Kuka on mainoksessa esiintyvä tyylikäs nainen?
Rahalaitoksen mainos
34
18178
Vastaukset
- Markku71
Katariina orimus kenosta sama henkilö
- NiinOn_
Niin on.
- Anonyymi
Minulla taas alkaa seisoa. Tosi hyvän näköinen nainen.
- Anonyymi
On tyylikäs, hyvä vartaloinen nainen. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas alkaa seisoa. Tosi hyvän näköinen nainen.
Sullaki....
- Anonyymi
Kuluneen näköinen havukka.harvalla perse alkaa jo kainaloista.lienekö veikkauksen herrat polkeneet ämmän muutamaa numeroa suuremmaksi.
Vaihtaisivat edes tv-mainokseen vähän fiksumman näköisen,tuo alkaa olla aika tulehtuneen oloinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullaki....
Sama täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuluneen näköinen havukka.harvalla perse alkaa jo kainaloista.lienekö veikkauksen herrat polkeneet ämmän muutamaa numeroa suuremmaksi.
Vaihtaisivat edes tv-mainokseen vähän fiksumman näköisen,tuo alkaa olla aika tulehtuneen oloinen.Ollu muutenkin ruoka-aikaan paikalla ja nyt mukamas kokkailee kaikkea terveellistä tuossa mainoksessa sopivasti iso lakana päällä.
- Yjhdu
Menee mielenterveys, kun samaa mainosta toistetaan koko ajan, vuosia, sairasta.
- Anonyymi
On parempi kuin trivako muijja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On parempi kuin trivako muijja
Trivagon muija lienee juorujen mukaan Munamiehen vaimo, muistanko oikein?
- Anonyymi00041
Sama täällä.
- Anonyymi
nainen ainakin pitää itsestään huolta kun kattoo uusia mainoksia komienoo vaan niinku.
- Anonyymi
Ilmeisesti tuo kymmeniä ellei satoja kertoja päivässä tyrkyttäminen kannattaa. Kai siihen jotkut hölmöt erehtyvät.
Velkaa vaan ihmisille lisää, saadaan Suomi nousuun! Suomi on täynnä velallisia, jotka eivät koskaan tule velkojansa maksamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tuo kymmeniä ellei satoja kertoja päivässä tyrkyttäminen kannattaa. Kai siihen jotkut hölmöt erehtyvät.
Velkaa vaan ihmisille lisää, saadaan Suomi nousuun! Suomi on täynnä velallisia, jotka eivät koskaan tule velkojansa maksamaan.Sehän se pointti on kun kaunis nainen suosittelee niin tietysti minä haluan, tilaan, joo joo vaikka möisi tusinan lampaita kerrostaloasuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se pointti on kun kaunis nainen suosittelee niin tietysti minä haluan, tilaan, joo joo vaikka möisi tusinan lampaita kerrostaloasuntoon.
LOPETTAISIVAT KOKO MAINOKSEN ÄRSYTTÄVÄ!
- Anonyymi
Ai, minusta se on ruma ja ihan wt. Mutta olenkin nainen.
- Anonyymi
Kuulema Katariina Orimus. Kyllä on ikä tehnyt hyvää naiselle, paljon paremman näköinen nyt kuin missivuosina! Nam!
- Anonyymi
Kaunis nainen
- Anonyymi
Kaunis nainen
- Anonyymi
Niin on!
- Anonyymi
Nostakaa palkkaa mainosnaiselle, että saa uudet vaatteet päälle, on niin rupusen näköinen, kuukausikaupalla samoissa kamoissa, ei anna uskottavuutta.
Aslak - Anonyymi
Tää on kyllä tosi hauska koko kansan mysteeri ja kiinnostuksen kohde. Huomasin, että siitä on nyt tehty jo oma blogikirjoituskin. ;) https://creditlaina.fi/rahalaitos-mainos-nainen/
- Anonyymi
Ärsyttävä lärvi hokee samaa asiaa päivästä ja vuodesta toiseen.
En ymmärrä miten tuollainen voisi myydä kun koko mainos etoo.
En koskaan käytä yhdenkään ärsyttävän mainoksen tuotteita ja palveluja, enkä ymmärrä kenenkään muun näitä käyttävän.- Anonyymi
Törkeä, hyökkäävä , vastenmielinen, liian usein ensimmäiseksi toistuva poskettomilla koroilla tyrkyttävä mainos synnyttää syvää antipatiaa. En koske tikullakaan tuohon pas*kafirmaan, en vaikka saisin ilmatteiks'.
- Anonyymi
"Kilpailutimme 25 persettä ja minä voitin."
- Anonyymi
No mitäs sait karvaperseesesi? Kävikö pojat tarkastamassa voittajaperseen porukalla?
- Anonyymi
Jos kukaan nainen ei suostuis mainostamaan kovarorkoisia monella tasaantuu elämä.
- Anonyymi
Kirsi Ståhlberg.
- Anonyymi
Aika kuivakka akka. En ottais edes sänkyyn.
- Anonyymi
Kenon aikaan, jalkojen välissä näkyi korteista tuttu ruutu. Huomasivat ilmeisesti itsekkin. Alkoi seisomaan sivuittain, joten ruutu ässä jäi puuttumaan. Siihen loppui kenot.
- Anonyymi
NIIN JUST MUTTA AINA KEKSIVÄT UUDEN NIINKU VIRTSHEPO,, ISTUU Tuolien Väilissä VOI KIESSUS! ANONYYMI
- Anonyymi00038
Ha ha haat
- Anonyymi00039
RAHALOIYOS MAINOS. VIRTAHEPO OLO HUONEESSA, RRRRR SIIS SIIS LÄSSYTTÄBÄ ÄÄNI, LAINOJA TYRKYTTÄÄN, EI KIELLETÄ EDES KOKO MAINOSTA PITÄS KIELTÄÄ ANONYYMI
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602