Gangbang naisella unelmissa?

HenryMoore

Tervehdys

Nyt on syyskuun loppupuolella Suomessa erittäin tasokas ja hienoissa/turvallisissa puitteissa GB-sessio johon on tulossa useita pariskuntia ja tietty joukko miehiä.
Haluaisin löytää seurakseni iltaan naisen jolla on ko fantasia. Olen katseenkestävä, fiksu 47v herrasmies. Jos tunnet että aihe kiinnostaa niin palataan asiaa, tutustustaan vähän ennakolta ja sitten eteenpäin..

27

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ursula69

      Kiinnostaa

    • uteliasitsestään

      Hei Henry,onko sinulla kumppanillesi ikärajaa?

      • HenryMoore

        Kunhan on täysi-ikäinen ja vähäsen minua vanhempikin käy jos on pitänyt itsestään huolta ;-)


    • börjetässävaan

      Voitaisiinko etukäteen tutustua oikein kunnolla syvältä toisiimme? Eikai haittaa että on vähän jo kaljamahaa kasvanut ja että sisäkumi paistaa?

    • Sanni39

      Millaiset pelisäännöt? Monenko miehen kanssa pitäisi olla ettei pidetä porukan petturina? Tietysti kondomin kanssa??? Entä pukeutumiskoodi?

      • HenryMoore

        Mitään ei ole pakko voi vaikka vain katsoa, paikalla on kuitenkin useita pareja ja naisiakin ja tottakai miehiä. Turvallisuus taattu.
        Kondomi tottakai.
        Pukukoodi vapaa, toivotaan seksikästä pukeutumista.


      • Sanni39
        HenryMoore kirjoitti:

        Mitään ei ole pakko voi vaikka vain katsoa, paikalla on kuitenkin useita pareja ja naisiakin ja tottakai miehiä. Turvallisuus taattu.
        Kondomi tottakai.
        Pukukoodi vapaa, toivotaan seksikästä pukeutumista.

        Alasti ei siis tarvitse olla? Toki korsetti tai sukkanauhaliivit kuuluvat asiaan. Rikkoisinko pelisääntöjä jos haluaisin pitää leningin ylläni koko ajan? Se voisi olla hyvin avokaulainen. Mutta et vastannut oleelliseen kysymykseen: Ilmeisesti olisi suotavaa "antaa" useammallekin miehelle kun kyse on GB:stä? Kuinka monen silmäparin alla tässä todennäköisesti "touhuaisi"? Ei kai siellä valokuvata? Onko vaarana saada spermaa vaatteille vai onko sekin neuvottelukysymys?


    • Leenu25

      Jotenkin kiehtoo asiallisissa olosuhteissa. Olisiko tarkoitus että olisi useampi mies yhtä aikaa vai peräkkäin? Valvooko joku ettei mene överiksi?

      • HenryMoore

        Järjestäjä huolehtii turvallisuudesta, se on erinomaisesti hoidettu, mm valikoitu sisäänpääsy, mutta ehdotan että tapaamme ennen, voin tuttuna "luottomiehenä" tuoda tarvittaessa sen turvan tunteen jonka jotkut tarvitsee että uskaltavat irrotella..


    • Kimmo40

      Olemme 4-kymppinen sporttinen aviopari. Olemme toisinaan tutkiskelleet tällaisia mahdollisuuksia, mutta puheen asteelle on jäänyt. Tuttujen kesken on joitain kertoja harrastettu ja yleensä niin, että minä olen vain katsellut. Niin varmaan nytkin tekisin, jos vaimoni lähtisi mukaan. Katselisin kun sinä tai joku/jotkut ottaisi vaimoni "hoitoon". Onko naisilla tapana pukeutua ns. viimeisen päälle? Ja mitenkä tapahtumat varsinaisesti käynnistyvät? Kuka päättää kenen kanssa jne? Joka naiselle taitaa riittää useampia miehiä? Se kai onkin GB:n idea?

      • HenryMoore

        Juuri noin,. Ryhmäytyminen tehdään itse, mahdollisuuksia on monia.


    • uteliasitsestään

      Olen katsellut vastaavanlaisia juttuja netistä.Olen iäkkäämpi "porvarisrouva".En mahdu tuohon aloittajan ikäsabluunaan,mutta muuten ajatus kiehtoisi kovasti.Mieheni ei edes saisi tietää asiasta,siksi tarvitsisin "turvamiehen".Noissa netin jutuissa naisten pukeutuminen on melko kirjavaa,mutta seksikästä,minä nimenomaan haluaisin kerrankin monta miestä ja heittäytyä tilanteeseen,siksi kokenut "kondomivahti"olisi paikallaan.Jos tämä on edes vuosittain toistuva tilaisuus,uskon,että se on puitteiltaan hyvin hoidettu.

    • Tuon kaltainen rento, mutta asiallinen tapaaminen kiinnostaa myös minua. Kunhan muihin osallistujiin voi luottaa!
      Kuinka ottaa yhteyttä järjestäjään?
      Meitä saattaisi olla kaksikin, alle 50v, hetero miestä.

    • HenryMoore

      Haluan vielä täsmentää etten hae nyt miesseuralaisia. Tilaisuus on tyylikäs ja mitään tahdonvastaista ei tehdä, voi olla vaatteet osittain päällä, voi vetäytyä huoneeseen vain kahden tai kolmen kanssa tai mitä sitten haluaakin. Kuvata ei saa... Tavoitteena on nautinnollinen ilta teeman merkeissä.. jos joku nainen/ pari on tosissaan kiinnostunut niin vnkki tänne.. jatketaan sähköpostilla

    • herranaamio

      Hei,

      Olen erittäin hyvää huolta urheilullinen itsestäni pitävä 34-v mies. Olisin erittäin kiinnostunut ottamaan kohteliaasti osaa sessioihin. Mitä teen? Mihin ilmoittautua?

      • HenryMoore

        Lukekaa nyt hyvät miehet mitä haetaan, tätä kautta pääsee eteenpäin vain naiset ja ehkä myös kivat parit..


    • uteliasitsestään

      Minä olisin tosissani.Haluaisitko keskustella HenryMoore?

    • Sini19v

      Lisätietoja epätietoisille sieltä Wildclubin sivuilta. Paikka on siisti ja ihmiset asiallisia ja mukavia.

    • uteliasitsestään

      Kiitos Sini!

    • Sanni39

      Mietinnässä on. Yksi ystävättäreni alkoi kiinnostua asiasta myös. Mutta ison joukon katsellessa emme kyllä rohkene esiintyä.

      • HenryMoore

        Sanni.. te voitte ystävättären kanssa valikoida joukon miehiä samaankin huoneeseen ja pitää yhdessä hauskaa.. ota yhteyttä. valmistellaan asia halutulla tavalla


    • Mukanaollut

      Sanni, ei gb:ssä tarvi ison joukon edessä esiintyä, on huoneita johon voi mennä valitsemiensa henkilöiden kanssa ja aika pitkälle vaikuttaa siihen kuinka moni näkee.

      • HenryMoore

        Kiitos daameille osoitetusta mielenkiinnosta. Keskustelun aloittajana vastailen mielelläni lisää osoitteessa: maleandwomen ät gmail.com. Kopioi osoite johonkin ennenkuin joku näitä viestejä taas terrorisoi..


    • uteliasitsestään

      Sain tämän asian järjestettyä hienosti ja yksinkertaisesti:)

    • LottaT

      Harrastetaanko siellä klubilla myös sitomista ym.?

      • HenryMoore

        Siihen on mahdollisuus halukkailla


    • BjaB

      Kiinnostaa kovasti

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe