Miksi jotkut miehet vittuilee ja ilkeilee

sekiusaajokatykkääkö

Naiselle josta on kiinnostunut?

46

3752

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivarmasti

No onneksi naiset ei sitä tee. ;))

• zxxcvr

no nyt löysi tappi taas merkityksiä...

Aloittaja lie sai vastauksensa, ei kannata jäädä harhamarinadeihin lillumaan, tai päätyy elohiiripuupääksi.

• JormaTheIsoJorma
        zxxcvr kirjoitti:

Aloittaja lie sai vastauksensa, ei kannata jäädä harhamarinadeihin lillumaan, tai päätyy elohiiripuupääksi.

Mitää oot sie sit se anustappi. :)))) BUAAAAHAHAAAAAAAAAA!!!!

• ulkopuolelta
        zxxcvr kirjoitti:

"no nyt löysi tappi taas merkityksiä...

Aloittaja lie sai vastauksensa, ei kannata jäädä harhamarinadeihin lillumaan, tai päätyy elohiiripuupääksi."

Sinä se olet harhainen ja lapsellinen. Jaksat laukoa täällä summamutikassa tuntemattomille noita "nokkeluuksiasi". Kyseenalaistatko koskaan kuvitelmiasi?
        Vai oliko tuokin esikommentti taas niitä omia viritelmiäsi mihin pääset vastailemaan?

• eimun
        ulkopuolelta kirjoitti:

"no nyt löysi tappi taas merkityksiä...

Aloittaja lie sai vastauksensa, ei kannata jäädä harhamarinadeihin lillumaan, tai päätyy elohiiripuupääksi."

Sinä se olet harhainen ja lapsellinen. Jaksat laukoa täällä summamutikassa tuntemattomille noita "nokkeluuksiasi". Kyseenalaistatko koskaan kuvitelmiasi?
        Vai oliko tuokin esikommentti taas niitä omia viritelmiäsi mihin pääset vastailemaan?

Taitaa olla sun heiniäsi.

• hohhoijaaaa

yleensä kyllä vittuilee jos pitää naista tyhmänä.

• oikeavastausjotuli

No tähän on hyvä lopetta sitten. Kiitos osallistujille!!!

• tässäsullevastaust
        oikeavastausjotuli kirjoitti:

No tähän on hyvä lopetta sitten. Kiitos osallistujille!!!

NO tällä palstalla vittuilee naiset toisilleen (ei yllätä) ja jätetyt miehet naisille. Naisten vittuilulle ei tarvitse analyysiä laittaa.

• halvatonhuvit
        tässäsullevastaust kirjoitti:

NO tällä palstalla vittuilee naiset toisilleen (ei yllätä) ja jätetyt miehet naisille. Naisten vittuilulle ei tarvitse analyysiä laittaa.

Koska naiset vaan vittuilee vittuilun takia.

• öhöhö

Kyllä mä luulen et vittuilee ne miehet vaik pitäs sitä naista jostain kumman syystä fiksuna, tai sitten juurikin siksi. Mistä niistä valopäistä tietää? Vittuilun rajoja pakko kokeilla?

• sikskuniitä

ärsyttää, että eivät saa huomiota sinulta. Voivat myös olla mustasukkaisia.

• jeps.jeps

Tuo taitaa olla aika selviö.

• Diiipdiip

Kuka on selvänä ?

• Ruusujakinsaitm

Samoin jotkut naiset osaavat vittuilla. Aluksi se tuntui kivalta mutta ajanmyötä alkoi tulla jo myötähäpeää. Jotkut vain kuvittelee olevansa niin nokkelia ja upeita. Liika on liikaa sellaista jaksa koko elämäänsä. Se missä se raja kulkee on meidän itse tehtävä. Toki annan takaisin eri asia vaan kun ei ymmärtänyt itse niitä. No oppii se aikanaan mikä naiselle sopii.

• tiedetääntään

Niinpä eivät ossa lopettaa sitä ajoissa, haluavat vaan viimesen sanam. Maksoi mitä maksoi.

• niin.nähty
        tiedetääntään kirjoitti:

Niinpä eivät ossa lopettaa sitä ajoissa, haluavat vaan viimesen sanam. Maksoi mitä maksoi.

Eipä jotkut miehetkään osaa lopettaa sitä vittuilua ajoissa.

• Herkkänainen

Mua ei ole yksikään mies vittuilemalla omakseen saanut.

• toinen.herkkis

Ei tod.

• spruitssss

Monta kertaa jo saanut sinun siitä tietämättä.

• pätkääkään

Jospa sitä ei kiinnosta

• Valintatalo

Eivät he ole kiinnostuneita!!!!

Nämä ovat juuri niitä, joihin pettyneet tuhkimot täällä vaikertavat katkeraa "miehet ovat sikoja" -mantraansa.

Näitä ei kiinnosta se nainen, jolle vittuilevat, mutta seksi kelpaa kyllä.

Jos kiinnostaa, ei ilkeillä.
      Jos ihastuu, ei vittuilla.
      Jos rakastaa, haluaa toiselle vain kaikkea hyvää.

Tässä ei ole mitään ihmeellistä, moniulotteista psykologiaa, tai erikoista, mutta haastavaa persoonaa, joka sinun täytyy vain yrittää pehmentää, että saat hänestä kuorittua esiin sen rakastavan ihannemiehesi.

Seksikaverin saat, mutta älä odota ihmeitä. Saat sen, mitä kuitissa lukee.

• yhyhyhyhyyy

Kun ei ole kuittia näkynyt, paitsi kuittailua. :(

• Miksei.muka

Jos ei kiinnosta, niin eikö sitä läpeänsä voi vaan ummistaa?

• kiitosei

Mies on epävarma moukka

• Ruusujakinsaitm

Niin jos vaikka naiset osaisivat suoraan puhua kuten miehet ei olisi tätä ikuista vittuilu ongelmaa. Onneksi vielä löytyy naisia jotka eivät osaa/ kykene tähän niiden kanssa pärjää paremmin.

• diippiäshiittiä

Mä en tän palstan takia muodostaisi minkäänlaisia mielipiteitä kummankaan sukupuolen käytöksestä. Ihan vaan siksi kun täällä ei yhtään tiedä kuka munäkin kirjopittelee. Liven puolessa taas en tunne yhtään ilkeilijöitä joko niitä ei ole tai sitten olen osannut valita tuttuni minulle sopivista piireistä.

Terveisin Nainen :)

• einiinälykäs

Minun mielestäni miehet, jotka vittuilee ja ilkeilee naisille tai miehille ovat yksinkertaisesti ilkeitä. Jos kyse on hyväntahtoisesta läpästä, joka mielestäni on kiusoittelua, ei siis kiusaamista niin se on mielestäni ihan ok, mutta jotkut miehet eivät, ilmeisesti valtavan egonsa vuoksi ottaa tätäkään huumorilla vaan lähtevät rankkaan vittuilu, kiusaamiskierteeseen. Itse ajattelen myös vähän niin, että jos jollakulla on vääränkaltainen, vahva ennakkoluulo jostakin asiasta minussa niin annan hänen sitten luulla niin, jos kerta on niin tomppeli.

• Turhakysymys

Saadakseen aikaiseksi reaktion.

• lätsäpää

Sen reaktion voi saada ehkä paremmillakin keinoin.

• Turhakysymys

Tietenkin, mutta yleensä ne paremmat keinot eivät ole tuottaneet haluttua reaktiota. Kaikkein syvin loukkaus on välinpitämättömyys. Siksi kaikki reaktiot ja huomio on toivotumpaa.

• yksivälinpitämättömistä
        Turhakysymys kirjoitti:

Tietenkin, mutta yleensä ne paremmat keinot eivät ole tuottaneet haluttua reaktiota. Kaikkein syvin loukkaus on välinpitämättömyys. Siksi kaikki reaktiot ja huomio on toivotumpaa.

Tänne on useammankin kerran sepitetty reaktio, kun sitä ei ole muuten saatu.

• Turhakysymys
        yksivälinpitämättömistä kirjoitti:

Tänne on useammankin kerran sepitetty reaktio, kun sitä ei ole muuten saatu.

Mitä väliä sillä täällä on? Täällä voi olla vaikka Elvis tai Mooses, yks hailee.

• skskskskks

Narsisti,lapsellinen tai muuten ongelmainen terapian tarpeessa oleva matala mielialainen hakee REAGTIOTA HYVÄLLÄ tai PAHALLA.

• outomieli

jospa se possu haluaa pyyhkiä hymyn pois kasvoiltasi, koska et hymyile juuri hänelle.

• kokemustuostakin

Mulle riitti, kun eräs pikkupilinen sanoi idiootiksi. Itse oli pahin idiootti, johon olen elämässäni törmännyt. Onnekseni edelliset miehet on olleet tosi fiksuja ja ihania ja normaali kullilla varusteltuja. Tämä surkio ilmeisesti kompensoi pikkupilisyyttään vittumaisella luonteellaan ;D Noh, ei ole enää mun murheenkryyninä. ;)

• Knainenvastaileepi

Ilkeään vittuiluun on muutama syy:
      - katkeruus
      -mustasukkaisuus

Leikkimieliseen vittuiluun syy on:

- Herättää huomioo ja saada huomioo ko. ihmiseltä

Leikkimielisesti minua on ns. kiusoiteltu, ja monet miehet itseäasiassa harrastavat tätä minuun koska mä heistä olen vähän liian sokea huomaamaan kiinnostusta.

Hassuimpia tapoja ovat olleet se että ensin ollaan yritetty sanallisesti kiusoitella jotenkin mutta kun mä vaan tyynesti hymähtänyt jotain ilman sen suurempia reaktioita niin miehet turhautuneet. Yksi taklasi minut seinään kyljellään ja sanoi hymyillen että "sainpas mä sut kikattaan! Mä en päästä sua tästä mihinkään, jos et anna pusua"

Kerran juttelin erään miehen kanssa jostain asiasta aika keskittyneenä koska aihe oli minua kiinnostava. Vieressä toinen mies ärsyyntyi siihen etten huomioinut häntä. Ensin se roiski jotain vettä mun päälle ja sitten kun mä en vieläkään kunnolla reagoinut niin yhtäkkiä se veti mua oikeasti hiuksista niin että joustin taaksepäin suoraan sen syliin ja kiljuin samalla nauraen että "aiii! Lopeta! Ok, huomasin sut. Päästä irti! Mitä sä haluat?! "

Seksijutuilla nyt aina miehet härnännyt. Kokeilee reaktioitani.

• kdffu

Vittuilen naiselle jos se on kusipää. Ei tarkoita et oisin kiinnostunut.

• munahaukka.ko

SUN SYYTÄ, mitäs rustaat niitä...minusta vai montako persoonaa niissä on?

• se.syynä

mustasukkaisia vissiinkin

• Anonyymi

Narsisti Mies vittuilee koska sillä on jo toinen. Ei pysty itse lopettamaan suhdettanne.
      Tämä koettu jo kahdesti.
      Haluaa saada sinut murtumaan ja lähtemään ja päättämään suhteen.
      Sitten kertoo silmät pyöreenä kaikille että sinä olet hölmö akka kun jätit hänet , kun hän on varakas ja mukava.
      Nää tyypit on niin nähty.
      Kysyn vielä; onko ollut monta kertaa namisissa, avoliitossa ja suhteissa? Vastauksen ymmärrät itsekin.
      Alkaa N.

• Anonyymi

Ehkä moni haluaa vain murtaa jään, mutta meneekin liian överiks, tai sitten voi olla vähän semmoinen pitäkää tunkkine asenne, kun ei oikein itseluottamusta löydy.

• Anonyymi

Aloittaja elää toivemaailmassa, jos sinulle joku vittuilee, se ei varmasti sinua halua. Kun haluaa saada olla rauhassa, saatan vittuilla jollekin ärsyttävälle ja tyhmälle naikkoselle, joka ei tunnu ymmärtävän, etten ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Oletko vähän tyhmä jos et osaa sanoa suoraan? Sä oot ihan hiton luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä jos et osaa sanoa suoraan? Sä oot ihan hiton luuseri.

Sanoisin että alkuihminen.

• Anonyymi

Miksi nainen esittää kiinnostunutta vaikka ei oikeasti ole kiinnostunut tarpeeksi?

• Anonyymi

-Huomionhakua
        -Leikkimistä
        -Ajan tappoa
        -Narsismia
        -Lälläkutti, tällaista ois tarjolla, etpä saa!

Siinä suurin osa nuorten lutkien kyvyistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe