Miten olette oireelleet homeisissa tiloissa?Asunut talossa reilu kolme vuotta, ennen olin täysin terve harvoin flunssaa tai muitakaan sairauksia, nyt kolmen vuoden aikana sairauskirjo on melkoinen. Meillä mahdollisesti kylpyhuone homeessa, katossa laikkua, seinien tiivisteet mustaa pilkkua täynnä ja muovimatto kohollaan. Tarkastukset alkamassa. Myös työpaikallani mahdollisesti edelleen hometta, korjaukset tehty ilman hyvää suojaa.
Hometta kylpyhuoneessa
4
74
Vastaukset
- VakavaAsia
Oireiden kirjo on valtava. Toisilla ihottumia, silmä-, korvaoireita, toisilla hengitystieoireilua, toisilla reumatyyppistä. Jos asutte vuokralla, muuttakaa pian pois! Homeille ei siedäty, pahimmillaan home vie terveyden ja omaisuuden. Ja kun elimistön kuormitus on täysi, alkaa oireilla ihan pienillekin määrille ilman epäpuhtauksia. Minulle on käynyt näin. Elämästä tulee äärettömän hankalaa. Moni saa lisätautina kemikaaliherkkyyden eli ei kestä enää juuri mitään hajusteita.
Hanki lisätietoa mm. Homepakolaiset, sisäilmasta sairastuneet, Terve Sisäilma ry.- Homekauhu
Kiitos paljon vastauksesta, oon tainnut käydäkin vierailemassa kyseisellä sivulla muistaakseni oireeni olivat aika lailla kaikki mitä listassa luki, tuntuu että on jatkuvasti sairaana, flunssaa ympäri vuoden, kuumeilu, satunnaista kutisevaa punaista ihottumaa naamassa mikä lähteekin yht. äkkiä pois. Työterveydessä kun olen käynyt niin ikinä ei löydy syytä näihin oireisiin ja jatkuviin ylähengitystietulehduksiin/ keuhkoputkentulehduksiin. Ens viikolla kylpyhuone tullaan kuntotarkastamaan, saaneen nähdä mitä sanovat. Viime kertoina kun oon soitellut ja valittanut täplistä niin sanovat että on mikrobilikaa, että hinkkaa pois, hinkattu on mutta putkahtavat taas esiin. Työpaikallani taas tunnutaan vähättelemään ja piilottamaan asia kokonaan.
- kammiotakykardiaa
Minulla ei ollut flunssaa,ei poskiontelotulehduksia,vaan kakistelua,silmän sidekalvon tulehdusta,nenänielun kuivumista,hampaiden vihlontaa,nenäverenvuotoa,sitten yht äkkiä pahat rytmihäiriöt,vaikkei ikinä ole ollut mitään sydänoireita.Meinasin kuolla,kaksi viikkoa olin sairaalassa,keuhkolääkäri kävi kyselemässä että onko kotona kosteusvaurio?En sitä silloin vielä tiennyt että oli,se selvisi vasta myöhemmin kun näsitä asioista alettiin puhua.Minulle asennettiin defiloiva tahdistin,ennenkuin päästivät sairaalasta,eivät oikein osanneet sanoa mikä oli,sydämessä oli mittavat seinämävauriot.Papereista luin että sydänsarkoidoosiepäily.Mikä,en ollut ikinä kuullutkaan!!Tietoa oli huonosti saatavilla silloin,Nyt sairaus on yleistynyt kun kosteusvaurioista on alettu puhua.Tuntematon tekijä laukaisee sen...toivottavsti tutkimustuloksia on pian saatavilla,itse kuulun tarkkailuryhmään.Jokainen ihminen reagoi erilailla,lääkärit hoitavat vain sairauksia,eivät tutki syyn aiheuttajaa.
- Homekauhu
Ikävä kuulla sun tapauksesta kun mennyt noin pahaksi :/ onneks ei kuitenkaan henki mennyt :o kauheeta ajatella miten pahaa home voi ihmiselle tehdä.. niin tosiaan oireet on yksilöllisiä. En itsekään oo kuullut tosta sairaudesta. Miten nykyään voit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783