magneetti kivespaino

vantaaM

10

2221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunaPaino

Mulla on tuollainen kivespaino ja musta se on helpompi laittaa päälle kuin tavallinen. Tosin pitää olla varma että koko pussi on uran sisällä ennen kuin napsauttaa toisen puoliskon päälle (sattuu ihan saatanasti jos jää iho väliin). Mut tuo on helppo ottaa huomioon. Oon itse pilannut monta perinteistä painoa kun joko ruuvi menee pilalle tai painon jengat. Tää on ollut mun pitkäikäisin paino toistaiseksi!

• testiman

laitoin homowareen tilaukseen 500g magneetti kivepainon, nyt kiimasena odottelen sitä

• sepaluss60

mielenkiinnolla olen minäkin eläkemies katsellut noita terskapumppuja ja kivespusseihin renkaita ja kumeja ja metallisia painoja. Ois mukava käydä kylässä jolla ois noita niin vieras sais sovitella lisävälineitä palleihini ja katsoa miten sopivat.
      Muutoinkin vois vieras tutkia miten kullini ja pallini pelaa.
      s. [email protected]

• Färikäs

Olisin kutsunut sinut opintomatkalle toisen eläkeläismiehen luo, mutta antamaasi sähköpostiosoitetta ei Google tunnista, vaan palauttaa viestini! Anna uudet yhteystiedot!

• Jpw52
        Färikäs kirjoitti:

Olisin kutsunut sinut opintomatkalle toisen eläkeläismiehen luo, mutta antamaasi sähköpostiosoitetta ei Google tunnista, vaan palauttaa viestini! Anna uudet yhteystiedot!

Ukm:llä tollanen sinfulin ruuvimalli,415g?,nyt 3tta päivää päällä,kävin just saunassakin sen kanssa... Olisi kiva tutustuu vanh.mieheen,jolla enemmänkin leluja... Hesasta olen...

• dibused

Saa muuten tosi hyvän orgasmin kun käyttää kiveksien ympärillä jotain rengasta, useasti olen sitonut narulla kivekset ja jos kalun myös sitoo samalla niin aivan tajuttoman kova erektio, näin teen aina silloin kun panen toista miestä peppuun, orgasmikaan ei tule aivan heti kun kivekset ja kalu niputettu esim. narulla ja kovassa erektiossa oleva kalu uppoaa tiukkaankin peppuun hyvin.

• HkiGym

Ostettu tuommonen homowaren 40mm yli puolen kilon punnus kasseille.

• HkiGym

Nyt käytössä 56 mm ja 750 g kivespaino. Samaa sarjaa, magneettikiinnityksellä. Löytyyköhän vielä isompaa, painavampaa seuraavaksi...

• KontioPekka

Täytyypä kokeilla. Kontiot jalkaan ja kunnon painot pusseihin, mahtaa tuntua hyvältä!

• Painopalli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      361
      2853
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1088
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe