Moi täältä mettän keskeltä. Tarttis vihdoin hankkia jostain verkkokaupasta uudet kumisaappaat. Nokialaisia olen ajatellut. Tuossa viruu yhdet jo moneen kertaan paikatut vissiin kakskymmentä vuotta vanhat Nokian Kontiot. Noiden pohjassa vielä näkyy numero 37 ja ovat hyvän kokoiset. Voinko olettaa, että nokialaisissa on lesti ja kokonumerointi pysynyt samana ja voin tilata edelleen samaa kokoa?
Kyllästyttää roudata postipaketteja edestakaisin täältä korvesta. Täällä ei oo saapaskauppaa kylilläkään.
Nokia saappaan koko?
1
167
Vastaukset
- Isojalkainen
Eiköhän Nokia ole saappaat pitänyt samoissa mitoissaan. Ulkolaisista kengistä ei voi aina varma olla. Alla olevan tekstin löysin Kumisaapaskauppa.fi verkkosivulta joka myy nimenomaan Nokian omia tuotteita.
Oikean koon valintaan avuksi saappaan sisäpohjan pituudet muutamasta koosta: koko 34=22,4cm, koko 36=23,8cm, koko 38=25,2cm, koko 40= 26,6cm, koko 43=28,7cm, koko 46=30,8cm. Yhden koon ero sisäpohjan pituudessa on 0,7cm. Lisätietoja voit kysyä asiakaspalvelustamme p. 045 6153430 (ark. 10-18, la 10-15) tai [email protected]
Piirrä suuremman jalkapohjasi kuvio paperille ja mittaa se. Lisää siihen lukuun semmoinen sentin verran ja siinä sitten olisi kutakuinkin oikean kokoisen kengän sisämitta. Kertokaa, jos olen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833