Oon 55v mies ja minusta Anna on tosi sexy, kaunis ja ihana nuori nainen.
Anna on Cool
8
333
Vastaukset
Joo, mä oon ihan samaa mieltä. Anna on ihana ja uuhh, niin sexy
- naminaminami
Mutta ei osaa laulaa, eikä esiintyä, täysin karismaton tapaus! Jos jonkun mielestä pikkulikka on seksikäs, niin ne on näitä vanhoja ukkoja ns. namusetiä!
- namusedäthoi
Tämän päivän iltalehden sivulla on suuri uutinen näille papparaisille, jotka himoitsevat pikkulikkoja: Anna Abreu bikineissä. Mitähän nähtävää siinäkin on, jotenkin säälittävää ja surkuhupaisaa!
- leijonat
ANTEEKS nyt vaan, mutta Anna Abreu on jo 26 vuotta, että ei voi kyl puhuu enää mistään nuoresta naisesta. Lähempänä kolmeakymppiä, ku kahtakymppiä.
- järkyttää
ILTALEHDESSÄ, Anna Abreun tyylinmuutos hätkähdyttää, värjäsi hiuksensa liilaksi!!! Nyt täytyy kyllä sanoa, että minua ei hätkähdytä yhtään, värjäsipä mitä tahansa, minkä väriseksi tahansa. Onkohan tuo toimittaja selvittänyt peruskoulun oppimäärän, vai apukoulu asteelleko on jäänyt!!!!Minun täytyy sanoa, että minua järkyttää tuo toimittajien alhainen äo!!!!
- foxz
Oon samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa!!!!!!!
- arvonalennus
Susanne Päivärinta , joka "lähti" yleltä, joutuu menemään iltalehteen töihin, siis kirjoittaa tästedes politiikan sijaan silikonikaunottarista, povipommeista ja toisen luokan tähtien tukan väristä. ONNEA!!!
- voireppana
Seiskassa oli kuva pikku tyllykästä, oli laitattanut itselleen jatkoperseen, muutenkin tuo perse maata viistää, ois ennemmin laitattanut jatkojalat. Vanhat sedät kuolaa pikkulikan perään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571