sinulle cherry tai joku muu

katriina

Hei !

Kirjoitinkin sinulle syksyllä ja silloin minua ahdistuvat työasiat ja työsuhteeni jatkuminen oli auki eikä ollut varmuutta tästä vuodesta. Työasiat ovat nyt kunnossa siinä mielessä että sain töitä saman työnatajan palveluksessa ja työsuhde jatkuu jos haluan ainakin vuoden loppuun asti. Työhön liittyy paljon asioita ja muutoksia joihin me yksittäiset työntekijät emme voi juurikaan vaikuttaa ja se harmittaa esimerkiksi joudumme lähtemään nykyisistä työtilopista ja edessä on muutto isompaan organisaatioon. Nyt tarvittaisiin hyvää j ohtajaa, sellainen meiltä puuttuu...

Yksityispuolella : Minulla oli mahdollisuus toteuttaa ihana matka ja sainkin voimia paljon tuolta matkalta.Elämäntilanteeni on sama kuin syksyllä eli elelen yksin. Jostain syystä olen toiveikkaalla mielellä johtuneeko se siitä että vasta sain olla lomalla.Mutta miten sinä näet miten tästä eteen päin, onko muutosksia luvassa ? Hyvää uutta vuotta sinulle cherry !

2

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cherrykirsikka

      Ei ihme että olet toiveikkaalla mielellä, sillä muutoksen tuulet todellakin ovat alkaneet puhallella elämässäsi, hitaasti mutta varmasti. Tämän kevään ajan kehottaisin sinua kuitenkin kääriytymään vielä kärsivällisyyden karvapalttooseen, sillä vaikka jo nyt energiat ovat muutoksessa, ei näkyviä muutoksia vielä juuri tapahdu vaan ne tapahtuvat 'pinnan alla', näkymättömissä. Syksyn tullen alkaa sitten tapahtua, niin ihmissuhderintamalla liittyen tuohon laajentuneeseen työorganisaatioon ja sen mukanaan tuomiin uusiin tuttavuuksiin, kuin myös työmahdollisuuksissasi: tulet saamaan yllättävältäkin tuntuvan työtarjouksen joka pistää sinut miettimään työympyröiden vaihtamista ensi vuodenvaihteen tietämissä. Sitä ennen olet jo alkanut kehittää itseäsi tavalla tai toisella, joko koulutuksen tai uuden harrastuksen myötä.

      Eli kyllä tämä vuosi näyttäisi tuovan mukanaan yhtä jos toistakin uudenlaista vipinää elämääsi, kunhan näistä alkuvuoden käynnistysvaikeuksista päästään eteenpäin. Pidä yllä positiivista ja eteenpäin pyrkivää mielialaa, niin ympärilläsi jylläävillä energioilla on tuplasti paremmat mahdollisuudet reaalistua todellisiksi vaikutuksiksi elämääsi! Hyvää alkanutta vuotta myös Sinulle!

      • katriina

        kiitoksia !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe