Essitalopraami ja siemensyöksy

kutihukassa

Onko siemensyöksyn viivästyminen/estyminen essitalopraamin aloitukseen liittyvä sivuoire vai lääkityksenaikainen sivuoire?

Nyt lähti kolmas viikko lääkitystä eikä kuti irtoa varmaan edes santapaperin avulla :P

8

1488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klkjjk

Se on perussettiä ssrilääkkeiden kanssa. Eli suht yleinen sivuvaikutus aka haittavaikutus aka miten ne vaikuttaa.

• kutihukassa

Siis että ongelma ei mene ohi kun lääkitys on ajettu sisään vaan jatkunee niin kauan kun sitä syö tällä annoksella?

Toki vaikutukset yksilöllisiä mutta noin niinku periaatteessa. Mikä essitalopraamin voisi korvata? Kärsin saatananmoisesta vitutuksesta, ahdistuksesta ja masennuksesta. Syytä tälle ei ole suoraan olemassa. Mitään ei ole tapahtunut enkä ole hölmöillyt. Olo on koko ajan kuin hirveässä kankkusmorkkiksessa paitti etten ole dokaillut. Olen 43v mies ja tässä jamassa ensi kertaa.

• EsfidelCastroi

Yleinen seuraamus SSRI-aineiden ja vastaavien (SNRI/SMS...) käytöstä. Tutkimuksesta riippuen seksuaalihäiriöitä ja haluttomuutta saa käytön aikana 50-90% käyttäjistä. Muistathan huomioida, että seuraamus voi jäädä pysyväksi lopettamisen jälkeenkin, jos satut kuulumaan siihen porukkaan. Pysyvän vaikutuksen yleisyyttä ei ole tutkittu, mutta on ilmeisen merkittävä. Lopettamisesta huolimatta jatkuvaa seksuaalista haluttomuutta ja kyvyttömyyttä kutsutaan nimellä PSSD, joka tulee sanoista Post-SSRI Sexual Dysfunction. Lisätietoa saat netitse muun muassa sivustolta www.rxisk.org.

• jennbbh

Mulla naisena oli kans ongelmia seksipuolella essitalopraamin kans. Jotenkin opin elään asian kans ku masis lähti lääkkeen käytön aikana. Lopetin 2v jälkeen. 4kk kesti, kun seksielämä palas haluinee kunnolla lopetuksen jälkee. Onneks palas.

Mulla oli tunto-ongelmia, hankaluus saada orgasmi ja jos sai, "huippu" oli vaimea.

"Siis että ongelma ei mene ohi kun lääkitys on ajettu sisään vaan jatkunee niin kauan kun sitä syö tällä annoksella?" Näin oli mulla ainakin.

• sryykyryr

Tosi kiva kun panettaa, mutta painetta ei pääse purkamaan. Voi alkaa eturahanen vihottelemaan jos siihen on taipumusta.

• Artsi3556

Masennuslääke on kuin puudutuspiikki - puuduttaa tunteita ja seksielämää. Plussana saattaa lähtee masennus, ahdistus ja paniikki pois.

• Munat ei toimi enää ollenkaan mutta se voi johtua itsetuntoni totaalisesta menetyksestä tai sitten viinan käytöstä. Toisaalta mitä noilla vehkeillä tekee muutenkaan kun niitä ei pääse käyttämään kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Mulla kans ongelmia siemensyöksyn kanssa essitalopraamia käytettäessä. Nyt kun olen lopettanut niin tulen muutaman työnnön jälkeen, enkä tätä voi pidättää. Todella kiusallinen tilanne. Ja siis ennen lääkkeen käyttöä ei ole ikinä ennen ollut ongelmaa ennenaikaisen laukeamisen kanssa. Nyt joka kerta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2528
    2. 135
      1935
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1276
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1271
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1121
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1100
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1079
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1029
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      973
    Aihe