Miten päästä esiintymään musikaaliin?

Musikaalityttö

Moikka!

Olen siis 16-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta, jonka haave on aina ollut päästä musikaalilavoille. Olen laulanut parissa bändissä ja myös esiintynyt yksin ihan suhteellisen "isoillekin" yleisöille (n.500 henkilöä). Laulan tällä hetkellä kahdessa eri kuorossa (toisen kuoron kanssa olemme käyneet ulkomaillakin esittelemässä taitojamme)ja käyn ns. näytelmäkerhossa. Nuorempana tanssin 4 vuotta balettia, joten tanssikaan ei minulle ongelma ole, vaikka laulu ja näytteleminen minulle lähimpinä sydäntä ovatkin.

Olen kuullut, että harrastajateattereiden kautta voisi musikaaleihin päästä, mutta en tosiaan ole ihan varma. Olen yrittänyt etsiä netistä iloituksia, pääsykokeita, hakuaikoja yms. mikä voisi liittyä musikaaleihin, mutta en ole muuta löytänyt kuin vain muutaman ison harrastajateatterin pääsykokeet, jotka selvästi hakevat vain näyttelijöitä. Tiedän, että taitoa minulla on, mutta ponnahduslauta valitettavasti puuttuu. Mitä sivuja minun kannattaisi selailla, kehen minun pitäisi ottaa yhteyttä, vinkkejä, kokemuksia, mitä tahansa, otan kaiken mahdollisen tiedon vastaan! Kiitos jo etukäteen!

4

2043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Integraatioteatteriin

Tässä olisi sulle huippumahdollisuus! Kulttuurineuvos Veijo Baltzarin johtaman, vakituisesti Aleksanterin teatterissa toimivan Integraatioteatteri Baltzarin seuraavalle kaudelle -17–18 on avoin haku valintakokeisiin käynnissä! Ilmoittautuminen valintakokeisiin viimeistään pe 29.9. Koe-esiintymiset järjestetään viikolla 40 (3.-7.10).

Kauden aikana valmistetaan Aleksanterin teatterissa ja Savoy-teatterissa esitettävä musiikkipainotteinen produktio ”Linnuntietä taivaaseen”. Motivoituneimmilla ja lahjakkaimmilla on mahdollisuus päästä esiintymään Suomessa ja kansainvälisillä areenoilla! Baltzar on tehnyt 50-vuotisen taiteilijauran ja opettanut useita kertoja Teatterikorkeakoulussa.

Jos haluat mukaan niin lähetä perustiedot ja kuva itsestäsi tai kysy lisää!

Avustava tiedottaja Peppina Sillasto
      [email protected], puh.nro 040-7199246
      Luovan kulttuurin yhdistys Drom ry
      www.drom.fi, www.veijobaltzar.fi

• Anonyymi

Toivottavasti et Peppina saanut kovin monta Baltzar messiin.
        Kerro poliisille näkemäsi ja kokemasi niin saadaan näille teatterin tekijöille kunnon tuomio.

• Anonyymi

Olen kohta 13-vuotta ja haluaisin liittyä musikaaliin isompana tai jo nyt, se on mun unelma olen harrastanut 3-vuotta tanssia ja tanssin monta tuntia kotona ois kiva kuitenkin päästä tampereella

• Anonyymi

Ja mun äiti sano et mul ob nätti ääni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7390
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      48
      5500
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      57
      3039
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1578
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      195
      1416
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1109
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      242
      1025
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe