Miten vahvistaa erektiota kun kesken hommiin lerpahtaa onko hyviä kotikonsteja kellään tiedossa kiihotutko on voimakasta?
heikko erektio
4
795
Vastaukset
- kova30
Runkkaa kovaksi uudestaan jos laskee kesken panon.tai pyydä naista imemään kovaksi.
- biboy38
Penisrengas hyvä vahvistaa erektiota ja ei katkee keskenkaiken
- Pikkuneuvo
Stressi tupakka alkoholi.
- suonikas-Kova-kanki-53v
Syö sinkki ja magnesium tabletteja, niitä saa lähes joka ruokakaupasta. Tuossa magnesium tabletissa on 375mg normi vahvuus sinkki 15mg. Itse syön kumpaakin noista vaikka en ole kärsinyt koskaan heikosta erektiosta. Olen kyllä huomannut että kun aloin syömään noita tabletteja, niin noin kuukauden käytön jälkeen vaimo huomautti että mitäs ukko on popsinu kun mulkku jöpöttää noin kovana. Meillä pysyy ainakin vaimo tyytyväisenä, kyllähän tuollainen kehu hivelee itsetuntoa ; ). Noi tabletit kohentaa todennäköisesti mieskuntoa?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253