinaan TK-Tuote Lieksassa.
Kamuttajalle kysymys ?
31
<50
Vastaukset
Miksi minulta kysyt, mihin pyrit?
- Johtolankaa
No sen takia tuo "kiikkutuolin-ostin" sinulta kyselee koska on itse nykyisen TK-Tuotteen ns. työntekijänä, eli Lieksassakin toimivan Honkalampi-säätiön "asiakkaana" jonka on perustanut vammais- ja omaisjärjestöt!
- onttolan.sissi
Johtolankaa kirjoitti:
No sen takia tuo "kiikkutuolin-ostin" sinulta kyselee koska on itse nykyisen TK-Tuotteen ns. työntekijänä, eli Lieksassakin toimivan Honkalampi-säätiön "asiakkaana" jonka on perustanut vammais- ja omaisjärjestöt!
Mitä tekemistä kamuttajalla sen kanssa on. Tämä tekee kysymyksen vielä oudommaksi.
- Selvää_asiaa
onttolan.sissi kirjoitti:
Mitä tekemistä kamuttajalla sen kanssa on. Tämä tekee kysymyksen vielä oudommaksi.
Olkoon tai ei mitään tekemistä "sen kanssa", mutta nyt olikin kyse siitä miksi herra kyselee kamuttajalta, eikä mistään muusta!
Luulisi tuon asian nyt tekstistä ymmärtävän, mutta kun ei.
Mikähän siinä oikein on että Lieksan palstalla joutuu joka asian selittämään moneen kertaan, eikä monet vielä senkään jälkeen ymmärrä. Ilmeisesti henkiseltä kehitykseltä jälkeen jääneet ja synnynnäisesti aivovaurioiset pitävät tätä palstaa pesänään. - kerro.jos.tajuut
Selvää_asiaa kirjoitti:
Olkoon tai ei mitään tekemistä "sen kanssa", mutta nyt olikin kyse siitä miksi herra kyselee kamuttajalta, eikä mistään muusta!
Luulisi tuon asian nyt tekstistä ymmärtävän, mutta kun ei.
Mikähän siinä oikein on että Lieksan palstalla joutuu joka asian selittämään moneen kertaan, eikä monet vielä senkään jälkeen ymmärrä. Ilmeisesti henkiseltä kehitykseltä jälkeen jääneet ja synnynnäisesti aivovaurioiset pitävät tätä palstaa pesänään.No selitä sitten miksi kyselee en ymmärrä.
- jasenOsaat
Et sitten muutes paljon tiedä mitään. Ainoa tietosi on, kuinka saadaan tänne useita nimimerkejä. TUMPELO.
- tumpelo.kysyjä.oli
Mikähän ajatus tässäkin aloituksessa oli kysellä jotain firmaa joltain joka on ilmeisesti kuuskyt luvulla lähteny täältä lopullisesti.
- olet.reppana
Hissanmaikk etkö parempaan pysty???
- kalekainu
olikos se joku semmoinen paikka, josta sai perävaunuja
- hissanmaikk
Kas kun ei majakoita!
- pitää.tietää
Kyllä Kamuttajan tulee tietää kaikki Lieksan nyrkkipajat jos ei tiedä niin on sitten tosi tumpelo samaa luokkaa kuin hissanmaikk.
- Ei.käskystä
Ei aina näinkään. Äläkää anapooliset vitamiinipikkusett luulko kyseessä olevan tumpelon. Hissanmaikk parkkiin, on tohtori ku konimainen kujjuuni.
Uteliaisuus on aina osasävelin, hyvin, täällä torpattu ja diskattu. Vilpittömästi.
Kamu vastaa vain sävyllään. Vaikka tietäisikin, ei kaikkeen haksahda. Hömelöt suopi olla omis oloissaan.
PS.Kuvittelen jossakin jonkun nauravan maha kippurassa typeryydelle.. - beautiful.kolikko
Niinpä. Tietyt maikat eivät saa edes niityn peräojan perillä olevia sammakon kutuja sekaisin;)
- hissanmaikk
Tulihan se kamuttaja Markku Korpinen esiin
Jälleen turha luulo hissan maikalta minulla ei ole noin hyvää paikallistuuntemusta mitä kamuttaja esittää Historiaa koska olen täällä elänyt vasta vuodesta 1981 mutta sen jälkeen todella tunnen hyvin paljon Lieksan asioita joita on arkistossani
mutta kun minut vedettiin esiin niin kerroin sen hyvinkin seikkaperäisesti jonka tunnen omakohtaisesti työni kautta- Oletan_vahvasti
Tuskin Korpinen on eläessään kamuttajaa nähnytkään!
Korpinen on varmaan nytkin nostamassa syytteitä tällä palstalla aikoinaan olleista kirjoituksista, sillä menestyiväthän entisetkin niin erinomaisen hyvin ja omien sanojensa mukaan niitä oli kymmenittäin, ellei peräti sadottain. Tunnetusti vaatimattomana persoonana ei kuitenkaan ole menestyksestään tiedottanut, vaan on vaiennut niistä kokonaan.
Viranomaiset ei varmasti pitäneet Korpista yhtään yksinkertaisena hourijana joka pillittää tyhjänpäivisistä ja olemattomista asioista, joten he tarttuivat ankaralla kädellä ja tavallistakin tarmokkaammin Korpisen esiin tuomiin asioihin. Jälleen asiatonta kun kyseessä oli aivan muuta asiaa kysymyksenä eli Tk tuote niin eikö vaan taas tuo vanha käärme tullut kohmeistaan esiin jotka ei liity aiheeseen vaan alkoi jälleen solvauksen, joten hän saa nyt rauhassa luulla ja epäillä minulla oli asiaa vaan aiheeseen jonka tunnen ,kuten moni lukija on asian havainnut niin monta ketjua on poistettu ,jotka ovat vaan tuon ahdistuneen kirjoittamia
henkilöön liittyviä ja varmaan jatkossakin poistetaan toivottavasti eli iskee joka viikonloppu tutinassaan MK
Ihme ja kumma on tuo alias hissanmaikk.
Joka paikassa sotkee kamuttajaherrasmiehen meihin kaikkiin. Nyt jo Markkuunkin. En ihmettele jos sinunkin Markku, ärsytyskynnys ylittyi, kun tyhjän tähden etsitään väärin ajatteluin henkilöitä ruletissa tikkaa heittämällä.
Alun perinhän aloittaja suuntasi kysymyksensä kamuttajalle. Sitä ihmettelen suuresti. Koko aloitus on täysin epärelevantti joka suhteessa, Kuvastaa vain sitä, että tästä palstasta on tulossa ns. villi ja valvomaton. Taitaa joku setä säästää;)
Kirjaudu omalla nimelläsi ruma riikinkukko jos uskallat. Markku on uskaltanut. Sitä arvostan, ja sen, mitkä kantaa sen myötä.
Jatkakaa!Todella yksi henkilö epäilee kaikkea olisiko hänellä jotakin "sisäpiiritietoa" kuten antaa ymmärtää poliisien toimessa minua kohtaan? Kyllä ylläpito on toiminut joskus muutenkin myöskin toisten lukijoiden ja kirjoittajien toimesta ,kuten yllä voidaan todeta asiattomuuksia on ollut havaittavissa eli aloitus oli tahallinen rovo joka sitten henkilöityi haukkumiseksi toivottavasti asia tulisi ymmärretyksi hänelle
Olen mielestäni ollut hyvin pitkämielinen mutta en ole todella "pitkäpiimäinen" eli jankuttaja eli tämä tästä " myrskyn jälkeen on poutasää " joten metsään marjanpoimintaan terveisin MK- Otetaanpa_uusiksi
markkukorpinen kirjoitti:
Todella yksi henkilö epäilee kaikkea olisiko hänellä jotakin "sisäpiiritietoa" kuten antaa ymmärtää poliisien toimessa minua kohtaan? Kyllä ylläpito on toiminut joskus muutenkin myöskin toisten lukijoiden ja kirjoittajien toimesta ,kuten yllä voidaan todeta asiattomuuksia on ollut havaittavissa eli aloitus oli tahallinen rovo joka sitten henkilöityi haukkumiseksi toivottavasti asia tulisi ymmärretyksi hänelle
Olen mielestäni ollut hyvin pitkämielinen mutta en ole todella "pitkäpiimäinen" eli jankuttaja eli tämä tästä " myrskyn jälkeen on poutasää " joten metsään marjanpoimintaan terveisin MKNo joko kohta kerrot kuinka monta syytettä palstalaisia kohtaan on nostettu tekemäsi ilmiannon perusteella, vai luikerteletko tapasi mukaan siihenkin asiaan vastaamatta?
Ylläpito on poistanut asiattomia ketjuja kuukauden sisällä jopa päivän sisällä ahkeroitiin pari ketjua jotka poistettiin todella jokin on ahdistunut elämässään ja ahkeroitsee solvausketjuja taitamattomana , jotka monet asialliset kirjoittajat ovat havainneet että tuo tyyli on vuosia kestänyttä vainoamista
Koska ylläpito jopa poliisien toimesta on toiminut olen ainoastaan ilmoittanut asian että seuraisivat sivustoa minun ei ole asiaa tarvinnut lähteä penkomaan niin joutavaa aikaa minulla ei ole ja näin ollen ei ole tarvinnut yöuniaan menettää mutta totean kuin ministeri aikanaan "Nahkurin orsilla tavataan" MKNiin aikanaan Teekootuote teki jätesäkkiä joten niille on käyttöä edelleen ainakin solvaukset joutaa niihin. Varmaan joillakin on vielä käytössä narupunosjakkaroita ja tuoleja niitä on eri puolella suomea myyty se lienee ollut ketjun aihe .
Ei kysyjä sinua Markku varmaan alkujaan tarkoittanut.
En kyllä ymmärrä mikä oli motiivina minultakaan kysyä.
Ei minulla ollut mitään tietoa, enkä viitsinyt ruveta etsimään, mutta sinä tiesit.Minulla kun on iso nokka joka haistaa myös joidenkin asioiden tarkoitusperät niin huomasin jujun.
Eli tuo epäilevä tuomas epäilee että olisin kamuttaja ja todella minulla ei ole sitä tietoa mitä sinulla on eli se lienee motiivi koska useita ketjuja on poistettu jossa ei ole mieltä keskustella Lieksalaisten asioista vaan tuo paratiisin käärme on aina jotenkin sotkemassa ihmisten asioita.
Vastasin mielestäni asiallisesti koska aikanaan tuo työkeskus työllisti monta vajaatyökykyistä työhön ja olin kehitysvammapuolen johtava ohjaaja koska nimeni tuotiin esiin vastasin mielestäni asiallisesti.
koulutukseltani olin vajaamielishoitaja ja erikoistunut päteviä ohjaajia koskevaan luetteloon jo 1973 ja aikaisemmin olin toiminut jo alalla 1966 lähtien eri laitoksissa ja edelleen eläkeläisenä toimin kansalaisopiston puitteissa ihmisten parissa ja myöskin olen ollut ja olen kunnallishallinnossa mukana Lieksassa jo 1981 lähtien MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Minulla kun on iso nokka joka haistaa myös joidenkin asioiden tarkoitusperät niin huomasin jujun.
Eli tuo epäilevä tuomas epäilee että olisin kamuttaja ja todella minulla ei ole sitä tietoa mitä sinulla on eli se lienee motiivi koska useita ketjuja on poistettu jossa ei ole mieltä keskustella Lieksalaisten asioista vaan tuo paratiisin käärme on aina jotenkin sotkemassa ihmisten asioita.
Vastasin mielestäni asiallisesti koska aikanaan tuo työkeskus työllisti monta vajaatyökykyistä työhön ja olin kehitysvammapuolen johtava ohjaaja koska nimeni tuotiin esiin vastasin mielestäni asiallisesti.
koulutukseltani olin vajaamielishoitaja ja erikoistunut päteviä ohjaajia koskevaan luetteloon jo 1973 ja aikaisemmin olin toiminut jo alalla 1966 lähtien eri laitoksissa ja edelleen eläkeläisenä toimin kansalaisopiston puitteissa ihmisten parissa ja myöskin olen ollut ja olen kunnallishallinnossa mukana Lieksassa jo 1981 lähtien MKSamaa motiivia minäkin pidän todennäköisenä.
Eri ihmisiä ollaan.
Sinulla on paljon taitoja, joita minulla ei ole.Kiitos olemme eri ihmisiä ja olen aina pitänyt ihmisistä jotka antavat arvon toisillekkin, Oman harrasteeni ja työni kautta olen pyrkinyt olemaan vähempiosaisten asialla ja vaikka joskus lyödään kuin vierasta sikaa, mutta onneksi on jo näkemystä ja kokemusta ja elämän perusarvot saatu aikanaan siinä kodissa ja yhteisössä jossa on kasvanut. Siihen kuului aikanaan ammattiin valmistuminen ja siunaus vaalijalan kirkossa tehtävään.
Siunauksella on aina oma merkityksensä ,jotka asian käsittävät mitä se merkitsee. MK
- korpinen.kertoi
Kamuttaja ja Korpinen on puhelimessa keskenään päivittäin tää on varmaa kans.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1312727Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.262724- 1531450
- 2051445
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101351- 941311
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,551133Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �141084Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111009- 68988