Naisen orgasmi on miehen velvollisuus

Huudankunsaan

Kyllä se on kanssasisaret sillä tavalla, että jos nainen ei saa orgasmia, se on miehen vika. Miehen tulee nuolla tai sormettaa orgasmi naiselleen, ennenkuin itse tulee. Olen lukenut täältä pitkät pätkät typeriä keskusteluja aiheesta. En tajua, miten naisen anatomia voi olla miehelle niin vaikeaa! Kaikki puheet siitä, että vaimo ei ole koskaan saanut, mistäs sen tietää koska nainen saa tms. no se on kuulkaas miehet teidän oma vikanne jos olette niin typeriä, että luulette naisen saavan pannessa! Suurin osa naisesta pystyy saamaan orgasmin, superjättimegaorkun kun vaan löytyy mies, joka osaa nuolla ja ennenkaikkea: haluaa, että nainen saa. Ja naiset, etsikää mies, joka saa teille aikaiseksi kunnon orgasmin! Siitä miehestä kannattaa pitää kiinni!

75

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näio

      Kylmät kantturat ei tiedä itekkään miten laukeaa ja jos sattuu tietämään niin ei ne sitä ainakaan miehelle kerro.

    • Tuossakin

      mun vieressä makaa semmonen nauta ettei sitä pysty tyydyttämään edes tavarajuna. Kuorsaa ja korisee kuin gorilla.

      • jopasonkummakaveri

        Vai makaa kova hermoinen nauta mikään junakaan eikö Pendolinokaan?
        Kuorsaa korisee korilla etkä saa häneltä pillua. Sille naudalle pitää olla jo panokone.


    • MiesAlle60v

      Ikuinen puheenaihe. Toki aiheellinen. Olen aloittajan kanssa samaa mieltä että Miehelle kuuluu Naisen tyydyttäminen. Nuorempana en osannut itsekkään näin ajatella mutta kokemuksen myötä oma asenteeni asiaan on muuttunut. Jäi jotenkin itselle paha olo kun itse sai ja Nainen ei. Kysyin itseltäni, käytinkö kahdenvälisessä seksissä Naista vain oman tarpeeni tyydyttämiseen? Se alkoi tuntumaan väärltä.
      Opin itse nauttimaan Naisen orkuista, jostain tajunnan rajamailta lähtevästä jäljittelemättömästä nautinnosta. Vaistoan feikkiorkun.
      Naisen orkku on jo puolet omasta nautinnosta.

      • Aivan! Olen oppinut huomiomaan naisen kiihottumisen vaiheet, etenemään rauhallisesti, mahdollisten toiveiden mukaan. Olen oppinut pidättämään omaa orgasmia, tulen sitten kun haluan tai "luvan" saan. Mikään ei voita sitä fiilistä, kun miltei paikallaan ollessa, tiukassa syleilyssä, nainen saa ogasmin...ja omalla toiminnalla saa sen jatkumaa...


    • UrpoUolevi

      Niihän se on mutta jos naista ei pysty tyydyttämään mitenkään. Selittää vain jostain lukoista päässään ja jauhaa kliseitä. Itsetunto siinä menee ja itsekunnioitus ja kohta ei onnistu edes itsetyydytys. Sit on edessä itsemurha. Ja paskat. Vahinko kiertämään ja uusi vornikka tilalle. Edelliset olen kyllä pystynyt tyydyttämään mutta tuo on ihan toivoton.

    • Gffdsa

      Naisena olen sitä mieltä, että naisen orgasmi on myös meidän omalla vastuulla. Meidän tehtävä on myös opettaa miehelle, miten naisen keho toimii ja miten juuri minä saan orgasmin. Sängyssä on aina kaksi osapuolta, kummankin on otettava toinen ja myös itsensä huomioon.

      • Oikein! Joskus vain on naisten vaikea ilmaista mieltymyksiään, uuden partnerin kanssa. Toinen juttu mihin olen törmännyt on se kauhea kiire, kun saan naiselle vakuutettua, etten lopeta, ennen kuin hän haluaa, löytyy hänenkin nautinnosta se parempi ulottuvuus! Unohtaa kaiken muun, varsinkin jännityksen, niin kyllä se sieltä tulee:)


    • myorg

      Olisin valmis kertomaan,näyttämään,antamaan ja ottamaan,kun vaan joskus saisin orgasmin vyöryn lailla....sitä meininkiä ikävä,joka sytyttää....

      • Niin, se on kyllä vaikea toteutta, omassa parisuhteesa on sellainen ongelma, että vaimoni saa noin kymmenen minuutin päästä milloin
        hyvän milloin vähemmin hyvän orkun ja itse haluaisin rakastella oikein
        huolella ja pitkään, nin ei...... joten olisi kyllä kiva tietää mihin sitä oikein pystyy, vaikka luulen ettei mihinkään........


      • myorg

        Älä aliarvioi itseäsi Mppe,vaimosi on onnen myyrätär.
        Lainaisikohan hän sinua edes yhdenkerran minulle?


      • Voihanse olla etei, mutta onko tuota pakko kysellä vaimolta, toivottavasti kestäisin edes nelkyt minuuttia niin olisin silloin
        tyytyväinen, eikä tarvitsisi käsitöinä jatkaa......


      • myorg

        Kyllä nelkyt minsaa on niin ruhtinaallinen aika ja kesto,et luulen ettei käsitöitä tarvita......vähän voidaan lopussa taputella:)


      • Kuulostaa lupaavalta, No jos haluat että kokeillaan niin minulla on
        treffi rofilin Mppe nimimerkillä, ajelen käymään.......


      • "myorg",etkö ole löytänyt miestä, joka kykenisi tyydyttämään sinut, haluamallasi tavalla? Kun nainen tietää parnerinsa kyvyt, eikä tarvitse jännittää sitä miehen "tulemista" ennen kuin itse on valmis, silloin löydät helpommin tien kaipaamaasi orgasmiin! Itse en ole ollut koskaan mikään nopea mies, nykyjään olen kyennyt useamman tunnin tuohuihin, edellyttäen että molemmat ovat aktiivisia, tietysti pieniä huili taukoja on pidettävä välillä. Olen myös aloittanut treenaamaan vatsanpohjan lihaksia, eli nykyään pystynkin liikuttamaan penistä, myös lihaksilla, onkin hauskaa kun paikallaan ollessa, voin "huijata" saavani, ja nainen kysyy.."tuliksänyt", kun voin todeta että en, niin siitä se nainen saa taas lisää vauhtia:)
        Haluaisitko kokeilla?


    • panoonainapano

      Kohta laitan kylmää sisään. Se tekee jo nyt hyvää. Panettaa niin vitusiti. Pillua kuitittaa.
      Pillun aukolla. Kiima kasvaa tiadan laittaa sisään. Ei ole pieni vaan iso. Miehen kullin mittaunen paksu porkkana. Kiihottaa varmasti jota kuta. Mua ainakin. Kihelmöi jo en paina ihan vielä sisään. Taitaa olla pian se hetki että kylmää painan sisään koko varren mitalla. Meni jo vähän kohta menee lisää. Kunhan kiihottuu kunnolla. Tekee ihanaa. Ei ihan vielää. Kohta menee kokonaan sisään. Tuntuu kovalta hyvvältä pillussa. Sisällä on tekee ihanaa suuri paksu mehevä ihana porkkana. Se on kuin miehen kulli. Aloin työtelemään panemaan. Hyvää teki. orgasmi taisi tulla.

    • Kun olen jo ns. kokenut kaveri niin itse nautin eniten juuri siitä että saan naisen kiihottumaan ja löydän kielelläni polut kunnon kiiman kautta orgasmiin. olen onnellinen koska olen tavannut useamman naisen jolle olen voinut tarjota tällä lailla kunnon laukeamisen. toivon löytäväni jonkun joka haluaa useita toistoja eri asennoissa , nuolen väsymättömästi (ilman paineita, rennossa ilmapiirissä)

    • herkätpolut

      Minäpä toivon,että löytäisit polkuni....

    • fgghhhjj

      Löylykauhalla kuumaa vettä klitorikseen.Aaaaaahhhhh tekee gutaaaaaah.

      • Entäs munille, olet varmaan kokeillut, sillä luulen että olet testannut, sen verran tuntuu kokemusta olevan aiheesta, hyviä löylyjä........


    • velvollisuus

      ”… miehen velvollisuus”
      Onnea valitsemallasi tiellä. Jos seksi on sinulle velvollisuuksien suorittamista niin sääliksi käy, mutta autta en voi.

    • PipJaPeli

      Huuda sitten kun saat, minä huuda hieman näin:
      Sormetus ja nuoleminen orkuille on tosi mahtavaa ja pitääkin tehdä.
      Juuri kun nainen "huutaa", on hyvä PANNA esim. takaapäin.
      Kyllä nainen saa orkkua ja jos ei saa, aatomiaan on syytä perehtyä.
      Nuolen tai en nuole, oma vaimoni kyllä laukeaa ja useasti varsinkin "ratsastaessaan".

    • Nainenmuidenjoukosta

      Se mies joka naiselle saa aikaiseksi orgasmin on harvinaista. Miehet kyllä puhuu paljon mutta teot ovat toinen juttu kun tositoimiin käydään. Kaikkein paras oli yksi 51 vuotias mies joka oli sitä mieltä että naisen pissa tulee emättimestä. Ja ei muuten ollut ainut elämäni varrella. Se joka tuntee naisen anatomian ja todella on kiinnostunut, orgasmi on miltein jo saatu.

      • Koulu opettaa, kirjallisuus opettaa, lehdistö opettaa, netti opettaa, ja viimeisenä, nainen opettaa, osaamattomalle miehelle, kuinka juuri häntä halutaan kohdeltavan. Naisen anatomian selvittäminen ei ole kovin vaikeata, jos on vähääkään kiinnostunut, mutta se, mistä juuri tapaamani nainen pitää, saattaa olla. Jos mies on kokematon, tai ei huomioi ollenkaan partneria, ja nainen toimii samalla tavalla, ei siinä kukaan ainakaa mitään opi:).
        Joka kerta oppii jotain uutta!


    • Nainenmuidenjoukosta

      Miehet ei tunne naisen alapään anatomiaa vaikka jutut siltä vaikuttaakin. No harvat ainakin jotka tuntee. Yleisesti oma hyvä paras hyvä ja sillä kerskaillaan vaikka mitään syytä ei todellisuudessa ole.

    • nainensaakyllä

      Joo mutta mitenkäs miehen orgasmi ? Olis kiva saada se muutenkin kuin hand jobbina. Ei jaksa nainen muuten, siinäkin meinaa käsi puutua kautta krampata.

      • Micce_73_

        Ei kaikki naiset siitä välitä... Lahna levittää reitensä ja odottaa miehen hoitavan kaikki hommat. Yhdistä tuohon vielä, että Lahnan kroppa ei välttämättä ole missään timmissä kunnossa. Ihme jos mies pitkään vaivautuu edes yrittämään.

        Parempaa seksiä, kun molemmat osoittavat aktiivisuutta. Halua antaa ja ottaa. Vähän "tuhmaa" mielikuvitusta myös ja BMI alle 30 niin alkaa olla säpinää makkarissa.


      • tml6

        Miehet ne vaan vaatii että naisen pitäisi saada orgasmi vaikka niillä itsellään ei edes seisoisi, mikä on meko tavallista yli 50-vuotiailla. Pihtaavat munaa muutenkin, eivät anna edes imeä sitä tai hieroa eturauhasta.


    • Minulla on onni pystyä säätelemään oman orgasmin saamista. Seurailen naisen kiihotuksen vaiheita ja toimin sen mukaan, kun hän on saanut riittävästi tai antaa muuten luvan, niin 5min ja kuti lähtee. Se on omasta päästä kiinni:).
      En muutoinkaan kiiruhda kohti omaa huippua, mielummin nain rauhallisesti, naista hellien, hänen orgasmia tavoitellen.

    • KOLMISORMI

      Naisen kehon kieli kertoo mitä pitää milloinkin tehdä kun osaa sitä vain tulkita siinä hommassa pitää olla läsnä 100 %: sesti ei vaan fyysisesti vaan emotionaalisesti.
      Naisen pitää tuntea olossa turvalliseksi ja tuntea olevansa NAINEN........

      • Juuri niin!!


      • hjjxz

        Naisen kehonkielen tulkintaa auttaa huomattavasti jos nainen pyrkii kommunikoimaan halunsa.


    • SemmostaMullaVaan

      Samaa mieltä!! Ite ainakin tunnen olevani vastuussa avovaimoni orgasmeista. Kauhun paikka olisi, jos en häntä laukeamaan saisi! Mulle on todella tärkeetä järjestys, että avovaimoni saa orgasmin ja suurimman mahdollisen nautinnon ja sen jälkeen alan puuhastella oman nautintoni... (nautinhan minä siitä ihan hemmetisti, että naiseni nauttii, se on vähintään puolet koko homman nautinnosta, että saan katsoa hänen nautintoaan ja laukeamistaan) ...tai siis orgasmini eteen. Olen siitä(kin) onnellisessa suhteessa, että naiseni aika yleisesti (n. kolme kertaa viidestä) saa myös g-pisteorgasmin naimisen aikana. Sanotaanko sitä g-pisteorgasmiksi? :D No, mutta tarkoitan, että klitorista ei tarvitse hyväillä ja hän laukeaa naimalla :)

    • ghkbkiiknkk

      Joo kun mies keskityksikin naisen nautintoon, mutta miehen nautinto on se tärkein. Ei sillä naisen niin väljä ole. Näin mies sen ajattelee. Jos joskus sanoo, että mistä itse tykkäisi. Tulee sieltä, että tiedän mistä naiset tykkää. En ole ekaa kertaa asialla..eli suututaan, jos kertoo mistä itse tykkää. Se on neuvomista.
      Eli nainen ei saa sanoa mistä itse tykkäisi.
      Aina pitää mennä kuin mies tykkää.
      Ei ihme , että naiset alkaa puhtaan, jos nautinto on vain miehillä.

      • Ei pidä paikkaansa!
        On se nainen sitten tuttu, tai vieras, jo ensimmäisestä tapaamisesta lähtien , mielessäni on vain ajatus kuinka saisin hänen halunsa tyydytettyä!


    • vjlncc

      Muokkaisin aloituksen muotoon: Naisen orgasmi on naisen oikeus.
      Jos oikeuksiaan ei vaadi, ne jäävät usein toteutumatta. Jos nainen suoraan pyytää nuolemaan itseään ja äijä vastaa että ei kiinnosta niin voi alkaa harkita äijän vaihtoa. Mutta jos ei vaadi ei myöskään saa. Kuinka joku ei vielä tajua menestymisen ensimmäistä lakia.
      Seksi on yhteispeliä. Jos minä saan sinusta selvää mitä sinä haluat ja sinä minusta mitä minä haluan, meillä on jo aika nautinnollista seksiä. Joo myönnän se kommunikaatio on se vaikea juttu. Kyllä nyt klitoriksen löytää vaikka vaan ynähdyksiä kuuntelemalla.

    • Tähänontultu

      Taas on ihan täyttä skeidaa väännetty tänne. Yleensäkin naiset harrastaa seksiä vain miellyttääkseen kumppaniaan. Vai kuinka usein naiset hakee seksiseuraa oman nautinnon saamiseksi?

      • hjlvxf

        Väitätkö ihan oikeasti että nainen ei ole ihan yhtä itsekäs kuin mies.


    • kyllä näin on naiselle on saatava orgasmi konstilla millä hyvänsä itselle ei väliä kohan nainen NAUTTII

    • KYLLÄ NAINEN ON SAATAVA NAUTTIMAAN: hulluuden rajamaille!

    • Tähänontultu

      On nainen varmaan yhtä itsekäs kuin mies. Sillä erolla vaan että mies syttyy kuin tulitikku ja nainen lämpenee kuin tynnyrillinen vettä. Kun juttu on laantunut niin nainen vasta alkaa ihmetellä miksi vastapuoli on jo jäähtynyt. "Nopeat syö hitaat"

      • EnYmmärräk

        Musta alkaa tuntua että miehen seksuaalisuutta yritetään ymmärtään vielä vähemmän kuin naisen. Totta on että miehelle ei ole estettä yhdyntään puolen minuutin päästä idean keksimisestä, mutta nautinto on vähän eri asia.


      • törkeetä

        monen miehen tarkoitus on ainoastaan omien himojen tyydyttäminen naista ei oteta huomioon törkeetä "sellaset jätkät vetäkää käteenne"


      • kiimasta
        törkeetä kirjoitti:

        monen miehen tarkoitus on ainoastaan omien himojen tyydyttäminen naista ei oteta huomioon törkeetä "sellaset jätkät vetäkää käteenne"

        naista ette ansaitse vetäkää tumppuunne


    • Tähänontultu

      Joku viisas voisi kertoa mitä on naisen nautinto? Intohimo ei siihen taida liittyä mitenkään...
      Orgasmia ei ole vaikea tuottaa naiselle. Sen ja intohimon vastaanottaminen tuntuu olevan vaikea asia naiselle.

    • oppipoikanen

      Niin. On se vähän silleenkin. Mut se on myös silleen, että naisen kuuluu kertoa miehelle, kuinka hän parhaiten orkun saa. Miehen pitää sitten osata ymmärtää ja toimia niin, että nainen saa orkun/orkkuja. Itse en ole vielä tavannut yhtäkään naista, jota en olisi saanut laukeamaan, vaikka osa naisista on kertonut, etteivät laukea helposti miehen kanssa. Olen sitten kysynyt, että laukeavatko omin konstein ja vastaus on ollut aina myöntävä. Sitten vaan pitää edetä rauhassa ja naista "kuunnellen". Ei siitä orkun antamisesta mitään suorittamistakaan saa tulla. Itse nautin suunnattomasti, kun tunnen naisen nauttivan. Jos kus käy niin, ettei nainen jostain syystä kykene saamaan orkkua heti alussa, jolloin klitallekin pitää antaa aikaa "palautua", sitten voi hetken päästä jatkaa uudelleen. Ei ole mitään järkeä hinkata paikkoja kipeiksi heti alkumetreillä. Ja tilanteessa pitää olla aidosti läsnä, omaa vuoroaan kiirehtivä mies pilaa kyllä helposti koko homman. Kyllä ne seksimessut mulla on yleensä kestäneet sen 2-4 tuntia, vähän tapauksesta riippuen. Leluja ja muuta rekvisiittaa käytetään, nuollaan, sormetetaan, fistataan, nipistellään, purraan, jos nainen sitä haluaa. Helposti laukeaville naisille on ollut kuulemma luksusta, kun orkkua on viivytellyt, kypsytellyt naista hitaasti ja huolella, käyttäen lähellä huippua ja taas kiusoitellen vetäytynyt, antanut himon yltyä. Sitten kun vie homman loppuun asti, niin tuloksena on ollut yleensä valtavat sarjaorkut ja aivan uudet sfäärit. Yhdellä meinasi lähteä taju oikeasti, toinen sai migreenikohtauksen viiveellä ja kolmas alkoi itkeä hysteerisenä orkkunsa jälkeen. No, uusinnat on otettu siitä huolimatta. Ei mulla muuta. Naiset; opettakaa miehille miten saatte parhaiten ja miehet; opetelkaa perkele.

      • Juuri noin.
        Opittuani hallitsemaan omaatulemista, pystyn paremmin keskittymään naisen kiihottumisen tason seuraamiseen. Mieleen painuvimmat sessiot ovat minullakin tuon mittaisia, välillä kovempaa, välillä miltei paikallaan maaten. Mutta en olekkaan ajatellut pienien taukojen parantavan naisen nautintoa. Taukojen aikana on sopiva vaihtaa paikkaakin, makkarista keittiöön tai olohuoneen sohvalle.


      • ssmmnn

        Huh huh,
        Onko tuollaisia miehiä oikeasti olemassa... Itseäni vaivaa ehkä juurikin se kiire, että mies on saatava äkkiä laukeamaan, enkä ole juuri tottunut siihen, että olisin itse "kohteena". Usein toinen kierros pienen tauon jälkeen tuntuisi vasta hyvältä, kun on jo vähän herkempänä, mutta harvapa enää jaksaa/viitsii/pystyy. Toki se ekakin kierros tuntuu ihan hyvältä, mutta eipä oikeastaan sen enemmältä. Pelkästään naimalla en edes usko saavani. Ehkä se on juuri siitä viitsimisestä kiinni, kun kuitenkin minulla menisi aikaa... Ja valitettavasti kuulun juurikin niihin, jotka eivät ole miehen kanssa saaneet...


      • Toi on totta että pitää kertoa miehelle miten toimia että saan orgasmin.
        Välillä olen kans saanut niin kovan orgasmin että tuntui kun taju lähtis ja tärisin kuin haavanlehti mutta on sen jälkeen kyllä ihanan raukea olo.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Toi on totta että pitää kertoa miehelle miten toimia että saan orgasmin.
        Välillä olen kans saanut niin kovan orgasmin että tuntui kun taju lähtis ja tärisin kuin haavanlehti mutta on sen jälkeen kyllä ihanan raukea olo.

        Kyllä meitä on. Miehiä, jotka haluavat toimia myös naisen halujen mukaan. Itse en tykkää useammasta orgasmista, mielummin reilusti pidemmästä aktista, joka loppuu aikanaan kun haluan. Olen kerran kohdannut kaltaisesi naisen, joka ei ollut saanut orgasmia miehen kanssa, mutta onneksi hän osasi asennoitua uuteen tilanteeseen oikealla tavalla, ja hän sai kuitenkin, orgasmin, onnen, ja kyyneleet, sellainen jää kyllä minunkin mieleen!

        Joku on joskus jo riisuessa maininnut, "mä en sit saa helposti", olen vain hymyillyt takaisin:)


      • Frog47 kirjoitti:

        Kyllä meitä on. Miehiä, jotka haluavat toimia myös naisen halujen mukaan. Itse en tykkää useammasta orgasmista, mielummin reilusti pidemmästä aktista, joka loppuu aikanaan kun haluan. Olen kerran kohdannut kaltaisesi naisen, joka ei ollut saanut orgasmia miehen kanssa, mutta onneksi hän osasi asennoitua uuteen tilanteeseen oikealla tavalla, ja hän sai kuitenkin, orgasmin, onnen, ja kyyneleet, sellainen jää kyllä minunkin mieleen!

        Joku on joskus jo riisuessa maininnut, "mä en sit saa helposti", olen vain hymyillyt takaisin:)

        Niin minä saan kyllä miehen kanssa orgasmin kun vain kerron hänelle miten toimia, mieheni kanssa vain nykyään liian harvoin.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Niin minä saan kyllä miehen kanssa orgasmin kun vain kerron hänelle miten toimia, mieheni kanssa vain nykyään liian harvoin.

        No mä tarkoitin tuon kommentin niminerkille "ssmmnn", laitoinko sitten väärään kohtaan...

        "Angeligue" mikä on mielestäsi liian harvoin?
        Kerran viikossa?
        Kerran päivässä?

        Olen miettinyt, jos mulla olisi puoliso, joka haluaisi seksiä samalla lailla kuin itsekin, rakastelisimme varmasti joka ilta ja pitkään, kunto nousisi, vaimo ehkä hiukan laihtuisi, mutta kyllästyisikö seksiin jos sitä olisi aina tarvittaessa saatavilla, en ole koskaan sellaisessa mahdollisuudessa elänyt.


      • Frog47 kirjoitti:

        No mä tarkoitin tuon kommentin niminerkille "ssmmnn", laitoinko sitten väärään kohtaan...

        "Angeligue" mikä on mielestäsi liian harvoin?
        Kerran viikossa?
        Kerran päivässä?

        Olen miettinyt, jos mulla olisi puoliso, joka haluaisi seksiä samalla lailla kuin itsekin, rakastelisimme varmasti joka ilta ja pitkään, kunto nousisi, vaimo ehkä hiukan laihtuisi, mutta kyllästyisikö seksiin jos sitä olisi aina tarvittaessa saatavilla, en ole koskaan sellaisessa mahdollisuudessa elänyt.

        Niin minä haluaisin vaik joka päivä mutta mieheni ei ole yhtä lailla seksuaalisesti aktiivinen kuin minä, vaikka kyllä hän sormilllaan tai suullaan tyydyttää minut kun haluan paitsi toivoisin välil kunnon naimista mutta hän laukee melkein heti kun tulee mun sisään.


      • ssmmnn
        Frog47 kirjoitti:

        Kyllä meitä on. Miehiä, jotka haluavat toimia myös naisen halujen mukaan. Itse en tykkää useammasta orgasmista, mielummin reilusti pidemmästä aktista, joka loppuu aikanaan kun haluan. Olen kerran kohdannut kaltaisesi naisen, joka ei ollut saanut orgasmia miehen kanssa, mutta onneksi hän osasi asennoitua uuteen tilanteeseen oikealla tavalla, ja hän sai kuitenkin, orgasmin, onnen, ja kyyneleet, sellainen jää kyllä minunkin mieleen!

        Joku on joskus jo riisuessa maininnut, "mä en sit saa helposti", olen vain hymyillyt takaisin:)

        En osaa sanoa, miten itselleni kävisi. En yleensä kerro miehelle etukäteen, se tuntuu joko pelottavan tai aiheuttavan sellaisen reaktion, että riittää, kun kostuu riittävästi. Mikä taas on kohdallani helppoa, ihan liiaksi asti...

        Ja myöhempään kommenttiisi: olen itsekin yleensä se aktiivisempi, tiedä sitten, johtuuko se siitä, että minun kohdallani homma jää "kesken". ;)


    • tml6

      Naisella ei ole velvollisuutta saada orgasmia. En minäkään rupea vaatimaan että miehellä pitäisi seisoa jos ei seiso.

    • Tähänontultu

      Mitä hohtoa seksistä on naiselle jos ei saa orgasmia?? Itse kokisin seksin jäävän puolitiehen jos en antaisi naiselle orgasmia. En silti oikeen usko että nainen saa orgasmin jos joutuu ohjeistaan miestä mitä pitää tehdä. Kyllä se pitää miehen itse tajuta miten naiselle tuotetaan mielihyvää seksissä.

      • Kyllä joutuu ohjeistaa kun meitä naisia on niin erilaisia ja kaikki eivät saa orgasmia samalla tavalla ellei sit satu mies joka oikeesti osaa lukea ajatuksia, en oo vielä tavannu.


      • ssmmnn

        Kyllä se silti hyvälle tuntuu, vaikka loppuhuipennus jää puuttumaan, kun ei sitä ole tottunut saamaan. Joskus riittävän pitkäkestoinen seksi tuntuu jopa paremmalta kuin se omin käsin saatu helpotus, vaikka sekin on joskus tarpeen. Se on ikävintä, kun homma kestää vain hetken ja jättää kiemurtelemaan, eikä toisesta kierroksesta ole edes toiveita.

        Ja Anqeliguen kanssa olen samaa mieltä, tapoja on yhtä monta kuin naistakin, toiset ovat vain siitä onnellisia, että saavat helpommin eri tavoilla.


    • Tähänontultu

      Ei niitä tapoja ihan loputtomasti ole miten saa annettua orgasmin naiselle. Liian pitkään jatkuvana seksi ei paranna mahdollisuutta antaa naiselle nautintoa puhumattakaan orgasmista. Nainen voi kokea orgasmin ilman yhdyntääkin ja siihen kun miehenä pystyy ei tarvitse osata lukea ajatuksia. Ei se ole mitään tähtitiedettä.

      • ssmmnn

        Aika itsevarma olet. ;)
        Tosin se on totta, että ei se ylipitkä "jyystäminen" lopulta enää hyvältä tunnu, mutta sitäkin voi tauottaa. Ja luulen, että naiset muutenkin saavat helpommin muilla konsteilla, suurin osa varmaan saa muuten kuin yhdynnässä.


    • Naisen orgasmi on miehen OIKEUS, velvollisuudet jakautuu tasan

      • naisen ns. orgasmi on eräs nykytieteen mielestä turhin asia. tärkeämpi on lisääntymisvietti, joka mahdollistaa ihmisislajin jatkuvuuden. turha siintä on miestä syyttää!


      • ssmmnn

        Harvapa sitä seksiä harrastaa pelkästään lisääntymistarkoituksessa...


    • Tähänontultu

      Kukin taaplaa tyylillään. Pelkässä lisääntymistarkoituksessa seksiä harrastavalla tulee kysynnän ja tarjonnan laki äkkiä vastaan. Ja nainen ei varmaan odota intohimoisesti seuraavaa kertaa, jos nautinto jää kokematta. Outoja käsityksiä naisen orgasmista tuntuu joillakin olevan...
      Enempi kuulostaa vanhan diesel moottorin käynnistämis kokemuksilta. :)

      • ssmmnn

        :'D Voihan se vähän sitä muistuttaa. Ja turboversio pitää vielä muistaa jäähdytelläkin... ;) Ei se tulille lähtö niinkään ole ongelma kuin se, että mies lopettaa, kun on "valmis". Joskus olisi kiva kokea sekin ajan kanssa touhuaminen, saipahan sen päätteeksi tai ei.


    • Seinäjoki75

      Kyllä itselleni on ainakin äärimmäisen tärkeää, että myös nainen saa. Itse nautin suuresti kun saa naisen nauttimaan ja kiimaseksi, mitä enemmän nainen nauttii sitä kiimasemmaksi tulen. En omista mitään isoa meisseliä, mutta ei ole kyllä tuntunut haittaavan, kyllä on aina perään kaipailtu kun pidät ihanasta naisesta huolta ja ruokit sen itsetuntoa ja saat naisen rentoutumaan ja nauttimaan, niin kyllä sieltä kuoriutuu aikamoinen peto.

    • henkinenpääoma11

      No täysin totta! Monet miehet elävät sille hetken hurmiolle ja omalle saamiselle. Itselle se on kaiken kivan hetkellinen loppu jota vältetään viimeiseen asti. Minun ei tarvitsisi koskea naiseeni sormellakaan, kun hän jo valuu mehuissaan. Silti kiusoittelen alussa ja päästän vihdoin hänet tuskistaan. Naiseni sanoo oikeastaan olevansa jonkinlaisessa orgasmissa kokoajan. Hän on tosi kiihkoissaan ja on valmis tekemään vaikka mitä. Kun hän saa, tuntuu kuin kyrpäni ympärillä olisi 1000 lämmitä huulta ja tunnen painetta. Ja haluan tuota tunnetta tuottaa hänelle mahdollisimman paljon, koska se tuntuu myös minusta aivan järisyttävän hyvältä. Peppuseksillä tavallaan saa osat vaihdettua ja hänkin pääsee osalliseksi siitä fiiliksestä mitä minä saan. Antaa jotain, jotta voi saada itse jotain suurta.
      Ja kumpikin muuten joskus mietti, että seksi on ylimainostettua sontaa.... Mutta kyse on siitä kuinka toista haluaa...ja se tunne tulee muualta kuin tissien, perseen tai kalun koosta... Se tulee arvostuksesta ja rakkaudesta. :)

    • Ettänäinminulla

      Saan orgasmian ainoastaan klitoriksen hyväilystä. Siittimellä siis ei ole paljoa tekemistä, vain ylimääräinen hyvä.

    • Mies48jo

      Seksissä ei ole velvollisuuksia, vaan molemminpuolinen halu tuottaa toiselle hyvää. Kun tulee, voi kysyä toiselta, ehditkö saada? Jos vastaus on ei, voi sanoa, olisiko se nyt sinun vuoro? Kun sen kokee toisinpäin, on se hieno tunne se. Otaksun, aloittaja on hyvä ottamaan itse suihin.

    • suosittelen_suuta

      Vaimoni kanssa harrastamme paljon suuseksiä puolin ja toisin. On kiihottavaa antaa vaimolle ensimmäinen orgasmi nännien nuolemisella ja hieronnalla, sitten suuseksiä pilluun niin, että vaimo saa monta peräjälkeen, tämän jälkeen vaimoni haluaa aina suudella pitkään. Ottaa sitten aluksi suihin niin, että kalu on kivikova, hyppää ratsaille, saa orgasmin ja siitä kalu suoraan suuhun ja loppuun asti, spermat ahneesti niellen. Seksielämämme kukoistaa, vaikka olemme jo yli 50-vuotiaita ja olleet yhdessä 25 vuotta.

    • TutkiÄläHuuda

      "Kyllä se on kanssasisaret sillä tavalla, että jos nainen ei saa orgasmia, se on miehen vika."
      Entäs jos mies ei pysty laukeamaan niin onko se naisen vika?
      alotus kuulostaa jo niin femakkopuheelta ja varmasti triggeröidyt tästä mutta yritetään sittenkin.

      Itse olen sen mielinen että _molemmat_ osapuolet on aivan yhtä velvollisia kuin _ei velvollisia_ toisen orgasmista.. toisia ei nappaa pätkääkään esileikit, anaaliseksi, ruoskinta jne. jotka tuottais nautintoa (lue: esipohjustus siihen orkkuun.) jos taas kyse on perusseksistä niin näilläkin palstoilla useampi leidi on myöntäny (kuin monenmoiset seksiekspertitkin.) että naisen orgasmi kumpuaa enemmän mielialasta kuin varsinaisesta nautinnon tuottamisesta.
      joten oikeastaan mies voi pelkästään _yrittää_ luoda tunnelmaa.. mutta 2/3 siitä että nauttiiko nainen seksistä vai ei on enemmänkin hänen omasta mielialasta ja pääkopassa tapahtuvista asioista kiinni.

    • valtiatarko

      Ei seksi ole velvollisuus. Eikä kummankaan osapuolen tartte kantaa vastuuta yksinään siitä, että seksi sujuu ja on hyvää. Pitää vaan jutella ensin aiheesta ja selvittää, mistä toinen tykkää ja mistä ei. Ja sitten voi yrittää toteuttaa noita asioita käytännössä.
      Aika usein toinen osapuoli voi pitää ihan erilaisista asioista kuin on luullut. Mistäpäs niistä voi tietää, jollei asiasta ole ikinä keskusteltu??? Seksihän voi olla hyvää myös ilman orgasmeja, kunhan kumpikin vain saa siitä riittävän nautinnon. Tapoja on miljoonia eli ei muuta kuin mielikuvitusta kehiin!

      • fy_fan

        Frigidin kommentti- Seksi ilman orgasmia ei ole seksiä.


      • kokenutnainen__
        fy_fan kirjoitti:

        Frigidin kommentti- Seksi ilman orgasmia ei ole seksiä.

        Samaa mieltä. Seksi ilman orgasmia on turhauttavaa ja jättää vaillinaisen tunteen. En halua jäädä puutteeseen seksiä harrastettuani. Orgasmi on ehdottomasti tärkein asia seksissä. Jos jään ilman sitä, luokittelen seksin huonoksi.


    • sääliksi_käy

      30 vuotta yhdessä kiimaista seksiä, eikä koskaan keskustelu mitä pitää tehdä että tuntuu hyvältä. Ollaan menty vaistoilla. Seksin taitavat vain osaavat, ei se puhumalla parane.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe