Win 10 ja ccleaner. Mitkö ohjelmat ovat jätettävä käynnistymään konetta avattaessa? Palomuuri virustorjunnan lisäksi! Mikä on powershell? Minulla merkattu käynnistymään koneen käynnistyksen yhteydessä!
win 10 nopeampi käynnistys
5
84
Vastaukset
- hakukone-toimii
Kannataa katsella Microsoftin sivuilta mikä powershell on.
Älä nyt vaan sotke sitä Windowsia millään Ccleanerilla.
Tuo Ccleanerilla sotkeminen on yksi niistä syistä miksi Microsoft nollailee kaikkia säätöjä pari kertaa vuodessa että Windows toimisi paremmin.- Turhaanko-kaikki
CCleanerilla yli MILJARDI latausta, onko nuo MILJARDI lataajaa tehneet turhan työn?
Kai siitä nyt jotakin hyötyäkin on, ei turhaa ohjelmaa tuolla tavalla latailla. Turhaanko-kaikki kirjoitti:
CCleanerilla yli MILJARDI latausta, onko nuo MILJARDI lataajaa tehneet turhan työn?
Kai siitä nyt jotakin hyötyäkin on, ei turhaa ohjelmaa tuolla tavalla latailla.Samat ihmiset ladanneet ohjelmaa monia kertoja.
Hyötyä voi olla ehkä poikkeustilanteissa jos Windows on rikki. Jos sinulla Windows toimii niin miksi sitä pitää sotkea?
Windows 10 käynnistyy ilman mitään höpöohjelmien käyttöä sekunnissa kun käyttää tämän lepotilatoimintoa. Temppu toiminut kaikissa Windowseissa Vistasta lähtien ja XP aikoinakin läppäreissä.
- sitsepelaa
Joo, ccleaneri pois koneelta, mene Asetukset-Tietosuoja, ja sieltä säädät asetuksia, varsinkin Taustaohjelmat kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398