Lapsia kuljettavat taxit vain lasten kuljetuksiin.

taxitaxi

Taxit kuljetaa juoppoja ja niitä .naisia ja.miehiä...., ja siellä taxissa voi olla mitä vaan ällöjä eritteitä tai jäämiä.
Lapsien kuljettaminen poikkeaa myös paljon muista kyyditettävistä ja pitäisi taxin kuljattajana olla lapsien käytöstä ymmärtäviä kuljettajia.
Huolimatta kritiikistä on taxissa kulkeminen huomattavasti turvallisempaa kuin kulkea pitkät matkat pimeässä ja tuiskussa, sekä liikenteeseen kypsymättömänä.
Onneksi asumme yli 5km.päässä koulusta.

8

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuokossaÄäliöitä

Ajoin taannoin sivuhommina taksia ja koululaisia kun kuskas,niin joka reisun jälkeen piti auto siivota kun kurasilla saappailla potkittiin selkänojat ja seinät paskaseks. Eikä ne uskonut vaikka niille sanoi että ei dehdä niin. Kerrankin yks näsäviisas kakara uhkasi että kun kerron isälleni että olet komentanut , niin isukkini hommaa sulle potkut. mokomat perseenhedelmät ei sitten mitään tapoja.

• rumaa

Kyllä se on selvää, että lapsien lyhyet jalat väistämättä osuvat etuistuinten takaosaan. On huonosti käyttäytyviä lapsia ja aikuisia, sekä suvaitsemattomia elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä. Mitä tulee rumasti sanottuun (perseenhedelmiin) niin sitä me olemme kaikki ikään katsomatta, myös sinä.

• kuranhedelmät

kyllä normaalit vanhemmat opettavat normaaleille lapsille käytöstavat, eli ei esim potkita kurakengillä sopimattomia paikkoja.

• huomioikaa

Mihin keskustelussa unohtui itse lapsi, ja onko hänen vikansa jos vanhempansa ovat luusereita, lestadiolaisia, muslimeja tai muuten vaan holtittomia. Sitä parmmalla syyllä, heidän lapsensa ovat myös vastuullamme.

• huomioikaa

Anteeksi, en tarkoittanut loukata eri uskontokuntia, ja en tarkoittanut että he ovat holtittomia, vaan tiedän heidän olevan ihan kelpo vanhempia. Mutta se että kaikki mikä koskee vanhempia, heitä on hyviä ja huonompia, niin se ei ole lapsen vastuulla ja lapsi on yksilö joka tarvitsee suojelua.

• KiitosKiitosKiitos

Kiitos Lempään loistavan osaavan ammattitaitoisen taxipalvelun oli kyseessä sitten vanhus tai lapsi niin palvelu on ensiluokkaista.

• tiletti

Minä annoin lapselleni mattopuukon kehotin viilteleen taksien verhoiluja

• ääiskä

Hienoa kun täällä on niin hyvin toimiva taxi, siitä ruusuja. Asiattomat kirjoitukset voi jättää omaan arvoonsa. Lapsille on tärkeää opettaa pienestä pitäen arvostamaan omaa ja toisten omaisuutta, sekä.opettaa hyvät käytöstavat. Mitä kukakin turmelee toisten omaisuutta, niin me kaikki tavalla tai toisella maksamme sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1158
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      253
      877
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe