Oon 55v mies ja minusta Anna on tosi sexy, kaunis ja ihana nuori nainen.
Anna on Cool
8
354
Vastaukset
Joo, mä oon ihan samaa mieltä. Anna on ihana ja uuhh, niin sexy
- naminaminami
Mutta ei osaa laulaa, eikä esiintyä, täysin karismaton tapaus! Jos jonkun mielestä pikkulikka on seksikäs, niin ne on näitä vanhoja ukkoja ns. namusetiä!
- namusedäthoi
Tämän päivän iltalehden sivulla on suuri uutinen näille papparaisille, jotka himoitsevat pikkulikkoja: Anna Abreu bikineissä. Mitähän nähtävää siinäkin on, jotenkin säälittävää ja surkuhupaisaa!
- leijonat
ANTEEKS nyt vaan, mutta Anna Abreu on jo 26 vuotta, että ei voi kyl puhuu enää mistään nuoresta naisesta. Lähempänä kolmeakymppiä, ku kahtakymppiä.
- järkyttää
ILTALEHDESSÄ, Anna Abreun tyylinmuutos hätkähdyttää, värjäsi hiuksensa liilaksi!!! Nyt täytyy kyllä sanoa, että minua ei hätkähdytä yhtään, värjäsipä mitä tahansa, minkä väriseksi tahansa. Onkohan tuo toimittaja selvittänyt peruskoulun oppimäärän, vai apukoulu asteelleko on jäänyt!!!!Minun täytyy sanoa, että minua järkyttää tuo toimittajien alhainen äo!!!!
- foxz
Oon samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa!!!!!!!
- arvonalennus
Susanne Päivärinta , joka "lähti" yleltä, joutuu menemään iltalehteen töihin, siis kirjoittaa tästedes politiikan sijaan silikonikaunottarista, povipommeista ja toisen luokan tähtien tukan väristä. ONNEA!!!
- voireppana
Seiskassa oli kuva pikku tyllykästä, oli laitattanut itselleen jatkoperseen, muutenkin tuo perse maata viistää, ois ennemmin laitattanut jatkojalat. Vanhat sedät kuolaa pikkulikan perään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461888
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280996- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78807Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650