Mulle tulee usein tosi heikko ja huovointinen olo jossen syö. Kuitenkaan ei tee mieli läheskään aina syödä yhtään mitään, mutta pakko kuitenkin. Mulla oli joskus monta vuotta sitten tällästä samanlaista, painokin oli vähän matala silloin. Nuorempana yleensä mikään liha ei uponnut ja jätin syömättä melko paljon. Nyt mua ahdistaa jos tää on samanlaista. Silloin nuorempana pelkäsin olevani liian pyöreä muttei mulla mtn syömishäiriöö ollut. Mua on stressannut kyllä aika paljon syksyn aikana, voisko johtua siitä? Muilla kokemusta tälläsestä?
Ei tee mieli ruokaa
Morp
1
88
Vastaukset
- 14v
Hei. Ootko minkä ikänen? Mää oon 14v (4kk pääst 15). Mulla on samaa välillä, mutta mun on pakko sillon treenaa ja käydä juoksemassa jos olen syönyt edes hieman rasvaista ruokaa...
Itsellä tuli just tänää pahaolo kun söin :/ mietin ihan samaa et mitä tää on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171534
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881357Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1481164- 671020
- 40990
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V113969Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.59945- 69924
- 97897
- 73881