Rahalaitoksen mainos

Penekoli

Kuka on mainoksessa esiintyvä tyylikäs nainen?

34

18178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku71

      Katariina orimus kenosta sama henkilö

      • NiinOn_

        Niin on.


      • Anonyymi

        Minulla taas alkaa seisoa. Tosi hyvän näköinen nainen.


      • Anonyymi

        On tyylikäs, hyvä vartaloinen nainen. Ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla taas alkaa seisoa. Tosi hyvän näköinen nainen.

        Sullaki....


      • Anonyymi

        Kuluneen näköinen havukka.harvalla perse alkaa jo kainaloista.lienekö veikkauksen herrat polkeneet ämmän muutamaa numeroa suuremmaksi.
        Vaihtaisivat edes tv-mainokseen vähän fiksumman näköisen,tuo alkaa olla aika tulehtuneen oloinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullaki....

        Sama täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluneen näköinen havukka.harvalla perse alkaa jo kainaloista.lienekö veikkauksen herrat polkeneet ämmän muutamaa numeroa suuremmaksi.
        Vaihtaisivat edes tv-mainokseen vähän fiksumman näköisen,tuo alkaa olla aika tulehtuneen oloinen.

        Ollu muutenkin ruoka-aikaan paikalla ja nyt mukamas kokkailee kaikkea terveellistä tuossa mainoksessa sopivasti iso lakana päällä.


    • Yjhdu

      Menee mielenterveys, kun samaa mainosta toistetaan koko ajan, vuosia, sairasta.

      • Anonyymi

        On parempi kuin trivako muijja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On parempi kuin trivako muijja

        Trivagon muija lienee juorujen mukaan Munamiehen vaimo, muistanko oikein?


      • Anonyymi00041

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      nainen ainakin pitää itsestään huolta kun kattoo uusia mainoksia komienoo vaan niinku.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti tuo kymmeniä ellei satoja kertoja päivässä tyrkyttäminen kannattaa. Kai siihen jotkut hölmöt erehtyvät.

        Velkaa vaan ihmisille lisää, saadaan Suomi nousuun! Suomi on täynnä velallisia, jotka eivät koskaan tule velkojansa maksamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo kymmeniä ellei satoja kertoja päivässä tyrkyttäminen kannattaa. Kai siihen jotkut hölmöt erehtyvät.

        Velkaa vaan ihmisille lisää, saadaan Suomi nousuun! Suomi on täynnä velallisia, jotka eivät koskaan tule velkojansa maksamaan.

        Sehän se pointti on kun kaunis nainen suosittelee niin tietysti minä haluan, tilaan, joo joo vaikka möisi tusinan lampaita kerrostaloasuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän se pointti on kun kaunis nainen suosittelee niin tietysti minä haluan, tilaan, joo joo vaikka möisi tusinan lampaita kerrostaloasuntoon.

        LOPETTAISIVAT KOKO MAINOKSEN ÄRSYTTÄVÄ!


    • Anonyymi

      Ai, minusta se on ruma ja ihan wt. Mutta olenkin nainen.

    • Anonyymi

      Kuulema Katariina Orimus. Kyllä on ikä tehnyt hyvää naiselle, paljon paremman näköinen nyt kuin missivuosina! Nam!

      • Anonyymi

        Kaunis nainen


      • Anonyymi

        Kaunis nainen


      • Anonyymi

        Niin on!


    • Anonyymi

      Nostakaa palkkaa mainosnaiselle, että saa uudet vaatteet päälle, on niin rupusen näköinen, kuukausikaupalla samoissa kamoissa, ei anna uskottavuutta.
      Aslak

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ärsyttävä lärvi hokee samaa asiaa päivästä ja vuodesta toiseen.

      En ymmärrä miten tuollainen voisi myydä kun koko mainos etoo.

      En koskaan käytä yhdenkään ärsyttävän mainoksen tuotteita ja palveluja, enkä ymmärrä kenenkään muun näitä käyttävän.

      • Anonyymi

        Törkeä, hyökkäävä , vastenmielinen, liian usein ensimmäiseksi toistuva poskettomilla koroilla tyrkyttävä mainos synnyttää syvää antipatiaa. En koske tikullakaan tuohon pas*kafirmaan, en vaikka saisin ilmatteiks'.


    • Anonyymi

      "Kilpailutimme 25 persettä ja minä voitin."

      • Anonyymi

        No mitäs sait karvaperseesesi? Kävikö pojat tarkastamassa voittajaperseen porukalla?


    • Anonyymi

      Jos kukaan nainen ei suostuis mainostamaan kovarorkoisia monella tasaantuu elämä.

    • Anonyymi

      Kirsi Ståhlberg.

    • Anonyymi

      Aika kuivakka akka. En ottais edes sänkyyn.

    • Anonyymi

      Kenon aikaan, jalkojen välissä näkyi korteista tuttu ruutu. Huomasivat ilmeisesti itsekkin. Alkoi seisomaan sivuittain, joten ruutu ässä jäi puuttumaan. Siihen loppui kenot.

    • Anonyymi

      NIIN JUST MUTTA AINA KEKSIVÄT UUDEN NIINKU VIRTSHEPO,, ISTUU Tuolien Väilissä VOI KIESSUS! ANONYYMI

    • Anonyymi00038

      Ha ha haat

    • Anonyymi00039

      RAHALOIYOS MAINOS. VIRTAHEPO OLO HUONEESSA, RRRRR SIIS SIIS LÄSSYTTÄBÄ ÄÄNI, LAINOJA TYRKYTTÄÄN, EI KIELLETÄ EDES KOKO MAINOSTA PITÄS KIELTÄÄ ANONYYMI

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe