Nato-kiima kasvussa?
Lestadiolaisen Sipilän
11
120
Vastaukset
- jockjock
Oikein! Mieluummin NATO kuin jyssä.
- jockjock
olen homo junk junk
- jonimäättä
jockjock junkkaa jajulla jytmillä hehehehe
- SokeaJS
Kunnioittaako Sipilä EU:n puheenjohtajamaan pääministerin lausuntoa??
Syytä olisi.
27.8.
http://yle.fi/uutiset/sipila_ja_merkel_keskustelivat_kansalaisten_luottamuksen_palauttamisesta_linnassa_berliinin_kupeessa/9124179
– Keskittyminen turvallisuuteen, kasvuun ja työpaikkojen luontiin, sekä sisämarkkinoiden toimivuuteen. Ja sitten maahanmuuttokriisin ratkaisuja. Kyllä meillä selkeä agenda on, kunhan vain pistetään päätökset toimiksi, Sipilä luettelee.
Euroopan unioni on ollut pahasti hajallaan esimerkiksi pakolaiskysymyksessä. Sen lisäksi yksi jäsenmaista päätti erota unionista. Pääministeri kuitenkin rauhoittelee.
– Kyllä uskon, että hyvin löytyy yhtenäisyys, kun keskitytään pragmaattiseen tekemiseen, Sipilä sanoo.
...,....
– Kukaan ei voi kiistää, etteikö hallitsemattoman maahanmuuton ja terrorismin välillä löytyisi yhteyttä, EU:n puheenjohtajamaan Slovakian pääministeri Robert Fico sanoi tapaamisen jälkeen Saksan television ZDF-kanavalle.
– Sen takia haluamme sulkea rajamme avaamisen sijaan, Fico lisäsi. - OldFarth2016
Natoon vaan, ja heti!
- Hyväasia7
Meillä on huono naapuri. Tuon siten ymmärtää.
- sotalapsia
Sweden: elintasopakoloisia tulee rajan yli tuhansittain.
- warrenpuffetti
Lesta Sipilä on vain miljonäärien asialla !
- Hellari6969
Mieluummin Putin kuin Trump !
- TuomiolleYllyttäjäkin
Mielestäni Sipilä on syyllinen hännystelijöidensä kanssa tähänkin hirmutekoon
http://mvlehti.net/2017/01/04/laiton-maahantunkeutuja-raiskasi-10-vuotiaan-tyton-kerrostalon-pihalla-poliisi-salaa-paikkakunnan/ - sipijussisanosanoneeni
lampaansuoleeen lampaan takapuoleen mennöö kikkeli sipilän höhööhöhöhö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634906
- 733992
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2553604- 1183148
- 482954
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2732298Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902