Hei !
Kirjoitinkin sinulle syksyllä ja silloin minua ahdistuvat työasiat ja työsuhteeni jatkuminen oli auki eikä ollut varmuutta tästä vuodesta. Työasiat ovat nyt kunnossa siinä mielessä että sain töitä saman työnatajan palveluksessa ja työsuhde jatkuu jos haluan ainakin vuoden loppuun asti. Työhön liittyy paljon asioita ja muutoksia joihin me yksittäiset työntekijät emme voi juurikaan vaikuttaa ja se harmittaa esimerkiksi joudumme lähtemään nykyisistä työtilopista ja edessä on muutto isompaan organisaatioon. Nyt tarvittaisiin hyvää j ohtajaa, sellainen meiltä puuttuu...
Yksityispuolella : Minulla oli mahdollisuus toteuttaa ihana matka ja sainkin voimia paljon tuolta matkalta.Elämäntilanteeni on sama kuin syksyllä eli elelen yksin. Jostain syystä olen toiveikkaalla mielellä johtuneeko se siitä että vasta sain olla lomalla.Mutta miten sinä näet miten tästä eteen päin, onko muutosksia luvassa ? Hyvää uutta vuotta sinulle cherry !
sinulle cherry tai joku muu
2
185
Vastaukset
Ei ihme että olet toiveikkaalla mielellä, sillä muutoksen tuulet todellakin ovat alkaneet puhallella elämässäsi, hitaasti mutta varmasti. Tämän kevään ajan kehottaisin sinua kuitenkin kääriytymään vielä kärsivällisyyden karvapalttooseen, sillä vaikka jo nyt energiat ovat muutoksessa, ei näkyviä muutoksia vielä juuri tapahdu vaan ne tapahtuvat 'pinnan alla', näkymättömissä. Syksyn tullen alkaa sitten tapahtua, niin ihmissuhderintamalla liittyen tuohon laajentuneeseen työorganisaatioon ja sen mukanaan tuomiin uusiin tuttavuuksiin, kuin myös työmahdollisuuksissasi: tulet saamaan yllättävältäkin tuntuvan työtarjouksen joka pistää sinut miettimään työympyröiden vaihtamista ensi vuodenvaihteen tietämissä. Sitä ennen olet jo alkanut kehittää itseäsi tavalla tai toisella, joko koulutuksen tai uuden harrastuksen myötä.
Eli kyllä tämä vuosi näyttäisi tuovan mukanaan yhtä jos toistakin uudenlaista vipinää elämääsi, kunhan näistä alkuvuoden käynnistysvaikeuksista päästään eteenpäin. Pidä yllä positiivista ja eteenpäin pyrkivää mielialaa, niin ympärilläsi jylläävillä energioilla on tuplasti paremmat mahdollisuudet reaalistua todellisiksi vaikutuksiksi elämääsi! Hyvää alkanutta vuotta myös Sinulle!- katriina
kiitoksia !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416