Morjens!
Elikkäs semmosen kyssärin heitän Uncharted pelaajille että kuinka tärkeetä on pelata ekat osat ennen nelosta vai pääseekö juoneeen mukaan hyvin jos alottaa suoraan nelosesta?
Tuli ostettua toi nelonen ku halvalla sai ja nyt tullut mietittyä että onkohan paljon viittauksia edellisiin osiin joita suoraan nelosesta alottava ei tajua ja ei pysy nii hyvin perillä juonesta ja ynnämuusta :D
Ei kyllä haluttas niitä vanhoja pelata ku pitäs saada heti tulille toi uus mutta jos vaikuttaa nelosen pelikokemukseen paljon ne vanhat nii kai se sitte on pakko ;D
Toivonmukaan saisin vastauksia asiasta tietäviltä :)
Kiitos jo etukäteen ;)
Uncharted 4 pääseekö kärryille? ;D
7
152
Vastaukset
- Playstation4
Ei merkitystä...
- Pelimani
Omanlaiset tarinathan näissä aina on joten eipä suurta merkitystä, on ne vanhemmatkin pelit ostamisen arvoisia.
- Count
Saat enemmän irti tarinasta ja kaikesta muusta pelaamalla ensin vanhat läpi, sitten korkkaat viimeisen pelin, Uncharted pelisarja päättyy neloseen, tai siis nathan draken tarina. Teet itse miten haluat
- Player_92
Ok, tänks :)
Voishan tuota sitte osaa ne aikasemmat kans ja vasta niitte jälkeen alottaa ton nelosen :)
- mies-123
Itse pelasin tuon nelosen läpi kanssa. Ja aloin miettimää noita edellisiä versioita, onko niissä ja suomenkielinen tekstitys niin kuin tuossa nelosessa? Ajattelin että ymmärtäisi pelin kulustakin jotain kun tuo lontoon kieli ei oikein taivu :)
- unkharteri
Suomeksi ne kaikki on. Golden abyssista en oo varma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031675
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k871290- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718