Naiset mitäs pidätte

Sauli45

Tykkäätkö naiset jos mies on ajanut alapääkarvansa, kiihottaako se eri tavalla kuin karvainen miltä se teistä tuntuu esim. Yhdynnässä ? Kerro kokemuksestasi.

5

261

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinatii

Tykkään ajelluista alapäistä, karvattomat pallit ja kulli saa mulkun näyttämään jotenkin suuremmalta ja jämäkämmältä , monella miehellä kullinvarressakin kasvaa karvoja ne tuntuu suussa inhottavalta, ilmanmuuta posliinipojat on kiihottavampia.

• EnTykkää

Varsi ja pallit saa olla karvattomia, muutoin siistitty (lyhennetty ettei hampaiden väliin jää). Ihan paljaana vähän kynityn kanan oloinen.

• tykkäänkyllä

Samaa mieltä kuin ensimmäinen kommentoija.
      Ajeltu alapää näyttää ihanalta etenkin tummilla karvaisilla miehillä, kun kulli, pallit karvattomat ja kullin yläpuolelta vähän laajemminkin karvaton/vähäkarvainen ja siitä eteenpäin tosi karvainen..tosi seksikään näköinen, kulli ja pallit on siinä vähän kuin asetettu näyttämölle.
      Palleista tykkään paljon karvaisinakin. Mutta onhan se helpompi ottaa suihin, jos ei ole karvoja palleissa, kullin varressa ja ihan siinä ihan läheisyydessä. Pyllyvaossa olevat karvat ehdottomasti pois, jos annetaan suuseksiä sinne, muuten saa olla karvat.

• Daeqii

Ehdottomasti ajelt! Saa olla lyhyttä, mutta jos ei ole ajeltu niin epämukava suihin ottaessa kun karvoja pyörii suussa ja nenässä. Ja onhan se paremman näköinen ilman karvoja tai siistityllä kuin täyskarvakasa

• septemberrain

No en tykkää. Ei vain näytä hyvältä esteettisesti.

Eipä silti, täytyy myöntää, että karvattomat vehkeet kyllä ovat mukavat käytössä. Olen nyt harrastanut muutamaan otteeseen seksiä itseäni 10v nuoremman työkaverin kanssa, eikä hänellä ole lainkaan karvoja alapäässä. Seksi tuntuu hyvältä kun molemmilla oli posliini, ja oli kyllä miellyttävää antaa suuseksiäkin hänelle. Silti: vaikka hänellä on nytkin komea, paksu kalu, olisi se vielä parempi jos sen juuressa kasvaisi edes vähän karvaa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1384
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      706
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      624
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      561
    7. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      190
      532
    8. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      527
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      520
    Aihe