Miten minun suhteeni S:n ja L:n kanssa etenee?
Kumpi on uskollisempi, rakastaa aidommin minua?
Cherry, näkijät
5
266
Vastaukset
- Näin on
Aito rakkaus odottaa vielä...tämä ei ole sellaista vielä...
Hei Apua! Kumpikaan ei tässä vaiheessa noussut esiin ehdottomasti parhaana vaihtoehtona, kummassakin on puolensa, kumpikin rakastaa sinua omalla, erilaisella tavallaan. Ei kulu kuitenkaan kauaakaan kun toinen heistä tapaa uuden tuttavuuden johon ihastuu. Siinä vaiheessa sinun on sitten punnittava sydämessäsi, haluatko todella pysyvästi elämääsi tämän, joka jäljelle jää. Siihen saakka kehottaisin seuraamaan tilannetta hyväksyen mutta kuitenkin varauksella, mikäli ymmärrät mitä tarkoitan.. Onnellista alkanutta vuotta sinulle!
- Apua
Osaatko / pystytkö sanomaan onko se L vai S, joka löytää uuden ihastuksen?
kiitos, jos oystyt tuohon vastaamaan, sillä olen omalla tavallani tehnyt jo ratkaisun heidän suhteensa ja josko näkemäsi vielä helpottaisi tämänhetkistä päätöstäni. =) Apua kirjoitti:
Osaatko / pystytkö sanomaan onko se L vai S, joka löytää uuden ihastuksen?
kiitos, jos oystyt tuohon vastaamaan, sillä olen omalla tavallani tehnyt jo ratkaisun heidän suhteensa ja josko näkemäsi vielä helpottaisi tämänhetkistä päätöstäni. =)Niin, en halunnut sitä äsken sanoa etten johdattelisi liikaa.. Minulle näytettiin, että L löytäisi uuden ihastuksen ja S jäisi luoksesi. Toivottavasti tämä helpottaa päätöksentekoasi..
- Apua
cherrykirsikka kirjoitti:
Niin, en halunnut sitä äsken sanoa etten johdattelisi liikaa.. Minulle näytettiin, että L löytäisi uuden ihastuksen ja S jäisi luoksesi. Toivottavasti tämä helpottaa päätöksentekoasi..
Ja minä kun olin tehbyt päästökseni toisinpäin. =(((
Kiitos Sinulle kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563121Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472891Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521792- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809