nainen nautitko kun saat esiintyä miehelle, vaikka minarissa ilman pikkareita tai luonnossa ja mies katselee kun nautit, vaikka kauempaa
katselukiimaa
3
<50
Vastaukset
- Sari26hesa
Tykkään ,lyhyt hame ihonmyötäinen toppi,niin kyllähän saan katseita ja istuessa hame nousee niin että reidet paljastuu pitkälle ylös ,minua itseä ainakin kiihottaa yleensä pidän pikkuhousunsuojia koska kostun helposti himokkaista katseista ,ilman rintaliivejä en viitsi olla koska nännit piirtyy liian selvästi ohuen kankaan läpi.
Olen myös Hesasta :)..Tummahiuksinen,treenattu mies..Katsoisin mielellän jossakin luonnossa tai muualla valintasi mukaan?:)
Mulle voi laittaa viestiä..Nimimerkkini ja loppuosa suomi24.fi..
Keskustellaankos ja leikitäänkös?
Ei kosketusta tai muuta lähentelyä:) Vain katsomista..
- herkkupillu92
Oih nautin! minarissa voin raottaa vakoani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080