Mukavaa aina kun joku pärjää. Niin kuin Joulupukki ja Petteri. Nokian kananlento. Jääkiekkoilijat. Tulee olemaan kivaa seurata Saara Aaltoa, vaikken fanita, niin toivottasti pärjää vielä pitkään:
https://www.youtube.com/watch?v=1-JBP4VBXHY
Mä en välttämättä kestäisi kuuluisuutta, mutta soisin sen kaikille jotka sitä havittelee. On ne kuitenkin eräänlaisia sankareita ja mainoskylttejä.
Suomalaiset maailmalla
36
<50
Vastaukset
"humps"
Olisit typerys maininnut myös muutakin asiallistakin.
Vaikkapa kävelijä-naisen, joka johtaa nyt kristillisiä.
Heiluvaa peppua kun fe-tissistelet.
H.Sä et ainakaan koiraa tarvi, oot aika haka haukkumaan ittekin. Rapsun-rapsun vaan sullekin.
Ralli-alalla pärjää tissittömätkin. Hektinen, yksi povillinenkin? Eikö?hmp.f kirjoitti:
Sä et ainakaan koiraa tarvi, oot aika haka haukkumaan ittekin. Rapsun-rapsun vaan sullekin.
Ralli-alalla pärjää tissittömätkin. Hektinen, yksi povillinenkin? Eikö?"humps"
Voisit siirtyä muutaman portaan alemmaksi.
Siellä laulavat noita lasten-lauluja.
H.hmp.f kirjoitti:
Sä et ainakaan koiraa tarvi, oot aika haka haukkumaan ittekin. Rapsun-rapsun vaan sullekin.
Ralli-alalla pärjää tissittömätkin. Hektinen, yksi povillinenkin? Eikö?Hekt.. kuka on vaihtanut k:n ja t:n paikkaa mun näppiksessä. Outoa. Menee mun sikanopea kymmensormijärjestelmä uusix.
- korppis1
Ymmärsin, että Saaran eteneminen on vaajalaudalla. Väärä kilpailu jo menestystä niittäneelle laulajalle.
- ent.siivoojaparka
Tuota myös ajatellut.
Tietääkö ne siellä Saaran taustaa, että hän on suomalainen ammattimuusikko? Muusikon ammattitutkinnon suorittanut, levyttänyt, julkaissut albumeja monella kielellä, pitänyt konserttikiertueita monessa maassa ...
Eikös hän ollut Suomen Euroviisukarsinnoissakin mukana, vai oliko?
Itse hän antoi ymmärtää kuin olisi tuntematon poronpurija Lapista (heh, Lapista? Oulunsalossa syntynyt).
Ainakin Ruotsin X Factor on sellainen, missä etsitään nimenomaan UUSIA kykyjä. Jäi eilen vahingossa vastaamatta tähän, kun rupesin bingaamaan tietoa siitä että olisi hylätty. En löytänyt, mutta sehän voi vaan tarkoittaa että olen kehno etsijä.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Tuota myös ajatellut.
Tietääkö ne siellä Saaran taustaa, että hän on suomalainen ammattimuusikko? Muusikon ammattitutkinnon suorittanut, levyttänyt, julkaissut albumeja monella kielellä, pitänyt konserttikiertueita monessa maassa ...
Eikös hän ollut Suomen Euroviisukarsinnoissakin mukana, vai oliko?
Itse hän antoi ymmärtää kuin olisi tuntematon poronpurija Lapista (heh, Lapista? Oulunsalossa syntynyt).
Ainakin Ruotsin X Factor on sellainen, missä etsitään nimenomaan UUSIA kykyjä.Ei hän mun mielestä antanut ymmärtää että on tuntematon, hän sanoi että on tehnyt paljon-paljon-paljon esityksiä ja talent kisoja. Eikä hän myöskään sanonut että on Lapista, vaan läheltä Lappia.
hmp.f kirjoitti:
Ei hän mun mielestä antanut ymmärtää että on tuntematon, hän sanoi että on tehnyt paljon-paljon-paljon esityksiä ja talent kisoja. Eikä hän myöskään sanonut että on Lapista, vaan läheltä Lappia.
Luin lehdestä, että kilpailu on kuten siivooja kertoi nuorille aloitteleville kyvyille. Saara on jo menestystä niittänyt artisti niin kotimaassa kuin muuallakin. Järjestäjät saivat tiedon jälkeenpäin. Jää nähtäväksi miten asia jatkossa menee.
- ent.siivoojaparka
korpikirjailija kirjoitti:
Luin lehdestä, että kilpailu on kuten siivooja kertoi nuorille aloitteleville kyvyille. Saara on jo menestystä niittänyt artisti niin kotimaassa kuin muuallakin. Järjestäjät saivat tiedon jälkeenpäin. Jää nähtäväksi miten asia jatkossa menee.
Tuomarit huomasivat mokansa liian myöhään.
Senverran noloa heille, kun kerkesivät jo oikein seisaalleen nousten hurraamaan, etteivät pystyneet myöntämään töppäystään, vaan alkoivat pesemään naamaansa ja änkyttämään, että se kilpailu on kaikille vaikka olisi jo valmis (ammattitutkinnon suorittanut) muusikkokin (levyttänyt vaikka kuinka monet albuumit ...)
Eihän se voi millään olla niin, sillä silloinhan siitä tulisi yhdenlainen euroviisukilpailu, missä olisi mukana vain ammattimuusikkojen eliittiä eri maista. Amatöörit lentäisivät pihalle heti eka karsinnassa.
"humps"
Vilpitön anteeksi-pyyntöni aloittajalle.
Nimi-merkki Hmp.f:lle.
Luin aloituksen nimen huolimattomasti ja sotkin homon Hetero-pyllyn-pyörittäjiin.
Kimeä ääni hänellä.
-
Feikki-korppis1 huom!
Vaaka on vaaterissa, vaaja pystyssä.
H.- kesi.vä
Aivan ihana Pekka Kuusisto mainetta niittänyt maestro toi esiin suomalaista huumorintajua loistavasti. Muistaakseni henrij laittoi musaketjuun siitä linkin. On meissä niin hyviä monia.
- kesi.vä
hmp.f kirjoitti:
Nyt minä pyydän vuorostani anteeksi, sivistymättömyyttäni, jouduin googlaamaan.
Olet sen verran nuori. Hänestä puhuttiin aikoinaan ihmelapsena kuten Olli Mustosestakin.
Minä se vasta sivistymätön olenkin, joskus katsellut teidän musiikki-ilotteluanne :) kesi.vä kirjoitti:
Olet sen verran nuori. Hänestä puhuttiin aikoinaan ihmelapsena kuten Olli Mustosestakin.
Minä se vasta sivistymätön olenkin, joskus katsellut teidän musiikki-ilotteluanne :)Mulla oli elämässä vaihe, jolloin ei kuunneltu musaa, ei minkäänlaista. Ei mistään ihme-syystä, se vaan meni niin. Siitä 15 vuoden ajasta on jäänyt aukko, mitä maailmassa tapahtui sillä alalla.
Tykkäsin.
:)
Ääntä lähtee ja uskallusta.Aika rohkea pitää olla jotta uskaltaa tuollaiseen lähteä, kuitenkin kova kilpailu.
Hyvä ääni on tytöllä, mutta tunnepuoli jää tulkinnassa vajaaksi, vieläkin tuntui vähän näytellyltä, kuin musikaalissa olisi. Mutta yleensä elämä kolhii niin, että ajan mukaan sekin rupee löytymään, se kipu.
Onhan meillä vissiinkin jotain naittiakin maailmalla.
Paljon enemmän ihailijoita ja maksajia heillä kuin Kuusistolla on.
Kuten aamun uutisissa kerrottiin, ilman valtion panostusta olisi Maamme-Suomi vain Selluinen erä-maa.
Nightwish on loistava esimerkki ikä-luokasta jolle annettiin taito-taso tiedoksi ihan oikeilla numeroilla.
Edelleenkin ovat he kymppejä synkkien kuusistojen rinnalla.
H.- kesi.vä
Tjaah, kas kun et tölväissyt höpötitiä mun kommenttiini. Enhän minä ketään vertaillut, enkä pistänyt paremmuusjärjestykseen. Jokaiselle on paikkansa.
Onnekseni Kuusisto tulee pian Suomeen. kesi.vä kirjoitti:
Tjaah, kas kun et tölväissyt höpötitiä mun kommenttiini. Enhän minä ketään vertaillut, enkä pistänyt paremmuusjärjestykseen. Jokaiselle on paikkansa.
Onnekseni Kuusisto tulee pian Suomeen."kesi.vä"
Varmaankin siksi, että en kommentoinut sinulle.
H.- kesi.vä
hunksz kirjoitti:
"kesi.vä"
Varmaankin siksi, että en kommentoinut sinulle.
H.Älä sitten kopioi kommenteistani. Keksisit jotain omaa.
Kuittaan sen Tarja Turunen oli paras. kesi.vä kirjoitti:
Älä sitten kopioi kommenteistani. Keksisit jotain omaa.
Kuittaan sen Tarja Turunen oli paras.Eipäs kun Floor :)
hmp.f kirjoitti:
Eipäs kun Floor :)
Olin jo unohtanut koko tyypin.
https://youtu.be/trHroX_U6jY?t=28expimot kirjoitti:
Olin jo unohtanut koko tyypin.
https://youtu.be/trHroX_U6jY?t=28Smartass :)) Sukupuolenvaihdos on kätsy asia... ei tarvi ajaa partaa niin usein.
- kesi.vä
hmp.f kirjoitti:
Eipäs kun Floor :)
Parempi Floor kuin Anette... mutta Tarja paras :)
hmp.f kirjoitti:
Smartass :)) Sukupuolenvaihdos on kätsy asia... ei tarvi ajaa partaa niin usein.
Sori, oli aika kehno, vaikkakin parasta mitä irtosi sillä hetkellä. : )
expimot kirjoitti:
Sori, oli aika kehno, vaikkakin parasta mitä irtosi sillä hetkellä. : )
Eikä ollut, hyvä ettei hikkaa tullut :)
- ent.siivoojaparka
kesi.vä kirjoitti:
Älä sitten kopioi kommenteistani. Keksisit jotain omaa.
Kuittaan sen Tarja Turunen oli paras.Tarja Turunen voisi olla valmis jo vaikka yrittämään The X Factoriin.
- de-meter
Entäs meidän kapellimestarit, Esa-Pekka Salonen ja Jukka-Pekka Saraste ?
Tai Karita Mattila ? Meiltähän löytyy vaikka mitä - pelkästään musiikin parista..- kesi.vä
Salonen ja Mattila esiintyvät syksyn aikana Musiikkitalolla, Helsingissä. Missä lie Saraste.
Ja Linda Lampenius joka kävi Baywathcissa asti.. Noh, ei ehkä kuulu tuohon porukkaan.
Haapasalo on megastara Venäjällä. Renny Harlin annettiin länteen.
En tiedä aallon laulusta,
mutta jo jotain kuuluisaa suomesta pitäisi kertoa
just kapellimestarit ja tietysti tämä viehättävä pörröhiuksinen Rouvali, tulevaisuutta.
Onhan yhtiöitä jotka menestyvät eivät mitään kaikkien tuntemaa joka taskuun mutta kuuluisia kuitenkin, tuttuja Marimekko, Harvia, Vaisala, Kone...
sitten pari kenkäsuunnittelijaa, maailmankuuluja, ei suomalaiset niistä paljoa tiedä...
Minna Parikka ja nuori Aki Chokolat (ollaan käyty muuten samaa yhteiskoulua aikoinaan, eri aikaan tosin). Johan siinä olikin kuuluisaa suomalaista maailmalla.
Kyllä me suomalaiset saadaan olla ylpeitä monista kuuluisista suomalaisista, osattaisiin vain arvostaa...No näin on, ylpeitä saadaan olla. Moni on lyönyt läpi tietyissä maissa, Isac Elliot on suuri Norjassa, Muumit Japanissa jne..
Minna Parikan kengät ovat ihanat. Ostaisin tällaiset jos olisi satanen tuhlata :)
http://www.minnaparikka.com/fi/tail-sneaks-flower-satin
Aki Chokolatia jouduin googlaamaan, tuntematon mutta herkullinen nimi.- kesi.vä
hmp.f kirjoitti:
No näin on, ylpeitä saadaan olla. Moni on lyönyt läpi tietyissä maissa, Isac Elliot on suuri Norjassa, Muumit Japanissa jne..
Minna Parikan kengät ovat ihanat. Ostaisin tällaiset jos olisi satanen tuhlata :)
http://www.minnaparikka.com/fi/tail-sneaks-flower-satin
Aki Chokolatia jouduin googlaamaan, tuntematon mutta herkullinen nimi.Benjamin Peltonen Espanjassa :)
Marimekkokuosit ovat Japanissa hyvin suosittuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san876090- 1432555
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri1362356Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo252248Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en412199Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a671645Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81401- 391355
Kunnanvaltuusto koolle heti
Tämä on erittäin vakava tilanne 17 hakkiita oli hyrylle mutta Kas kummaa kaksi hakkiota loppusuora oli Kainuusta ja Brys291309Sähköautoa vaikea hankkia koska latauspisteet puuttuu
Suurimmassa osassa taloyhtiöitä joiden talot rakennettu 2018 tai aiemmin ei latauspisteet ole sellaisia että sähköautoa631299