onko kukaan ostanut magneettista kivespainoa, tuntuu että olis helpompi laittaa kun nämä kuusuiokoloruuveilla olevat,kuten esim :http://www.homoware.fi/Tuotteet/Magneettinen-kivespussipaino-190-g-K-14-mm-H-35-mm-9939/
magneetti kivespaino
10
2221
Vastaukset
- MunaPaino
Mulla on tuollainen kivespaino ja musta se on helpompi laittaa päälle kuin tavallinen. Tosin pitää olla varma että koko pussi on uran sisällä ennen kuin napsauttaa toisen puoliskon päälle (sattuu ihan saatanasti jos jää iho väliin). Mut tuo on helppo ottaa huomioon. Oon itse pilannut monta perinteistä painoa kun joko ruuvi menee pilalle tai painon jengat. Tää on ollut mun pitkäikäisin paino toistaiseksi!
- testiman
laitoin homowareen tilaukseen 500g magneetti kivepainon, nyt kiimasena odottelen sitä
- sepaluss60
mielenkiinnolla olen minäkin eläkemies katsellut noita terskapumppuja ja kivespusseihin renkaita ja kumeja ja metallisia painoja. Ois mukava käydä kylässä jolla ois noita niin vieras sais sovitella lisävälineitä palleihini ja katsoa miten sopivat.
Muutoinkin vois vieras tutkia miten kullini ja pallini pelaa.
s. [email protected]- Färikäs
Olisin kutsunut sinut opintomatkalle toisen eläkeläismiehen luo, mutta antamaasi sähköpostiosoitetta ei Google tunnista, vaan palauttaa viestini! Anna uudet yhteystiedot!
- Jpw52
Färikäs kirjoitti:
Olisin kutsunut sinut opintomatkalle toisen eläkeläismiehen luo, mutta antamaasi sähköpostiosoitetta ei Google tunnista, vaan palauttaa viestini! Anna uudet yhteystiedot!
Ukm:llä tollanen sinfulin ruuvimalli,415g?,nyt 3tta päivää päällä,kävin just saunassakin sen kanssa... Olisi kiva tutustuu vanh.mieheen,jolla enemmänkin leluja... Hesasta olen...
- dibused
Saa muuten tosi hyvän orgasmin kun käyttää kiveksien ympärillä jotain rengasta, useasti olen sitonut narulla kivekset ja jos kalun myös sitoo samalla niin aivan tajuttoman kova erektio, näin teen aina silloin kun panen toista miestä peppuun, orgasmikaan ei tule aivan heti kun kivekset ja kalu niputettu esim. narulla ja kovassa erektiossa oleva kalu uppoaa tiukkaankin peppuun hyvin.
- HkiGym
Ostettu tuommonen homowaren 40mm yli puolen kilon punnus kasseille.
- HkiGym
Nyt käytössä 56 mm ja 750 g kivespaino. Samaa sarjaa, magneettikiinnityksellä. Löytyyköhän vielä isompaa, painavampaa seuraavaksi...
- KontioPekka
Täytyypä kokeilla. Kontiot jalkaan ja kunnon painot pusseihin, mahtaa tuntua hyvältä!
- Painopalli
Hankin tuollasen semi kevyen aloitteluun ja kyllä tämäkin jo tuntuu.
https://ihmeellinenhuone.fi/kivesten-venyttaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3612853Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151088Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849