Peppupuolue on hokenut aivan paniikissa, että hallitusohjelmasta on pidettävä kiinni.
Silloin on hoettu tuota, kun Kokoomus on ehdottanut, että otettaisiin huomioon ympärillä olevan maailman muuttuminen ja kertyneet paremmat tiedot.
Soini pieraisi esimerkiksi lapsiperheitä koskevasta Kokoomuksen ehdotuksesta perua maksukorotukset, että hallitusohjelmassa on pysyttävä!
Samaan hengenvetoon Soini ja monialaministeri von Lindenstroff (vai mikä sen ruotsalaisen natsin nimi olikaan) ehdottavat, että poiketaanpa hallitusohjelmasta ja alennetaan eläkeikä 55 tai 60 vuoteen!
Eläkeiän alennus pitäisi kuitenkin Pullukan ja Läskipään mielestä kohdentaa vain puolueen äänestäjiin eli yli 55-vuotiaisiin työttömiin alkoholisteihin.
Persut ei hyväksy hallitusohjelmasta poikkeamista?
7
73
Vastaukset
- lausunnoista.päätellen
Persut ovat sekaisin kuin seinäkello?
- Jarppa_Käenpoika
Sammunut seinäkellokin on useammin oikeassa kuin peruspersu.
- ViherStalinisti
Onko suomessa tosiaan yli puolimiljoonaa yli 55 vuotiasta työtöntä alkoholistia jotka äänestävät persuja.
- voiko-olla
Osa on varmaan nähnyt listarivit väh. kahtena tms. häiriötä tullut vaaleissa.
- pulukansatuilut
Soinilla pätkii? Paljon luvattiin ottaa mamuja hallitusohjelmassa? Salassa määrä nousikin rajattomaksi!
- KiitosSoiniKiitos
Maahanmuutto-ohjelma on perusstrippari Eerolan johdolla laadittu, joten siihen ei ole syytäkään puuttua. Maahanmuuton kymmenkertaistaminen oli persujen tavoitteena ja siihen päästiin. Näin helppoa se oli muuttaa maahanmuutto työperäiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510632
- 817183
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445274- 624800
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734504Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362805
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362054