otettais votkaa, tequilaa ja pari lavaa olutta ja sammuttais.
Mitä jos mies istuttais iltaa
15
91
Vastaukset
- vahavalääkitys
En jua koska pelkään joutuvani psykoosiin
- lääkitystävailla
Ei se mitään ollaan molemmat sekasin sitten.
Hui.........
Mielenkiintoista........
Kai kuitenkin olet nainen....
<3- olenkylläN
Ai siekin heräsit kun viinasta oli kyse. Onhan ne ihmiset mua naiseksi haukkuneet. :)
- otetaanvaan
Haluaisin olla vain sinun tukena. Tietää, että sinä sulosointuinen nainen. olet turvassa maailman pahuuksilta. :)
- kiva-kuulla
Herttaista kuultavaa!! Turvallisin mielin lähtisin.
- otetaanvaan
lähtisit? :( älä nyt vain mee, tai ootsä jo...siellä. Älä nyt mene liian kauas.
- happeahaukkaamaan
otetaanvaan kirjoitti:
lähtisit? :( älä nyt vain mee, tai ootsä jo...siellä. Älä nyt mene liian kauas.
No en kun tohon pihalle vaan.
- pöydänalle
Juu, kyl käy.
- Kunnonlärvärit
Deletoimaan muisti pöydän alla. Mahtavaa!
Hurjat on suunnitelmat ja mahtava on krapula tuon jälkeen. ;)
- näinsennäenitse
Mitä jos nainen mentäisiin illalliselle laadukkaaseen ravintolaan, kilistettäis lasilliset toisillemme, tanssisimme ja jatkoille jommallekummalle juttelemaan kaikki avoimet asiat halki?
- rennollameiningillä
Ne on jo nähty. Kunnon pyjamakännit ois vähän vaihtelua arkeen.
- elluhalloyb
Nais veri nais
Tosi mukavaa
Jee mulle sopii🎶🎸🍹🍝
- lasillinenkelpaa
Minä en juo kerrallaan noin paljon. Krapula on sen verran inhottava kokemus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419