Himottaisi kovasti hankkia kun ei ole autoa koskaan ollut ja nyt on vakituiset tulot. Ikää 24v ja naisia pitäs kyytiin saada sekä tehokas auto. Tuolla homdalla varmaan pärjää viivalla aika monille autoille ja mutkassa jää monet sitten viimeistään taakse? Mitä hyviä kiihdytys alueita tiedätte hki-vantaa alueella? Tammiston mäkiltä lähtee ainakin hauskan näköinen mutka jonka jälkeen kiihdytysalue motarille, käytännössä siinä voisi ajaa 0-120kmh(100 rajotus). Ilman että kukaan ottaa korttia pois tai saa sakkoja? Olisi kiva kokeilla ihan kellon kanssa siinä lähtöjä kavereiden kanssa ja toki joku voisi kuvata kiihdyttksen kätevästi videollekkin mäkin parkkikselta. Kiinnostaa tuo moottoriurheilu ja nyt olen vain autoa vailla. Osamaksupaperit on jo kunnossa ja luottopäätös haettu mutta vielä hieman mietiskelen. Toinen vaihtoehto olisi V8 koneella M3 vm 2009. Siinä olisi kanssa racing henkeä ja voimaa.
Type R 2016 ekaksi autoksi?
4
<50
Vastaukset
- Jep_näin_on
Voitat kisat ja saat kaikki naiset.
- Minäsanon
Kannattaa hankkia joku ruoska kuten tuo m3 ekaksi autoksi ja sitten vasta myöhemmin kunnon peli kuten honda.
- veholassa
Aika moinen tekele on type, kuin lentoon lähdössä vaik on parkissa?
- Osta_jo
No nyt joka tapauksessa pitää ostaa Civic Type-R koska kohta siitä tulee klassikko. Uusi CTR on tulossa ja se on paljon tylsemmän näköinen. Okei, siinä on ehkä 330 hv, mutta muotoilu ei vedä vertoja tämänhetkiselle. Lisäksi nykyisen korimallin CTR:ää on myyty ja ehditään myydä niin vähän, että siitä ihan oikeasti tulee vielä haluttu auto.
http://s3.caradvice.com.au/thumb/480/240/wp-content/uploads/2015/10/honda-civic-type-r-spy-6-side.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720