Liisa Jaakonsaari

Sauli Niinistön vastaehdokkaaksi. Tiedätte kyllä miksi.

25

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansaeikannata

Olettaisin, että mainitsemasi syy saattaisi olla myös este Jaakonsaaren valitsemiseen, jos se asia nousisi vaalitenteissä vahvasti esille.

• NATO-jäsenyyden kannatus nousee koko ajan kansan keskuudessa.

• 777y
        OikeistoSosDem kirjoitti:

NATO-jäsenyyden kannatus nousee koko ajan kansan keskuudessa.

Mitä sinä kansan mielipiteestä piittaat, kun olet kirjoittanut, ettei asiaa kansalta kannata edes kysyä?

• misssuomiehdokas
        777y kirjoitti:

Mitä sinä kansan mielipiteestä piittaat, kun olet kirjoittanut, ettei asiaa kansalta kannata edes kysyä?

Mekkomies laskeekin sen varaan, että natomielinen kansa saattaisi äänestää natomielistä presidenttehdokasta. Mekkomies on selvästi pettynyt Niinistöön natoasian takia. Mutta miksi? Asiallisesti ottaenhan olemme jo Naton jäseniä. Miksi siihen mitään sopimuksia tarvitaan?

• typerääpuhetta

Jaa demari hörisiä, ämmä röhisee ja kädet vatvoo kuin tuulimyllyn ropelit, tämäkö saulin vastaehdokkaaksi, kyllä nyt naurattaa, kuukauden paras vitsi...

• Äläpä ämmittele!

• natinatiajauuniperunaa

• höpöhöpöjuttujasi

http://www.liisajaakonsaari.fi/nato-on-historiallisesti-sosialidemokraattinen-projekti/
        Olisihan se hienoa jos Liisa ryhtyisi rohkeaksi tiennäyttäjäksi.

Kuinka niin ryhtyisi? Tasavallan presidentiksikö? Ei kai siihen virkaan niin vaan ryhdytä. Edes ehdokkaaksi ei niin vaan ryhdytä. Jos ryhdyttäisiin, kai siellä olisit sinäkin tietä näyttämässä ja samalla tyylillä puhumassa kuin täällä kirjoittelet. Haistattelisit ja ryssittelisit.

• höpöhöpöjuttujasi kirjoitti:

Kuinka niin ryhtyisi? Tasavallan presidentiksikö? Ei kai siihen virkaan niin vaan ryhdytä. Edes ehdokkaaksi ei niin vaan ryhdytä. Jos ryhdyttäisiin, kai siellä olisit sinäkin tietä näyttämässä ja samalla tyylillä puhumassa kuin täällä kirjoittelet. Haistattelisit ja ryssittelisit.

Jos minulle haistatellaan haistattelen takaisin. Tuliko asia selväksi.

• Hihihihihihhihihii

Asia harvinaisen selvä. Sinussa ei ainakaan ole poliitikon aineksia.

"Jos provosoidaan, ei pidä provosoitua".

• 2140

Onko sinua ryssiteltykin?

• 2140 kirjoitti:

Onko sinua ryssiteltykin?

En Ryssittele vaan puhun Ryssästä. Eri asia.

• Länsitrollin punsittelu näkyy palstalla, tavallistakin heikompana trollauksena.

• Paskaa suoraan Pietarin trollitehtaasta.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Paskaa suoraan Pietarin trollitehtaasta.

No mikäs perkeleen ruutumekko täällä taas hilluu ryssistä ja trolleista. Eihän palstalla näy kuin sinä ja sun toinen sekoilunikkisi SuoxxxxxneN trollaamassa. Muut sentään edes koettavat jotain järjellistä.

• OikeistoHinttari kirjoitti:

No mikäs perkeleen ruutumekko täällä taas hilluu ryssistä ja trolleista. Eihän palstalla näy kuin sinä ja sun toinen sekoilunikkisi SuoxxxxxneN trollaamassa. Muut sentään edes koettavat jotain järjellistä.

Jos sulla ei ole järjellistä sanottavaa niin painu vittuun. Ollaan muuten eri henkilö. Vaikka eri mieltä useimmista asioista olenkin arvostan.

Jos sulla ei ole järjellistä sanottavaa niin painu vittuun. Ollaan muuten eri henkilö. Vaikka eri mieltä useimmista asioista olenkin arvostan.

Yhtä järjellistä kuin aloituksesiko - tiedät kyllä !

• OikeistoHinttari kirjoitti:

Yhtä järjellistä kuin aloituksesiko - tiedät kyllä !

Minä tiedän mikä sinä olet. Se riittää.

• nimettömänäheitätherjaa

Mihin se riittää?

• projektijuttuja

Se 0,0018 kilometrin pituinen vaimosi on varmaan kovin ylpeä sinusta.
        Nyt sanot tietysti, ettei pidä puhua sinusta ja sinun asioistasi, mutta itsehän olet maininnut tuon vaimosikin täällä.

• projektijuttuja kirjoitti:

Se 0,0018 kilometrin pituinen vaimosi on varmaan kovin ylpeä sinusta.
        Nyt sanot tietysti, ettei pidä puhua sinusta ja sinun asioistasi, mutta itsehän olet maininnut tuon vaimosikin täällä.

Puhun niistä silloin kun itse haluan. Vaimo joka on Kokoomusaktiivi vähän toppuuttelee tuossa NATO-asiassa.

Puhun niistä silloin kun itse haluan. Vaimo joka on Kokoomusaktiivi vähän toppuuttelee tuossa NATO-asiassa.

Idiootti ja valehtelija, joka on irtaantunut todellisuudesta - molemmat !

• ettäoikeinmissi

Taitaa olla missieukkosi minimekko tuo kuvan hepene.

• Perseansux kirjoitti:

Idiootti ja valehtelija, joka on irtaantunut todellisuudesta - molemmat !

Oletko raukka parka noin tosikko. Valitettavasti se on kaltaisillesi tyypillistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1153
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1113
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      846
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      840
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      66
      723
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      639
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      591
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      578
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe